Тест тапсырмалары. Қайталау сұрақтары

Квадраттық теңдеулерді шешуге есептер шығару (презентациясымен)
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау, квадрат теңдеудің түбірлерінің формуласы мен Виет теоремасын есептер шығаруда қолдана білу дағдыларын жетілдіру.
Дамытушылық: теориялық білімін практикада ұштастыра отырып ауызша есептеу, ой қорыту қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: оқушылардың белсенділігін арттыру, жауапкершілікке, өзіне сенімділікке, нәтижеге қол жеткізе білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: қайталау сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, тест, деңгейлік тапсырмалар, СТО элементтері
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, кестелер, суреттер, топшамалар

Сабақтың жоспары:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасын тексеру
3. Қайталау сұрақтары
4. Кім жылдам?
5. Ойлан тап!
6. Оқулықпен жұмыс
7. Тест тапсырмалары
8. Квадрат теңдеу (бес жолды тұжырымдама)
9. Үйге тапсырма беру, сабақты қорытындылау, бағалау

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Үй тапсырмасын тексеру:



Ұқсас жұмыстар

Информатика курсы бойынша оқу процессін жоспарлау
Оқыту үдерісіндегі бақылау әдістері
СӨЖ (СӨЖО) бойынша әдістемелік нұсқаулар
Бастауыш мектеп оқушыларының математикадан білімдерін тексеруде тест әдісін қолдану ерекшеліктері
Педагогикалық жүйедегі сараланған оқыту деңгейлері
Биология пәнінен оқушылардың білімін тексерудің маңызы
Білім мен дағдыны бақылау мен бағалаудың маңызы мен міндеттері, талаптары
Жауаптарды таңдау принциптері
Қазақ тілі сабағында тест әдісін қолданудың мақсаттары мен міндеттері
Рейтинг - білім мен біліктіліктің, оқушының жеке басындағы сапалығының жиынтығы
Педагогикалық процесті басқарудағы әлеуметтік институттардың өзара әрекеттестігі
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
СЕРІКТЕСТІКТІҢ ҚЫЗМЕТІНІҢ МАҚСАТТАРЫ ЖӘНЕ МӘНІ
Дипломдық жұмыс тапсырмалары
Aidstest және Dr.Web детектор-программалары
Некелікпен қанағаттануға арналған сұрақнамалық тест
“АГРОВЕТОРТАЛЫҚ” ЖАУАПКЕРШІЛІГІ ШЕКТЕУЛІ СЕРІКТЕСТІГІНІҢ ЖАРҒЫСЫ
Оқушылардың өзара әрекеттестігін ұйымдастыру нәтижесінде дәстүрлі оқыту барысында кездесетін кейбір қиыншылықтар азаюда
Алдияр екі жағын беттестіріп көріп
Өнеркәсіп кәсіпорындары тиісінше бірнеше акционерлік қоғамдар мен серіктестіктерге біріккен