Баланың қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыру
ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасы бойынша тест сұрақтары жауабымен
1. ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының екінші деңгей бағдарламасының мазмұны қандай мәселені шешуге бағытталған?
Д) Мұғалімдер оқушыларды ХХІ ғасырға қалай дайындайды?
2. Бағдарлама міндеттері не?
А) 7 модуль мәнмәтінінде теория тұжырымдамасын қалыптастыру, бағдарлама идеясы бойынша рефлексивтік ойлау, іс - әрекеттегі зерттеуді жоспарлау, жүргізу, коучинг, тәлімгерлік, педагогикалық тәжірибе туралы ойлану, қазақстандық мұғалімнің кәсіби қоғамдастығын ұйымдастыру
3. Оқудан күтілетін нәтиже не?
С) Мұғалім әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне байланысты басқа мұғалімге кеңес беруде әдістемесі терең білім
4. Бағдарлама қандай 2 басым бағытта әзірленген?
В) Мұғалімді оқыту; оқудың табыстылығы туралы бай білімді игеру
5. ХХІ ғасырда талап етілетін дағдылардың мәні?
С) алған білімдерін орынды жерінде қолдана білуі
6. ЭЫДҰ жасаған жоба
А) Құзыреттерді Анықтау және іріктеу жобасы
7. Мұғалімдер баланың бойында метасананы қалыптастыруға мән беруі керек. Метасана деген не?
С) Баланың қалай оқу керектігін үйренуді қалыптастыру
8. Мектеп әкімшілігі мен білім беру жүйесі басқару органдарының қызметі (Berber and Mourshad. 2007)
С) Мұғалімнің оқыту үдерісі мен оқушылардың оқу нәтижелеріне оң ықпал ету.
9. Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға кім?(Strong, Ward Graant 2011)
Д) мұғалім
10. Кәсібилік мұғалімнің өзін кім ретінде сезінуін талап етеді? (Bolam, McMahon, Stall, 2005)
Д) білім беру қоғамдастығының бір бөлігі ретінде
11. Пажарес (1992) Оқыту стилін таңдау кезінде мұғалімнің қандай құндылығы күштірек деп сендіреді
В) Мұғалімнің ұстанымы
12. Мұғалімнің ұстанымы деген не?
Д) көзқарасы, шешімі, іс - әрекеті
13. Құзырлы оқытудың маңызды факторы
А) Оқушының тақырып мәнін өз бетімен меңгеруін түсінуі мен бағалай алуы
14. Мұғалімде үш көмекші деп атаған қасиеттер болған жағдайда ғана оқыту жақсы болады деп айтқан кім?
B) Шульман
15. Мұғалімнің үш көмекшісін атаңдар
С) бас, қол, жүрек
Бастауыш сыныпта қолданылатын дидактикалық материалдар кешені
Дидактиканың заңдылықтары мен қағидаларын оқыту процесінде басшылыққа алу
Дидактика заңдылықтарының ерекшеліктері
Оқытудың ғылымилығы, түсініктілігі
Қазіргі заманғы дидактикалық жүйелер
Қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыруда қолданылатын әдістерге теориялық шолу жасау және өзіндік ерекшеліктері
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер модулі бойынша рефлексивтік есеп
Оқытудың заңдылықтары мен қағидалары
Көрнекілік әдістерді ағылшын тілін үиренудегі маңызы
Балабақшадағы оқытудың қазіргі теориясы мен практикасын зерттеу
Баланың мектепке келу мәселесі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Халық ертегілернің бала дүниетанымын қалыптастырудың маңызы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Елімізде патриоттық тәрбиені қалыптастыру міндеттері.
Студенттердің қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыруда педагогика
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы