Топтық бағалау
Ондық бөлшектер натурал санға ұқсас және есептеулер жүргізуге ыңғайлы болғандықтан, ғылымдағы, өндірістегі, күнделікті өмірдегі есептеулерде жиі пайдаланады. Ондық бөлшектер ондық жүйеде жазылатын сандар болғандықтан, оларды қосу натурал сандарды қосу ережесі бойынша орындалады.
Сыныбы: 5
Сабақ тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу.
Сілтеме: Күнтізбелік жоспар; математика оқулығы 5 сынып; Әдістемелік нұсқаулық
Жалпы мақсаттар:
1. Ондық бөлшектерді қосуға өз бетінше үйрену.
2. Теориялық білімдерін практикада қолданып есептер шығару шеберліктерін арттыру;
3. Жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
Күтілетін нәтижелер:
1. Тақырыпты меңгеріп, алған білімін өмірде пайдалана алады.
2. Өз бетінше ережелерге сүйене отырып берілген есептерді шығара алады.
3. Білім деңгейлеріне байланысты тапсырманы орындай алады.
4. Өзін өзі бағалап, реттеуге үйренеді
Түйінді идеялар:
Ондық бөлшектерді қосу үшін:.... (ережені қолдана білу)
Орындалатын іс - әрекеттер:
Мұғалімнің орындайтын іс - әрекеттері:
Оқушыларды фигуралар арқылы топқа бөлу. бағалау парағын тарату.
Топ ережесімен таныстыру:
1. Тыныштық сақтау
2. Уақытты үнемдеу
3. Өзгені де, өзіңді де тыңдай білу
4. Бір біріңе көмектесу
5. Ұйымшыл болу, бірлесіп жұмыс жасау
Дескрипторлар (бағалау критерийлері):
1. Ондық бөлшектерді жазуды, қосуды орындай алады.
2. Өз бетінше ережелерге сүйене отырып берілген есептерді шығара алады.
3. Білім деңгейлеріне байланысты тапсырманы орындай алады.
4. Тақырыпты меңгеріп, алған білімін өмірде пайдалана алады.
2. Өткен тақырыптар бойынша білімдерін слайд арқылы тексеру.
3. Үй тапсырмасын тексеру
Жай бөлшектердің бөлімдері 10, 100, 1000 болатын, алымдары әртүрлі жай бөлшектерді қосуға есеп құрастып келу.
Жаңа тақырыпқа кіріспе: үй тапсырмасындағы есептерді ондық бөлшекпен жазып қосуды орындап көрейік.
4. Жаңа тақырыпты өз бетінше меңгеру
Постермен жұмыс. (әр топқа постер таратылады)
Кітаптағы ережелерді қолдана отырып, қосындыны орындаңдар.
Ондық бөлшектерді қосып, тиісті орындарға қою. Мәнін тексеру.
Постерді әр топ жеке қорғайды.
Бағалау парағына топтық жұмыстың нәтижесін қояды.
6. Сабақты бекіту
Деңгейлік тапсырмалар беріледі.
Үй жұмысын, топпен жұмыс істегенде, жаңа тақырыпты меңгеруде белсене қатысқан оқушыларға бір ұпай қосылады.
1, 2, 3 - Тапсырманы орындағандар - 3
1, 2, 3, 4 - Тапсырманы орындағандар - 4
1, 2, 3, 4, 5 - Тапсырманы орындағандар - 5
Деңгейлік тапсырма:
1. Қосуды орындаңдар:
0, 7+1, 2;
18, 36+7, 14;
2. Ондық бөлшектерді қосыңдар:
25, 6+0, 41+1, 02;
56+0, 37+1, 12;
3. Орам матадан1, 5 метр мата сатылғанда, 6 метр мата қалды. Орамда алғашқыда неше метр болған?
4. Жай бөлшекті ондық бөлшек түрінде жазып орындаңдар:
25 100, 5 10, 15 100
5. Бөлшектерді салыстырыңдар: 1, 5+0, 6 және 2, 3;
35, 01+1, 3 және 40, 5
7. Қорытындылау, бағалау.
Өзін - өзі бағалау. Өзін деңгейіне сәйкес бағалай біледі. Топтық бағалау.
Рефлексия (кері байланыс)
Оқушылар сабақ бойынша бірін бірі бағалайды және өз пікірлерін стикерлерді тақтаға жапсыру арқылы білдіреді.
8. Үйге тапсырма
Қағанаттар атауы техникасымен топқа бөлу
Қазақ тілі сабағында оқушылардың шығармашылығын дамытуға арналған топтық жұмыс түрлері
Студенттің ролі
Формативті бағалаудың әдістері
Формативті бағалаудың әдістері. Топтық жұмыстың бағалануы
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУДЫҢ МАҚСАТТАРЫ МЕН ҚАҒИДАТТАРЫ
Практикалық жұмыстарда топтық жұмыстарды ұйымдастыру
Кәсіпорынның бәсеке қабілеттілігін бағалаудың эдістемелік негіздері
Өнімнің бәсекеге қабілеттілігін бағалаудың әдістемелік негіздері
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Кәсіпорынның бәсекелестік қабілетін арттыру жолдарымен оның бағалау ЖШС (КӨК-СУ).
Кәсіпорынның қаржылық жағдайын бағалау және кәсіпорынның қаржылық тұрақтылыққа жету жолдары
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Сақтандыру бағалауы
Автокөлік құралдарын бағалау
Су қорын экономикалық бағалау
Несиелік қабілетті бағалау критерийлері
Бағалау
Топтық эксперимент.