Сыйымды дегенді түсіндіру

Ақтөбе облысы,
Ақтөбе қаласы, Сымбат жеке мектебі
Курмалова Асель Агисовна
Сабақтың тақырыбы: Сый, тый сөздерінің жазылуы.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға сый, тый және бұлардан тараған сөздерге (ый) жазылатынын түсіндіру.
Дамытушылық: Оқушылардың сөздік қорын молайту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Үлкенді сыйлауға, кішіге қамқор болуға тәрбиелеу.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдіс-тәсілдері: Әңгімелеу, сұрақ-жауап, түсіндіру, салыстыру, көрнекілікпен жұмыс.
Көрнекілігі: Магнитті тақта, мақал-мәтел.

Сабақтың барысы.
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
- Балалар, сендердің үйлеріңе қонақ келе ме?
- Сендер қонаққа бардыңдар ма?
- Қонақты қалай күту керек?
Оларға сый-сияпат, құрмет көрсетуіміз керек.
Ендеше, біз бүгінгі қонағымызға қандай сый-сияпат көрсетеміз. Бұл кісілерді жақсылап күтуіміз керек.
- Ол үшін сендер не істеулерің керек?
- Сабаққа жақсы қатысып, жақсы оқуымыз керек.
- Жарайсыңдар.
Сыйласаң сыйлы боларсың деген сөздің мағынасын сұрау.

ІІ. Жаңа сабақ.
Бүгінгі тақырыбымыз: Сый – тый және бұлардан тараған сөздерге тек ый жазылады.
лық
лы
ым
ла
- Қане, ендеше қандай тыйым сөздерді білеміз?
Жалғыстыр ойынын ойнаймыз.
Не істеуге болмайды?
1. Үлкендердің алдынан кесіп өтуге болмайды.
2. Кішкене баланы жылатуға болмайды.
3. Құстарды атуға болмайды.
4. Сабақтан кешігуге болмайды
5. Сыныпта айғайлауға болмайды.
Не істеу керек?
1. Үлкен кісіні сыйлау керек.
2. Үлкеннің тілін алу керек.
3. Үлкендерге сәлем беру керек.
4. Аналарды, апаларды сыйлау керек.
5. Оқу құралдарын күтіп ұстау керек.

ІІІ. Кітаппен жұмыс.
80 – жаттығу. Сыйға – сый өлеңін оқу, қарамен жазылған сыйлайды, жинайды сөздерін салыстыру.
Дүниетанумен байланыстыру. Сыйға – сый дегенді қалай түсінесің?

ІV. Өз бетімен жұмыс.
81 – жаттығу. Көшіріп жазу, жазылуын есте сақтау.
Сый, сыйлық, сыйла, сыйды.
Тый, тыйым, тыйылды.
82 – жаттығу. Жұмбақты шешу.
Сыйымды дегенді түсіндіру.

V. Шығармашылық жұмыс.
Сурет бойынша әңгіме құрау.
Сатылай комплексті талдау технологиясы.
Мектеп ------------------------------Шаңғы ----------------------Айна
Жіңішке -----------------------------жуан -------------------------жуан
Мек – теп--------------------------- шаң – ғы -------------------ай – на
екеу де бітеу буын -------------- бітеу б. ашық -------------тұйық б. ашық б

VІ. Сабақты пысықтау.
83 – жаттығуды орындау.

VІІ. Бағалау
VІІІ. Үйге тапсырма.
Менің сыйлығым тақырыбына шығарма жазу.



Ұқсас жұмыстар

М. Хайдеггердің онтологиясының негізгі ұғымдары
Бензол туралы жалпы түсінік
Спандияр Көбеев - қазақ жазушысы, қоғам қайраткері, Қазақстанның еңбек сіңірген мұғалімі
Жаңа өнімдерді өндіру технологияларының даму теориясы, экономикалық тиімділігі
КРИМИНАЛИСТИКАЛЫҚ ДИАГНОСТИКА
Криминалистикалық диагностиканың міндеттері
Дін философиясы туралы
Діни сана
Социология тарихы және даму мәселелері
Гносеологиялық оптимизм, скептицизм және агностицизм туралы
ҚТС жалпы номерлік сыйымдылығы және минималды материалды шығынға сай РАТС-тың оптималды сыйымдылығы таңдалын
Индуктивті – сыйымдылықты тегістеуші фильтрдің принциптері
Мәдениетті болу дегенді қалай түсінесің
Аңшылық алқаптардың сыйымдылығы жайлы түсінік
Сендер соғыс дегенді білмей ететін боласыңдар
Анасына шараның мақсаты мен өткізу ретін түсіндіру
Онын түсіндіруінше, үнді - еуропалыкесім мен етістіктін жалғаулары алғашында жинакты сілтеу мағынасындағы негіздерді жасайтын суффикстер болган
Күндердің күнінде қалмақтың Шан деген ханы Бөпе ханның бойжетіп қалған сұлу қызы бар дегенді естиді
Жалпылама фильмдер көркем - өнер туындысы, табыс көзі болумен қатар қоғамға бірдеңелер түсіндіру, ой - пікір жеткізу мақсатында жасалуда
БАҚ - тағы бір мақаладан үзінді: 1960 жылдары Микронезия аралдарында өзіне қол жұмсау дегенді ешкім білмейтін