Суреттер бойынша оқушы мәтін құрастыру
Әдебиеттік оқу 2 - сынып
Тақырыптар:
1. Ұр, тоқпақ (Ертегі)
2. Сақина (Ертегі)
Сабақтың тақырыбы: Ұр, тоқпақ (Ертегі)
Сілтеме: Әдебиеттік оқулық оқулығы, Атамұра 2013ж Авторы: Б. Т. Қабатай. С. Р. Рахметова. Әдебиеттік оқулық 2 - сынып, ИТ.
Сабақтың мақсаты: Ұр, тоқпақ мәтінінің мазмұнын ұғыну, түсіну, толық мағлұмат алу.
Күтілетін нәтиже: Жаңа тақырыптың мазмұнын жетік түсінеді. Оқушылар өз пікірін толық жеткізіп, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Өз беттерімен, еркін мазмұндауға жетілдіру. Тақырып бойынша білім жетілдіру. Суреттер бойынша оқушы мәтін құрастыру.
Түйінді идеялар: Сабыр түбі сары алтын
Ресурстар: Интерактивті тақта электронды оқу құралы, оқулық, үлестірмелі тапсырмалар, түрлі түсті стикерлер, А3 пішімдегі парақтар, маркерлер, смайликтер
Қолданылатын модульдері: 1 - модуль оқыту мен оқудағы жаңа тәсіл (топтық жұмыс), 4 - модуль АКТ пайдалану (электрондық оқулық), 2 - модуль сыни тұрғыдан ойлауға үйрету ЖИГСО - 1 (топты ауыстыруды айтамыз) (мозайканы құрастыру), 3 - модуль бағалау(рефлексия), бірлесе отырып сөзжұмбақты шешу.
Сабақтың кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Ынтымақтастық атмосферан құру. Топқа бөлу фигуралар арқыл.
1 - топ: Алғырлар.
2 - топ: Дарындылар.
3 - топ: Ойшылдар.
4 - топ: Тапқырлар
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Әңгімелеп келу.
2. Ертегінің ішіндегі ақыл сөздерді жазып келу.
ІІІ. Жаңа сабақ.
Сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақты ашу
1. Ғылым таппай мақтанба деген кім? Құнанбаев
2. Кел, балалар, оқылық! деген кім? Алтынсарин
3. Халық ауыз әдебиетінің бір түрі? Ертегілер
4. Шөп шабатын құрал? Орақ
5. Аяғы біреу, қолы жоқ.
Шиыр - шиыр жолы көп,
Өзі сөйлей білмейді.
Салған ізі сөйлейді? Қалам
6. Қабат - қабат қаттама,
Ақылың болса, аттама. Кітап
7. Ел ордамыз қалай аталады? Астан
8. Аңқау арыстан ертегісіндегі кейіпкер? Қасқыр
Қазақ тілі 2 сынып оқулығының құрылымы мен құрылысы
Оқушылардың тілін дамыту үшін бір тақырыпқа бірнеше мәтін алған дұрыс
Бастауыш сынып оқушыларын шығармашылыққа баулудың теориялық негіздері
Ортаңғы сыныптарға тыңдап түсінуді үйрету
Қазақ тілі сабағындағы тіл дамыту жұмыстары
ҰЛТТЫҚ МЕКТЕПТЕРДЕ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАЗАҚША ТІЛІН ДАМЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
1 сынып Ана тілі оқулығының құрылымы мен құралысы
Зияты бұзылған балалардың байланыстырып сөйлеуінің жағдайы
Тілдік төрт дағды
Есімдікті бастауыш сыныпта оқытудың тиімді жолдары
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Бәсекеге қабілетті экономиканың системасын қазіргі заманға концепция бойынша құру және іске асыру
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
алықаралық қаржылық есеп стандарты бойынша дебиторлық қарыздың өзгерістері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі