Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Білімді бекіту
Күнделікті сабақ жоспары, қазақ әдебиеті 7 сынып
Тақырыптар:
11 - сабақ. Абай Құнанбайұлының қара сөздері
12 - сабақ. Абай Құнанбайұлы Ұлы суреткер
13 - сабақ. Ахмет Байтұрсынұлы
14 - сабақ. Ахмет Байтұрсынұлы Ақын ініме
15 - сабақ. Ахмет Байтұрсынұлы Екі шыбын
Күні:
Пәні: қазақ әдебиеті
Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлының қара сөздері
Сабақтың мақсаты:
а) А. Құнанбайұлының қара сөздерінен мәлімет бере отырып, білімдерін жүйелеу, жинақтау және шығармашылық жұмыстар арқылы Абайды жан - жақты таныту;
ә) оқушыларды адамгершілікке, имандылыққа, асыл қасиеттерге тәрбиелеу;
б) мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру, ой - өрісін, ойлау қабілетін, шығармашылық ізденісін дамыту;
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену т. б
Сабақтың көрнекілігі: сызбалары, кестелері, дидактикалық материалдар т. б
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру, сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау:
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
1. Қараңғы түнде тау қалғып өлеңін кімнен аударған?
2. Ақынды Қазақтың бас ақыны деп кім айтқан?
3. Ең алғаш шығарған өлеңдерін кімнің атынан жазған?
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Абайдың 1890 жыл мен 1898 жыл арасында жазылған бір алуан шығармалары қара сөз деп аталады. Ол сыншылдық, ойшылдық және көбінесе адамгершілік, мораль мәселелеріне арналған өсиет, толғау тәрізді.
Абайдың 45 қара сөзі бар. Жиырма тоғызыншы сөзінде қазақтың мақалдарының іске татырлығы да бар, іске татымақ түгіл, не құдайшылыққа, не адамшылыққа жарамайтұғыны да бар - дей келе мақалдарға тоқталып өткен.
Шығармашылық жұмыс: Абай сынаған мақал - мәтелдерді теріп алып, салыстыру жұмыстарын жүргізіңдер.
Мақал – мәтелдер
Абайдың сыны
Өз пікірің
Топпен жұмыс: Ата - анадан тәтті жоқ немесе Періштені алтын да жолдан тайдырмас тақырыбына шағын пікірлесу жүргізеді.
Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.
1. Қара сөзден қандай тағлым, үлгі, ақыл - нақыл алдыңдар?
2. Қалай ойлайсыңдар, ақын сынын сол қалпында қабылдауға бола ма?
3. Ақынның қара сөз жазудағы негізгі мақсаты не?
Білімді бағалау: Оқушылардың жауаптарына, сабаққа белсене қатысып отырғандарына қарай білімдері бағаланады.
Үйге тапсырма: А. Құнанбайұлының Қара сөздерін оқып келу.
Толық нұсқасын қарау
9-сынып. Қазіргі дүние жүзі тарихынан сабақ жоспарлары
Сабақ оқытудың ұйымдастырудың негізгі формасы
Оқу жұмысын ұйымдастыру формаларының тарихы
Оқытудың практикалық және көрнекілік әдістері
Екінші сыныптарға математиканы оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдістері
ОҚЫТУДЫҢ ӘДІСТЕРІНЕ ШОЛУ
Балалар фольклорын дәстүрлі оқыту
Биология сабағында оқушылардың танымдық белсенділігін дамыту
Тәсіл - оқыту әдісінің элементі
Оқушыларға білім беретін дерек көздеріне сәйкес топтастырылған әдістер: сөздік әдістері, көрнекілік әдістері, тәжірибелік әдістер
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Білімді ұрпақ
Білімді жастар жарқын болашағымыздың кепілі
Халықтардың ұлы қоныс аудару дәуірі
ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЭКОНОМИКАЛЫҚ БІЛІМ ДЕҢГЕЙІ
Оқушылардың білім деңгейін көтеру
Орыс шаруалардың Қазақстанға қоныс аудару
Квадрат теңсіздіктерді шешуде оқушылардың математикалық сауаттылығын арттыру жолдары
Тәрбие сағат білімділігі