Сөйлем ішіндегі сөйлем ойыны

Қазақ тілі 3 класс
Сабақтың тақырыбы: Қарсы мәндес сын есімдер
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: оқушылардың сын есім туралы түсінігін кеңейту.
Сөйлем ішінен қарсы мәндес сын есімдерді табуға, сұрақ қоюға,
көркем сөзді, көркем ойды сөздік қорына пайдалануға дағдыландыру.
2. Дамытушылық: оқушының ізденушілік, өз ойын дәлелдеушілік дағдысын, қасиетін,
сөздік қорын шығармашылық қасиетін дамыту.
3. Тәрбиелік: мақсатқа ұмтылуға, мақсатқа жету жолын бірлесе шешуге,
ынтымақтыққа тәрбиелеу.
Түрі: аралас
Әдісі: стратегиялар: көрнекілік, тірек сызба арқылы оқыту, талдау, жинақтау, сипаттау,
тренингтік оқыту әдісі
Көрнекілігі: тірек сызба, кестелер, суреттер

І Ұйымдастыру
Психологиялық дайындық
Әрбір адам – туысым, досым, жұрағат
Әрбір сабақ – үйрену, ұғу, ұлағат
Әрбір ісің – тірлік, тірек, адамдық
Әрбір сөзің – шындық, бірлік, адалдық

ІІ Үй тапсырмасын тексеру
Сын есім дегеніміз не?
Сұрағы?
Тұлғасына қарай құрамы.
5 – жаттығу
Т бала – сүйініш,
Төбең бір көкке жетеді
Тәртіпсіз бала – күйініш,
Төмендеп басың кетеді

Ұрыншақ бала жанында
Ұрыс керіс, айқай - шу,
Ұстамды бала маңынан,
Ұнамды іс байқайсың.

Жағымды сөздерді тап:
І топ ------------------ ІІ топ -------------- ІІІ топ
Тәртіпті -------------- Ұнамды ---------- Ұстамды
ІІІ Жаңа сабақ
Көркем жазу:
Жақсы бала ойлағыш, жаман бала тойлағыш.
7 – жаттығу
Үлкен кісі бастар, кіші кісі қостар. Жақсы бала – қуаныш, жаман бала – өкініш.
Қант тәтті болады, бұрыш ащы болады.

Ереже оқу.
Сөйлем ішіндегі сөйлем ойыны.
(Қарсы) қарама – қарсы сөздерді пайдаланып басқа мақал не сөйлем құрау.
Суреттермен жұмыс:
Сыны -? Қарсы мәндес сөз қандай?

8 – жаттығу
Жатқа жазу.
Қызыл қазық,
Таңсық азық.
1. Оқы, жатта
2. Жаз
3. Талда
4. Сын есімді сыз
5. Шешуіндегі (сөздің) заттың суретін сал
6. Сипатта
9 – жаттығу
Сөйлем құрау.
1 – топ: мейірімді
2 – топ: инабатты
3 – топ: жуас

Бұл кім? ойыны.
Қарсы топтағы оқушыны сипаттап жасыру.

10 – жаттығу
Тақтамен жұмыс.
Ірі - ұсақ, жұқа – қалың, құрғақ – ылғал.

Кестемен жұмыс.
 Ірі, жұқа, құрғақ сын есімдеріне қатысты суретті қорша, дәлелде.
 Тиісті сөздерді жабыстыр.

11 – жаттығу. Керікті сипаттау
Керікке не жетпейді?
Керікті сипаттап жаз.
Оқы.

ІV Қорытындылау
Ащы терім ақты
Жеміс өсті тәтті
Халқың үшін жаның сал,
Қарғыс алма алғыс ал

Биыл қай жыл?
Сәйкестендір.
Бүгін қандай сын есіммен таныстық?
Қарсы мәндес сын есім дегеніміз не?

V Бағалау
VІ үйге тапсырма: 12 – жаттығу, ереже жаттау.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныптардың 4-сыныбында синтаксистік материалдарды оқыту
Қазақ тіл біліміндегі сөйлем мүшелері
Бастауыш мектепте сөйлемді ойын әдісімен оқыту жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөздік қорының даму деңгейін анықтау
Сөз тұлғасын оқу барысындағы жаттығулар
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА СӨЙЛЕМ МҮШЕЛЕРІН ОҚЫТУДЫҢ ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ
Қазақ халқының ұлттық ойындарының зерттелуі
Бастауыш сынып оқушыларына сөйлем мүшелері туралы түсінік беруде атқарылатын жұмыстарды анықтау
Бастауыш сынып оқушыларын сауатты жазуға үйрету
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Лепті сөйлем
«Алтын қақпа» интеллектуалдық ойыны
Бастауыш сыныпта сөйлемді оқыту жолдары
ТАМЫР ІШІНДЕГІ ШАШЫРАНДЫ ҚАН ҰЮ СИНДРОМЫ (ТШҚҢ - СИНДРОМЫ) НЕМЕСЕ ТРОМБОГЕМОРРАГИЯЛЫҚ СИНДРОМ
Жай сөйлемнің түрлерін қайталағанда сөйлем мүшелерін қалыпты астын сызғызып, жақша ішіне сөйлем ретінде жазғызған дұрыс
Қабанбай Найман ішіндегі Қаракерей руының Байжігіт тармағынан
Ыңғайлас салалас сөйлем дегенім қандай сөйлем
Сөздерден сөйлем құрастырып айт
Үстел ойынын дайындау