Барлық берілген сабақтар тізбектелген сабақтар топтамасы

Сабақтың тақырыбы: Не үшін? Қ. Мырза Әли
Жазғытұрым І. Жансүгіров.
Менің өмірім. Ж. Жабаев
Қаңбақ пен Жантақ
Оюлар. Ф. Оңғарсынова

Алғы сөз
Бұл төмендегі сабақтарды мен 4 сыныпта әдебиеттік оқу пәнінен берген болатынмын. Өткізілген сабақтың жоспарын сындарлы оқытуға негіздеп жасадым. Барлық берілген сабақтар тізбектелген сабақтар топтамасы. Не үшін? Қ. Мырза Әли, Жазғытұрым І. Жансүгіров, Менің өмірім М. Жұмабаев, Оюлар Ф. Оңғарсынова аталған тақырыптардың барлығы өлеңдер. Сабақта қарастырған жұмыс түрі барлығы топтық болып табылады. Оқушылар бұл сабақтарда бойларында еркіндікті сезіне отырып, топпен жұмыс жасады. Оқушыларға көбінесе шығармашылық тапсырмалар беріп, топпен ақылдаса отырып, шешімді өздері тауып шыға алатындай етіп бердім. Сергіту сәттері де бастауыш сынып оқушыларына көп септігін тигізеді. Әр сабақтың тақырыбына ұштасатындай етіп, сыни ойлау тапсырмаларын бердім. Оқушылар арасында сергіту сәттерінің түрлерін жасай отырып, ынтымақтастық атмосферасы орнады. Оқушыларды бағалау кезінде бағалау түрлерінің бірнеше түрін қолдандым. Оқушының өзінің бағасы, топтың бағалауы, жұптық, және критерийлер арқылы шынайы бағалау. Жалпы осы сабақтар топтамасына жеті модульдер кіріктірілген. Әрбір сабақта төрт немесе бес модульді қамтыдым. Нәтижесінде оқушы бойында сенімділік, сыни ойлау көзқарастары қалыптасады, ойын еркін айта алатындай бола білуге төселеді.

Ақмола облысы, Бурабай ауданы
№9 мектеп - гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Уалиева Гульнар Мейрамбекқызы

Қысқа мерзімді жоспарлар (әдебиеттік оқу 4 сынып) жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Оқытудың негізгі әдіс - тәсілдері
Пәннің және тілдің кіріктіліген оқытуы
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Мектептің даму жоспарының жобасы және бастапқы нәтижелерді талдау туралы рефлексиялық есеп
Информатикадан сыныптан тыс жұмыстың ерекшеліктері
Сахналық өнердегі фольклорлық бидің дамуы
Сан және арифметикалық амалдарды оқытудағы көрнекіліктерді пайдалану әдісі
Мектепке дейінгі мекемедегі ұйымдастырылған іс-әрекетінен жұмыс жоспарын құру және ұйымдастыру әдістері
Мақсаттың оқушылардың әрекеті арқылы қойылуы
Оқу үрдісінде мультимедиа технологияларын қолдану
Ағылшын тілі сабақтарының танымдық белсенділікті арттыру мүмкіндіктері
ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ТАРИХИ-МӘДЕНИ ЕСКЕРТКІШТЕРДІ ПАЙДАЛАНУ
Дәріс сабақтарының жоспары.
Есім хан қазақ тарихында Еңсегей бойлы ер Есім деген атпен әйгілі болды, оған бұл атақ 1598 - жылы ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге түскені үшін берілген екен
Барлық кішкентай сәбилердің істеген іс әрекеті үлкейген адамдардың жүзіне күлкі, қуаныш әкеледі
Науша хан өзінің хан болып тұрған уақытында барлық елін жинап алып сұрапты: - Менің қол астымда қандай батыр бар
Мұғалім - барлық білім беру жүйесінің негізі, жаны және жүрегі
Әминнің сабақтары
Бәйеке Жазыбайұлы (1820, Тарбағатай, Тоқта - Барлық тауы - 1890, Қытай, Іле аймағы, Текес ауданы Ешкілік тауы) - би, мәмілегер
Алдияр ханым, барлық керемет осы лақты билеткен қойшының сыбызғысында