Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта
Асты сызылған сөздердің лексикалық ерекшелігін анықта:
1. — Биыл сен осы жиырма түлкі алғыздың - ау, Ержан.
— Жиырмаға жете қойған жоқ әлі…— дейді де, Ержан қолын ақмойнаққа созады. Тағы сылқ - сылқ, тағы бүлк - бүлк… Ақмойнақ қырлы стакандарға тағы да еңкейді (Ғ. Мүсірепов).
2. Жастау жігіт қойнынан бүктелген қағазды шығарып, Қамилаға қарап күлімсіреді:
— Мынаған доңғал басыңды басып жіберші — деп.
— Жоқ, жолдас, кеңсеге бар, мөрді қалтаға салмаймын, кеңседе болады,— деп Камила жауапты қысқа қайырды (Б. Майлин).
Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта:
1. Саңырау – құлағының мүкісі бар, соқыр – көзі көрмейтін адам, өсекші – қосып айтатын адам.
Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта:
1. Басың қағыр – басың қалғыр, кеп отыр - келiп отыр, боп па - болып па,
Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта:
1. Баланың сөзiн сөз деп, о несi - ай маған! (Б. Майлин)
2. – Атың кім? – Кімсің?
– Адаммын.
Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта:
1. Меніңше, бүгін Алматыда жаңбыр жауады.
2. – Балақай, сурет сала білесің бе?
Асты сызылған сөздердің ерекшелігін анықта:
1. уау, оһо, шіркін - ай, әттең, а - а - а - а
5. Морфологиялық талдау (сөз табы бойынша)
Талдау реті:
1. Сөз табы. Жалпы мағынасы.
2. Морфологиялық белгілері
Бастапқы тұлғасы
Тұрақты белгілері
Тұрақсыз белгілері
3. Синтаксистік қызметі.
1. Зат есім
1. Жалпы мағынасы
2. Морфологиялық белгілері
Бастапқы тұлғасы (атау септігіндегі, жекеше түрі)
Тұрақты белгілері:
а) жалқы есім және жалпы есім
ә) деректі және дерексіз
б) дара және күрделі
Тұрақсыз белгілері:
а) көптелуі
ә) септелуі
б) тәуелденуі
в) жіктелуі
Синтаксистік қызметі
Талдау үлгісі:
Еңлік жанының сезім тамшылары тек ақ өлеңге ғана сияды. (Б. Кәрібаева)
Жанының – зат есім, ұғым атауы
Бастапқы тұлғасы жан (не?)
Тұрақты белгісі: жалпы есім, дерексіз
Тұрақсыз белгісі: тәуелдік жалғауының үшінші жағы, ілік септігінң жалғауы.
Синтаксистік қызметі: кімнің? ненің? деген сұрақтарға жауап беріп, анықтауыштың қызметін атқарады.
Асты сызылған сөздердің лексикалық ерекшелігін анықта. жүктеу
5 сыныпта қазақ тілін ізгілендіру технологиясы арқылы дамыта оқыту әдістемесі
Қазақ тілін оқытуда жүргізілетін жаттығулар
Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Қазіргі қазақ тілінде үйірлі мүше
Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқыту әдістемесі
Кіші мектеп жасындағы оқушылардың оқуға дайындығын анықтауға арналған әдістемелер
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Қазақ тілі сабағы
Үйірлі құрамда келетін сөйлем мүшелерінің лингвистикалық-функционалдық табиғаты
Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша жүргізілетін жазба жұмыстары
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Пайда, оның экономикалық мазмұны, түрлері және анықтау әдістері «Қостанай минералдары»
Азияның басты өзендерінің географиялық ерекшеліктері
Халықаралық кедендiк ынтымақтастық және мемлекеттiк экономикалық қауiпсiздiк
Маркетинг және қоғаммен байланыс ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі