Қызықты грамматика үйірмесінде Сатылай кешенді талдау технологиясын үйретудің тиімділігі

Туякова Қ. Д
Қоянды орта мектебі

Қызықты грамматика үйірмесінде Сатылай кешенді талдау технологиясын үйретудің тиімділігі.
Қазақстандағы білім беру жүйесіне енгізіліп жатқан жаңалықтар он екі жылдық білім берудегі оқытуда:
1. Оқытуда әрдайым жекелей зерделеу әдісі қолданылады.
2. Оқушының қабілетті, қызығушылығын арттыратындай білім үрдісін ұйымдастыру.
3. Сабақтарда жаңа ақпараттық технологияларды шебер қолдана білу. т. б.
Осы талаптарды орындауында басты мәселе келешекте сауатты ұрпақты тәрбиелеу Білім көзі – бастауышта демекші бастауыш сатысынан басталады десек шатаспаған болар едік. Ендеше, осы бастауыш сыныптардан бастап, оқушылардың жеке қабілеттерін ашуға бағытталған Қызықты грамматика үйірмесінің 3 - 4 сыныптарға арналған күнтізбелік жоспарын ұсынып отырмын.
Мақсаты: Оқушылардың қызықты грамматика үйірмесінде сатылай кешенді талдауының ғылыми мазмұны мен жүйесін, оның сөздік құрамы мен грамматикалық құрлысын сөйлеу тілінің байлығын және әдеби тіл нормасын үйретіп, дұрыс сөйлеу
Күнтізбелік жоспары. 3 - сынып бойынша, 2 - кі аптада бір рет

Қызықты грамматика үйірмесінде Сатылай кешенді талдау технологиясын үйретудің тиімділігі. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Сатылай кешенді талдау технологиясына анықтама
Тілдік-кешенді талдау технологиясы
Зат есімнің жалғауларын оқыту
Сатылай оқыту технологиясы
Қазақ тілін оқыту әдістемесінің даму тарихы жайлы
Оқушыларға ағылшын тілін оқытудың маңызы
Ортаңғы сыныптарға тыңдап түсінуді үйрету
Жоғары оқу орындарында шетел тілін оқытудың алғашқы сатысында білімді меңгеру тәсілі ретінде тыңдап түсінуді үйрету
МОРФОЛОГИЯ МӘСЕЛЕЛЕРІН ОҚЫТУ АРҚЫЛЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕРІ
Туынды түбір үстеу тудыратын жұрнақтар
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Оңтүстік Қазақстан облысындағы несие нарығының қазіргі жағдайын талдау
Фирманың баға саясаты және баға стратегиясы нарық құрылымының әсерін талдау
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Желілік жоспарлау мен басқару әдісін қолданғандағы экономикалық талдаудың және бизнес жоспарлаудың стратегиясы және тактикасы
Еңбек ақыны талдау
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
МҰХАММЕД ХАЙДАР ДУЛАТИ ШЫҒАРМАШЫЛЫҒЫНДАҒЫ АДАМ МӘСЕЛЕСІН ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ТҰРҒЫДАН ТАЛДАУ
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже