Білімдіден аяман сөздің майын, Алты өлеңмен білдірдім әннің жайын
Абай Құнанбаев
Көңіл құсы құйқылжыр шартарапқа,
Адам ойы түрленіп ауған шақта.
Салған ән — көлеңкесі сол көңілдің,
Тактысына билесін ол құлаққа.
Шырқап, қалқып, сорғалап, тамылжиды,
Жүрек тербеп, оятар баста миды.
Бұл дүниенің ләззәті бәрі сонда,
Ойсыз құлақ ала алмас ондай сыйды.
¥йықтап жатқан жүректі ән оятар,
Үннің тәтті оралған мәні оятар.
Кейі зауық, кейі мұң, дертін қозғап,
Жас балаша көңілді жақсы уатар.
Адам аз мұны біліп ән саларлық,
Тыңдаушы да аз ол әннен бәһра аларлық.
Мұңмен шыққан, оралған тәтті күйге
Жылы жүрек қайда бар қозғаларлық?
Көбінесе ән басы келеді ащы,
"Кел тыңда!" деп өзгеге болар басшы.
Керім толғап, тауысар қаңғыр - күңгір
Сол жеріне ойыңмен араласшы.
Әннің де естісі бар, есері бар,
Тыңдаушының құлағын кесері бар.
Ақылдының сөзіндей ойлы күйді
Тыңдағанда, көңілдің өсері бар.
Білімдіден аяман сөздің майын,
Алты өлеңмен білдірдім әннің жайын.
Ездің басы қаңғырсын, ердің көңілі
Жаңғырсын деп ойладым айтқан сайын.
Көкірегінде оты бар ойлы адамға
Бұл сөзімнің суреті тұрар дайын.
Абай өлеңдерідегі плеоназмдар мен оксюморондар
Абай Құнанбаев (1845—1904) өмірінен қысқаша мәлімет
Абай және қазақ әдеби тілі
Абай Құнанбайұлының өмірбаяны
Гәкку
ҚАЗАҚ ПОЭЗИЯСЫНДАҒЫ ДӘСТҮРМЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ
Абай
Абай мұрасының зерттелуіне шолу
Абай Құнанбаев (1845-1904) өмір тарихы
Абай шығармашылығындағы эстетикалық көзқарас
АЛТЫНАЙҰЛЫ ҚАРАСАЙ
ЫБЫРАЙ АЛТЫНСАРИН
Алты арыстың жағасы Қалабаев Бөбей ағамыз
Ы. Алтынсарин қазақ халқының тұңғыш ағартушысы
Салауатты өмір салты
АЛТЫН ЖӘНЕ БАҒАЛЫ МЕТАЛДАРДЫҢ МЕМЛЕКЕТТІК МҰРАЖАЙЫ
Қара алтынның қақпағы
Ыбырай Алтыынсарин
САБЫР ТҮБІ — САРЫ АЛТЫН
Ұтымды тамақтану және салауатты өмір салтына жол