Жүйелеу және жинақтау
Сабақ тақырыбы: Шешендік сөздер
Сабақтың типі: Білім мен іс - әрекет тәсілдерін жинақтау және жүйелеу.
Сабақтың түрі: БжС технологиясы. Ауызша сабақ - 3 карта
Сабақ мақсаты: Оқушылардың алған білімдері мен іс - әрекеттерін жалпылау, оқу материалының мазмұнын талдау, әңгімедегі ең бастыны бөліп алу, жинақтау және жүйелеу, топтық жұмыс.
Сабақ барысы:
1 - кезең. Ұйымдастыру.
Класты үштіктен алты топқа бөлу. Сабақтың мақсаты мен міндетімен таныстыру. (ДОС - демеуші, орындаушы, сыншы)
2 - кезең. Оқу материалының мазмұнын талдау.
Тірек сөздер 21 кілтті сөзді табу.(уақыт алғашқы топтың аяқтауына байланысты).
Мысалы:
1. мақал ---------- ағын ---------- сәлем
2. сырлы --------- асқар --------- жұмбақ
3. авторлы ------- жақсы ------- жаман
4. көркем -------- ғалым -------- тұлпар
5. уақиғалар ---- алаш ---------- дауласу
6. хан ------------- ағайынды----- куә
7. билер --------- толғау --------- билік
3 - кезең. Оқу материалындағы ең бастыны бөліп алу.
Сұрақтар дайындалады. Неге? Сіз қалай ойлайсыз? Не себепті? Не үшін? ( уақыт алғашқы топтың жұмысты аяқтауына байланысты).
1. Ауыз әдебиетінің жалғасы неге шешендік сөздер болады?
2. Шешендік өнер қалай дамиды?
3. Не себепті шешендік сөздер елге үлгілі ойлар, тұжырымдар болып тараған?
4. Төле би не себепті Қазыбекке ойы да, тілі де жүйрік тұлпарым деп разы болды?
5. Екі әйел не себепті Қаз дауысты Қазыбекке келіп жүгінді?
6. Ел неге жетім болады?
4 - кезең. Жүйелеу және жинақтау.
Әр кезеңнің қорытындысы бойынша сыншылар сөз сөйлейді.
5 - кезең. Пәнішілік және пәнаралық байланыс.
Идеялар жарысы.
Төле бидің жұмбағын сіздер қалай шешер едіңіздер? Осы тапсырманың балама нұсқасын табыңыз.
Әрбір үштік 3 рет жауап беруге мүмкіншілігі бар.
6 - кезең. Рефлексия.
Ең қызық және ерекше жауаптар айрықша аталады.
Бастауыш мектепте математиканы оқыту барысында оқушылардың ойлауын дамыту ерекшеліктері
Ғылыми педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың әдістемесі мен әдіснамасы пәні бойынша дәрістер
Интеллект карта құрудың алгоритмі
НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕРДІ ЖҮЙЕЛЕУДІҢ ЖАЛПЫ СИПАТЫ
Бастауыш сыынп оқушыларының оқу икемділігі мен машығын қалыптастыру
Нормативтік - құқықтық актілер түсінігі
НОРМАТИВТІК ҚҰҚЫҚТЫҚ АКТІЛЕРДІҢ ТҮСІНІГІ
Ғылыми зерттеу әдістері пәнінің лекциялары
Мектептегі информатика пәнін саралап оқыту әдістері
Мектеп математика курсындағы математикалық статистика элементтері
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Агробизнес және агроөнеркәсіп интеграциясының арасындағы байланыс
Ақшаның маңызы, қызметтері және оның ерекшеліктері
Қабатты гидравликалық жару және ұңғылардың түптік аймаққа әсер ету
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару