Пікіріңді дәлелде

Тақырыбы: Қазақ ұлттық шешендіктануының алғашқы бастаулары
Мақсаты: Білімділік: Шешендіктанудың алғашқы бастаулары неден басталғанына түсінік бере отырып, Ұлы ғұламалардың нақыл сөздеріне көңіл аудару, шешендіктің өзіне тән сипат, қасиетін ұғыну, білімін кеңейту.
Тәрбиелік: Шешендік өнерін сүюге, құрметтеуге баулу. Нақыл сөздер арқылы ақылдылыққа, парасаттылыққа, данышпандыққа, әділнтшілдікке, батылдыққа, патриотшылдыққа тәрбиелеу..
Дамытушылық: Жеке тұлғаны салыстыра білу дағдысын арттыру, сөйлеу тілін дамыту, іскерлік, ізденімпаздық, ойлау, шешендік қабілеттерін жетілдіру.
Негізгі әдістер: сұрақ – жауап, талдау, тіл дамыту, жинақтау, СКТ, ой – қозғау, шығ. жұм.
Көрнекіліктер: Таблицалар, кесте карточкалар, билер мен Ә. Н. Фараби портреті, үнтаспа, сөзжұмб. т. б.
Сабақ түрі: қалыптан тыс саяхат сабақ.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, музыка, география, тарих, бейнелеу.

Сабақ барысы: І Ұйымдастыру кезеңі: - Сәлеметсіңдер ме! – Иә, балалар, бүгінгі сабақта түгелміз бе? Көңіл – күйлерің қалай? 1 психогим. тренинг Комплимент
ІІ Үй тапсырмасын тексеру: Ережелерді зерделеу

ІІІ Жаңа сабақ: П – 4. Қазақ ұлттық шешендіктануының алғашқы бастаулары
Қазақтың ұлттық шешендіктану ғылымының тамыры Әбу Насыр әл – Фараби еңбектерінен басталады, Риторика еңбегі.
Сөзге тапқырлық – жақсы адамгершілік қасиет Қала әкімінде 12 қасиет болу керек.
ХІ ғ шығыс педагогикасы тарихындағы әйгілі шығарма Кабуснама .
Адамзаттың ең абзал қасиетінің бірі – сөз сөйлей білу. Бұл жағдайды жете түсін де, жақсы сөйлей білуге үйрен: сыпайы, анық сөйлеуді әдет қылғайсың .
Жүсіп Баласағұн: Құдатғу білік
Махмұт Қашқари: Диуани лұғат ат – түрік
Ахмет Иүгінеки: Ғабатум хама
Қожа Ахмет Йассауи: Диуани хикмет

Шешендік сөздер қашанда халықтың қажетті мұрасы болып табылған. Сонымен бірге алар – тәрбие құралы. Қазақ халқы қандай ауыр жағдайда өмір сүрмесін, өзінің би – шешендерінің өзін жадында сақтай жаттап айта жүруді, одан үлгі - өнеге алуды тоқтатқан емес. Шешендер, билер әрқашан шындықты айтып, аз сөзге мағына сыйғызып, халықтың рухани қажетін өтеп отырған.
адамдарды иландыру

Шешендіктің негізгі мақсаты:
ойын нақтылап айту, сендіру, шындықты ашу,
қасиеттері:
сөз тапқыш, суырып салма ақын, турашыл, батыл, ержүрек

ІҮ Тексеру: 1. Кітаппен, дәптер, тақтамен жұмыс.
г б. 22 – тапсырма. 23 бет. Асан қайғы, Жиренше шешен сөздерінен тұрақты тіркестер мен ақыл – нақыл сөздерді теріп жазу.
23 – тапсырма. 23 – 24 бет. Орта ғасыр түркі даналары пікірін аш, ой – пікірлерінің қайсысы шешендік өнерді танытады? Пікіріңді дәлелде!
м б. 13 – жаттығу. 33 – 34 бет. Мәтінді оқып шыққан соң, Балалықтың бал сабақтары пікір алмасу.
14 – жаттығу. 34 – 35 бет. Қыпшақ даласының кемеңгері сөз сайыстыру.(Әл – Фараби).
2. Әр өлкенің өз құты мен бағы бар тақырыпта геог. химия. физика пән.
Жер байлығы, табиғаты мен экономикалық ерекшеліктері жайлы Дөңгелек үстел ұйымдастыру.
Ү Бекіту: 1. 1 нақыл сөзге диалог құру.
2. Кабуснама туралы не ойлайсың?
3. Тестік сұрақтар (10 сұрақ).
ҮІ Қорыту: - Бүгінгі сабақ ұнады ма?
5 жол өлең. ШЕШЕН
ҮІІ Бағалау:
ҮІІІ Үйге: гум бағ. 22 – 24 бет. 24 – тапсырма Орта ғ. ойшылдарының сөзі кеше ж е бүгін Ойталқы ұйымдастыру.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының оқу әрекеті
Дамыта оқыта отырып, оқушылардың құзыреттілігін дамыту
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Оқытуда құзіреттілік әдістерді қолдану
Дамыта оқытудың теориялық негіздері
Отбасылық тәрбие стилдері
Өзін-өзі тану сабағында проблемалы оқыту
Бастауыш сынып оқушыларының қазақ тілінен құзыреттілікке бағытталған тапсырмалар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту жолдары
Көркем мәтіннің тілі
Әдебиетті оқытудың инновациялық әдістемесі, технологиясы
Инвестициялық жобаларды дайындау және экономикалық дәлелдеу ЖШС «Тамир»
Екінші дәлелдеме
Жазбаша дәлелдемелер
Елімізде өтіп жатқан нарықтық қатынастар тек экономиканы дамыту үшін ғана емес, бүкіл қоғамдық өмір үшін де орасан зор маңызы бар екендігін республикамыздың тәуелсіздігінің 10 жыл ішінде атқарылған жұмыстар көз жеткізе дәлелдейді
Белсенділік мұғалімнің кәсібилігінің көрсеткіші екенін дәлелдеу