Мұғалімнің тапсырмасы

Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардың зат есімнің тәуелденуі туралы алған білімін пысықтау; сонымен оқушыларға грамматикалық көрсеткіштер заттың үш жаққа да, яғни маған да, саған да, оған да тәуелді екендігін түсіндіру.
2. Жаңа технология элементтерін пайдалана отырып шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3. Сауатты, көркем жазуға, өзара ынтымақтастыққа, шапшаң ойлай білуге кәсіптік білімге баулу.

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
1) Психологиялық дайындық орындау.
Жарқырап күн де ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн! Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз - білім алу,
Міндетіміз - еңбектену
Еңбектену арқылы
“5 “- ке қолды жеткізу!

ІІ. Ой қозғау: Біздің еліміз – Қазақстан Республикасы Елбасымыз Н. Ә. Назарбаев Ел болашағы - білімді ұрпақ - деп сіздерге үлкен сенім білдіруде. Өздеріңіз білесіздер, Қазақстан жер көлемі үлкен, экономикасы мен мәдениеті дамыған ел, гүлденуіне үлес қосатын маман болып, еліміздің түкпір - түкпірінде еңбек ететіндеріңе менің де сенімім мол. Сондықтан біз әлі кішкентаймыз ә демей, осы күннен мамандық таңдауды армандауымыз керек екен. Біздің бүгінгі сабағымыз да мамандық таңдауға байланысты.. Іштеріңде қандай да болмасын мамандықты таңдап жүрген оқушылар бар ма? Қане....

ІІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Бір айналым сөйлесу Зат есім
1. Мамандықтың бәрі жақсы. Сол маман иелерінің барлығы ұстаздан білім алған.
Олай болса, мұғалім мамандығының тапсырмасына назар аударайық.
Мұғалімнің тапсырмасы: Кім тапқыр?

Семантикалық карта
Зат есім ------------ І жақ ------------ ІІ жақ -------------- ІІ жақ
Ағасы
Дәптерім
Мұғалімің
Мектебім
Бесігің
Ауласы
Қаламыңыз
оқулық
Оқулық сөзін жекеше, көпше тәуелде.

ІV. Жаңа сабақ. зат есімнің тәуелденуі тақырыбын жалғастырамыз.
2. Балықшы тапсырмасы: Әдемі жазу
Көркем жазу: Сс
Дәптерімізді ашайық
Қолға қалам алайық.
Салақтықтан қашайық,
Әдемі етіп жазайық.
С дыбысынан басталатын мамандық иелерін ата.

V. Жаңа сабақ.
1. Дәрігер мамандығының тапсырмасы:
1 жаттығу
Тәуелдеулі сөздерді тап. Олар қай жақта айтылып тұр?
Өлеңді ІІ, ІІІ жақта оқып көр.
Құрылысшы мамандығының тапсырмасы:
2жаттығу. Өздік жұмыс
Сөйлемдерді көшіріп жаз.
Тәуелдік жалғауы жалғанған сөздерді тап. Олардың қай сөзбен байланысып тұрғанын айт.
VI. Сергіту сәті:
Күнге қарап қол созамыз,
1, 2, 3
Қызғалдақтай ырғаламыз.
1, 2, 3
Дөңгеленіп айналамыз
1, 2, 3
Көркем етіп біз жазамыз
VІ. Шығармашылық жұмыс.
Тігіншінің тапсырмасы: Даналық ағашы
4 - жаттығу. Мәтінді түсініп оқу. Әр оқушы бір сұрақ жазып дайындайды да сандықшаға салады. Мәтінді тағы бір қайталап оқып әрбіреуі сандықшадан сұрақ алып жауап береді.

Суретшінің тапсырмасы:
Кім зерек?
1. Ең ақшасы көп мамандық (есепші, банк қызметкері)
2. Ең тәтті (аспаз)
3. Ең күлкілі(клоун)
4. Ең жасыл(Бағбан)
5. Ең салмақты (мұғалім, заңгер)

Қорытындылау: Екі түрлі түсініктеме күнделігі
Бұл әдісте оқушы тақырып бойынша өз ойын жазбаша білдіреді де, мынадай тапсырмаларды орындайды.
Ережеден үзінді
Ереже туралы пікір
1. тәуелденеді.
2. Заттың біреуге меншікті екенін білдіреді.
3. дос

Үйге тапсырма:
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.



Ұқсас жұмыстар

“Педагогикалық шеберлік” пәніне типтік оқу жоспары
Қазақ әдебиетінен үй тапсырмасын берудің тиімділігі
Кіші мектеп жасындағы оқушы тұлғасының педагогикалық-психологиялық диагностикасы
Оқушылар білімін тексеру
«Биологияны оқыту әдістемесі» пәннің оқу-әдістемелік кешені
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру әдістерінің теориялық негіздері
Бастауыш сынып оқушыларына үйге берілген тапсырмаларды ұйымдастыру және тексеру әдістері
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Оқыту әдістері туралы ұғым, топтастыру
Интернет желісінің Мультимедиа ресурстары
Айнагүл апай мектепте ұстаз болып, Игерген мұғалімнің мамандығын
 Мұғалімнің кәсіби шеберлігі - сапалы білім кепілі
Мыстан кемпірдің тапсырмасы
Қоянның тапсырмасы
 1 Аралық бақылау тапсырмасы
Мұғалімнің оқушымен өзара әрекеті
 Экономикалық талдау пәнінен 2 межелік бақылау тапсырмасы
 2 ШЕПТІК БАҚЫЛАУ ТАПСЫРМАСЫ
Мұғалімнің кәсіби білімін көтеру
Студенттердің өздік жұмыстарының тапсырмасы