Ата заңымыздың тарихы
Заң және заман
Мақсаты: Оқушылардың құқықтық сауаттылығын арттыру. Ата заңымызға деген сүйіспеншілік сезім қалыптастырып, шыншыл да әділетті және парасатты тұлғаны қалыптастыру.
Түрі: Кездесу, пікірталас
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, қанатты сөз.
І. Ата заңымыздың тарихы
ІІ. Мен заңды қаншалықты білемін?
ІІІ. Сенің құқығым – менің құқығым (оқушы құқығы)
ІV. Ешқандай заңы жоқ арал.
V. Тығырықтан шығар жол қайсы (ситуациялық жағдайды шешу)
VІ. Қылмыскер бала қайдан шығады?
VІІ. Психологиялық тренинг
VІІІ. Көкейде жүрген сауал (сұрақ - жауап)
ІХ. Ойды аяқта (мақал - мәтелдің жалғасын табу, түсінік беру)
Х. Қорытынды
І. Ата заңымыздың тарихы
Құқығыңды сақтап үйрен, бірақ басқалардың құқығы бар екенін ұмытпа
ІІ бөлім
Мен заңды қаншалықты білемін?
1. Дүкенде спирттік ішімдікпен бірге есірткі де сатылады.
2. Түнгі көшеде жастар айқайлап өлең айтып келе жатыр.
3. Сатушы сатып алушыға байқамай артық ақша беріп жіберді, ал сатып алушы өзіне тиесілі ақшадан артық екенін біле тұра қайтіп бермеді.
4. Бір оқушы сыныптасына: ертең 20 теңге әкеліп бересің, әкелмесең басқаша сөйлесеміз деп күш көрсетті.
5. Химиялық завод өзінің зиянды өнімін өзенге тастады, сол өңірдің ауасы бұзылды.
6. Мектеп оқушылары жүзім ұрлады.
7. Сыныптағы бір бала екінші баланың сумкасын сызып тастады.
V. бөлім
“Тығырықтан шығар жол қайсы?” (ситуациялық жағдайларды шешу)
Көшедегі көрініс түнгі сағат 23. 00 (11сынып оқушылары)
Асқар: Шыңғыс қазір үлкендердің дискотекасы білесің бе?
Шыңғыс: Ия, ия, айтпақшы бүгін жиналып, қызықтаймыз ғой.
Асқар: Жүр, ендеше солай қарай барайық.
Шыңғыс: Кеттік, жолшыбай Ердосқа соға кетейік, ол да барар мүмкін.
Асқар: Ердос, біз дискотекаға бара жатырмыз. Балалар да сол жақта жүр, бізбен бірге жүрсеңші.
Ердос: Жоқ, мен әуелі ата – анама ескертуім керек, әйтпесе алаңдайтын шығар.
Асқар: Ту, ата – анаңа ескертіп не істейсің, біз секілді айтпай кетіп қалмайсың ба, сұрансаң, жібермей қалады.
Ердос: Жоқ, балалар, мені жібермейді, бара алмаймын. Ол жақтан ішімдік ішкен адамдар кездесіп, бір нәрсеге душар болармыз.
Асқар: Онда өзің біл, ертең көп қызықтан қалдым - деп өкініп жүр ме!
Шыңғыс: Осы кезден бастап көшеге үйрене бермейсің бе?
Көршінің көмегі
Азаматша Бейсенкүл өзінің терезесінен бірнеше күн бойына екі жасөспірімді қадағалады. Екі кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірім көрші қабаттағы үйде тұрады. Қанат пен Жомарт бірнеше күн қатарынан азамат Есеновтың машинасын түртіп айналып қарап жүрді. Бір күні таңертең Есенов есігінің алдына шықса машинасының екі доңғалағы жоқ екен. Бұны естіген Бейсенкүл есіктің алдына шығып: Сенің машинаңның доңғалағын ұрлаған Қанат пен Жомарт. Өйткені олар сенің машинаңды бірнеше күн бойы айналшақтап жүрген , - деді.
Заң және заман жүктеу
Ата Заң - Тәуелсіздігімнің айғағы (эссе)
«Қасымханның қасқа жолы», «Есім ханның ескі жолы», Әз Тәуке ханның «Жеті жарғысы». Үндістандағы «Ману заңы»
Қазақстан Республикасының конституциялық құрылысы
Қазақ хандығы қазақ халқының алғашқы мемлекеттілігінің бір көрінісі
Заң және сот алдындағы теңдік - заңдылық принципі
Ата заңым айбыным
Қазақстан Республикасы Конститутциясының дамуының негізгі кезеңдері
Қазақстан Республикасы Конституциясы Мемлекеттің негізгі заңы
Қазіргі таңдағы Қазақстан Республикасының конституциясын құқықтық негіз ретінде қарастыру
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ КОНСТИТУЦИЯСЫНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Дербес компьютерлердің шығу тарихы
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Дүниежүзілік мұхиттың геологиялық даму тарихы
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
Қазақстан тарихы пәнінің дамуындағы кемшіліктер
Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев еңбектері тәуелсіз Қазақстан мемлекеттігі тарихының дерек көзі (1990-2006 жж.)
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі