Жемістер мен көкөністерге сипаттама беріп жаз
Риддер қаласы,
"№ 17 орта мектебі"КММ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Ерғасымова А. Т.
Қысқа мерзімді жоспар
Тақырып: Жемістер мен көкөністер (1 - сынып)
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары Т3. Хабарламаны тыңдау жəне мұғалімнің көмегімен мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру, сəйкес иллюстрация заттық сурет сызба таңдау;
Ж4. Берілген суретке (зат) қатысты сипаттау сөздерін жазу;
Дискрипторлар 1. Бейне жазбадағы хабарлама мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді.
2. Берілген тапсырма бойынша сәйкес суретті таңдайды.
3. Жемістер мен көкөністерге сипаттама береді, салыстырады.
4. Жемістер мен көкөністерді ажыратады.
5. Дауысты дыбыстарды ажыратады.
6. Сөз тіркесін, сөйлем құрастырады.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Жемістерге не жатады?
Көкөністерге не жатады?
Алма қандай?
Алмұрт қандай?
Жүзім қандай?
Сәбіз қандай?
Жемістер мен көкөністердің қандай пайдасы бар?
Алдыңғы оқу
Қызығушылықты ояту 3 минут
Таныстырылым
Суретте не көрсетілген?
Бүгінгі сабақ не туралы деп ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбы анықталады.
Мақсаты хабарланады.
Сабақтың басы 10 минут
Мағынаны тану. Бейне жазба.
1 - тапсырма С
Бейне жазба бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. (барлық оқушылар)
Жемістерге не жатады?
Көкөністерге не жатады?
Алма қандай?
Алмұрт қандай?
Жүзім қандай?
Сәбіз қандай?
Жемістер мен көкөністердің қандай пайдасы бар?
Жемістер мен көкөністерге сипаттама беріп жаз. (барлық оқушылар)
Алма - қызыл, дәмді.
Алмұрт - жасыл, жұмсақ.
Картоп - қоңыр, дәмді
Сәбіз - сарғыш, қатты
Сабақтың ортасы 5 минут
2 - тапсырма Ж
Сәйкесін тап (барлық оқушылар)
Жасыл
Дәмді
Пайдалы
Ащы
Үш
Қызыл
3 - тапсырма ЖЖ
Сурет бойынша сөз тіркесін немесе сөйлем құрастырып, дауысты дыбыстарды ажырат. (көпшілігі, кейбірі)
Сергіту сәті 2 минут
Оқушылар видео роликтегі қимылдарды қайталайды
4 - тапсырма
Кім жылдам (көпшілігі)
Әр топ өз жемісін себетіне жинайды.
Жемістер ------ Көкөністер
Алма ----------- Картоп
Алмұрт -------- Орамжапырақ
Анар ----------- Сәбіз
5 - тапсырма. Т (кейбір оқушылар)
Жемістер мен көкөністердің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын жаз.
Жеміс
Көкөніс
Сабақтың соңы 4 минут
Рефлексия Алма ағашы әдісі
Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын, менің көңіл – күйім көтеріңкі.
Қызыл түсті алма – мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл – күйім жоқ.
Рефлексия
Қорытынды бағалау
Толық нұсқасын жүктеу
Көкөніс дақылдарын зиянкестер мен аурулардан қорғау
Жемістер мен көкөністердің химиялық күрамы
Жамбыл облысы Байзақ ауданындағы қызанақ дақылы мен оның аурулары
Ыстық цех
Өнімді өндіру және қайта өңдеу
Мектеп жасына дейінгі балаларда еңбекке тәрбиелеу түрлері және педагогикалық ерекшеліктері
Маринадталған жемістер мен көкөністер
Көкөністі тамақ консервілері жайлы
Вегетативті көкөністер
Жемістер мен көкөністер
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы