Ондық бөлшектерді қосу, азайту тақырыбына есептер шығаруСабақтың мақсаты:Білімділік: ондық бөлшектерді қосу, азайту алгоритмін айта білуге үйрету және оны ондық бөлшектерді қосуда, азайтуда пайдалана білуге дағдыландыру

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу, азайту тақырыбына есептер шығару
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: ондық бөлшектерді қосу, азайту алгоритмін айта білуге үйрету және оны ондық бөлшектерді қосуда, азайтуда пайдалана білуге дағдыландыру. Ондық бөлшектерді қосуда, азайтуда тиімді есептеу үшін қосудың ауыстырымдылық, терімділік қасиеттерін пайдалана білуге дағдыландыру.
Дамытушылық: оқушылардың есептер шығара білу дағдыларын дамыту.
Тәрбиелік: оқушыларды өз бетімен жұмыс істей білуге, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: білімді бекіту сабағы
Сабақтың жүрісі: 1-кезең. Ұйымдастыру
2-кезең. Өтілген материалды актуалдау
3-кезең. Математикалық диктант (интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі, тексеру)
4-кезең. Тест орындау (Aсtivote арқылы)
5-кезең. Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма

Математикалық диктант
1. Ондық бөлшектерді қосу үшін: 1) ондағы аттас разрядтарды... астында... тұратындай етіп,... түрінде жазу керек. 2)...... қосу керек 3) қосындыдағы үтірді қосылғыштардағы үтірлердің... қою керек.
2. Егер қосылғыштардағы ондық таңбаларының саны әр түрлі болса, онда ондық таңбаларының саны аз қосылғышқа қажетті... тіркеп жазу керек.
3. а + в = в + а ( қосудың... қасиеті) ( а+в) +с = а+(в+с) (қосудың... қасиеті)
4. Ондық бөлшектерді азайту үшін: 1) ондағы аттас разрядтарды... астында тұратындай етіп,... түрінде жазу керек 2)... бойынша азайту керек
3) айырмадағы үтірді азайғыш пен азайтқыштағы... астына тура келтіріп қою керек.
5. Егер азайғыш пен азайтқыштағы ондық таңбалар саны әр түрлі болса, онда оларды... тіркеп жазу арқылы теңестіреміз.
6. Егер азайғыш натурал сан болса, онда натурал саннан кейін... қойып, қажетті... санын... жазамыз.
Тест
1. Ондық бөлшектерді қос: 0, 75 + 0, 25=
А. 0. 1
B. 1
C. 10
D. 0. 9
2. Ондық бөлшектерді қос: 8, 65+2, 34=
А. 22. 05
B. 10. 9
C. 10. 99
D. 8. 84
3. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте: 5, 24+2 =
А. 7, 99
B. 9, 67
C. 7, 27
D. 8. 67
4. Есепте: 0, 35+ =
А. 4. 3
B. 8. 35
C. 43
D. 1. 15
5. Азайтуды орында: 15, 3 - 0, 3=
А. 15, 6
B. 12, 3
C. 15
D. 18
6. Есепте: 3 - 1, 75=
А. 1, 25
B. 12, 5
C. 2, 25
D. 2, 5
7. Азайтуды орында: 6, 25 - 4, 3=
А. 5, 82
B. 1, 95
C. 1055
D. 19
8. Жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдырып, есепте: 6, 2 - =
А. 6, 9
B. 69
C. 59
D. 5, 9
9. Өрнекті ықшамда: 3а – 2, 7 а=
А. 1, 3
B. 0, 3а
C. 1, 3а
D. 0, 3
10. Есепте: 6, 3 – 2, 3 +7, 5 =
А. 11, 5
B. 1, 1
C. 11
D. 0, 9
Сабақты қорытындылау. Үйге тапсырма



Ұқсас жұмыстар

Бөлшек сандарды оқыту
Бөлшек сандарды оқыту реті
Бөлшектерге амалдар қолдану
Бөлшек ұғымы
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Жай бөлшекті алу
Бастауыш сыныпта математиканы оқытудың жалпы мәселелері
Теріс санды теріс санға бөлу
Бастауыш сыныпта мәтінді есептерді шығаруға үйрету
Математиканың білім мазмұнындағы мектептің бастауыш және орта сатысындағы сабақтастығы
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
ТОНЫКӨК
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету