Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу
Сабақтың тақырыбы: Бозторғай – дала сәні
Әдебиеттік оқу.
Сабақтың мақсаты:
а\Білімділігі: Көктем мезгілі туралы ұғымдарын кеңейту, шығармашылық жұмысқа жетелей отырып, әдеби сөйлей білу нормасын үйрету.
ә\Тәрбиелілігі: Табиғатты сүюге, аялай білуге тәрбиелеу, құстарды қамқорлыққа алуға тәрбиелеу.
б\Дамытушылығы: Өз сөздерімен әңгімелеп беруге, ойлау қабілеттерін дамытып, сөздік қорын молайту.
Пән аралық байланыс: дүниетану, қазақ тілі.
Әдісі: сұрақ - жауап, сөздік.
Түрі: аралас
Көрнекілігі: Көктем көрінісі, жұмбақтар.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабақтың басталғанын хабарлау.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу.
Әңгімені аяқтау.
Көктемгі табиғат көрінісін суреттеу..
Мәтін мазмұнына байланысты сұрақтар қою.
Сергіту сәттері. Фонетикалық жаттығу Таңырқау
- Біз әдемі киім көрдік. Біз қалай таң қаламыз?
Ай - ай - ай, ай - ия қандай әдемі! Барлықтарыңыз менен кейін асықпай қайталаңыз.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Кіріспе әңгіме.
а) Сурет бойынша әңгімелеу.
- Суретте жылдың қай мезгілі бейнеленген?
- Көктем айларын ата.
- Күзде ауа - райында қандай өзгерістер болып тұрады?
ә) Көктем келді өлеңін мәнерлеп оқу.
- Өлеңде қай мезгілді суреттеген?
- Адамдардың көңіл күйлері қандай?
- Олар неге көңілсіз?
- Көктемде қандай жұмыстар атқарылады екен?
Сергіту сәті. Есте сақтауын дамыту
Шығу үшін шымыр боп
Шынығамыз шаршамай.
Бұлшық еттер шымыр боп,
Аламыз сосын тыныс жай.
2. Оқулықпен жұмыс.
1. Мәтінді түсініп оқу.
2. Бозторғайдың көктемгі тіршілігін әңгімелеу.
3. Құстардың ұшып келуі
4. Көктем мерекелері.
IV. Сабақты бекіту.
1. Табиғат туралы мақал - мәтел айту.
2. Адасқан әріптер дидактикалық ойындар.
V. Үйге тапсырма.
Мәтінді түсініп оқы.
VI. Бағалау.
Әңгімелеу мәтінінің тілдік-стилистикалық сипаттары
Әңгімелеу мәтінінің тілдік-стилистикалық сипаты
Бастауыш сынып оқушыларын жазбаша байланыстырып сөйлеуге үйрету әдістемесі
Тіл білімі сөздігінде мәтін
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытудың тиімді жолдары
Сөйлеу жанрлары мен мәтін жанрлары
Оқушылардың тілін дамыту үшін бір тақырыпқа бірнеше мәтін алған дұрыс
Т. Ахтановтың Шырағың сөнбесін шығармасының тілдік ерекшелігі
Пайымдаудың коммуникативтік- мағыналық статусы
БАСТАУЫШ СЫНЫПТА ОҚЫЛЫМ ДАҒДЫЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Аудиттің мазмұнына
Мәтін мазмұнына сай
Мәтіннің мазмұнына пайдасы
Мәтіннің мазмұнын
Желілік құрылғының жағдайын тексеретін, дестенің мазмұнына анализ жасайтын тәсіл
Мәтіннің кейіпкерлерін ата
Мәтіннің бөліктері
Мәтіннің атауын
Мәтіннің жоспарына анализ жасап, мәтіннің мазмұнына әсер етпейтін бөлімдерді қысқарту
Тақырыптық сценарийдің репертуарының көркемдік - идеялық мазмұнының және оларды қоюдың сапалы деңгейіне қойылатын негізгі талаптар