Сабақтың түрін ашып алу
Сабақтың тақырыбы: 9 саны және цифры
Мақсаты:
Білімділік: Зат – сан – цифр сәйкестігін тағайындай алу білігін тиянақты қалыптастыру, 9 санын шығарып алу тәсілдері жайындағы білімді бекіту. 9 цифрын жазуды қалыптастыру. Сандар қатарын, сандарды санауға төселдіру. Ұзындықтарды салыстыруға үйрету.
Тәрбиелілік: Алғырлыққа, тапқырлыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: Логикалық ойын арқылы баланың қиялын, ой - өрісін есте сақтау қабілет дамыту.
Типі: Жаңа білімді бекіту
Түрі: Ойын сабақ
Әдісі: Сұрақ – жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, салыстыру
Көрнекілігі: 1 - 9 – ға дейінгі сандар, слайд
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі
Қол ұстасып бәріміз,
Жылылықты сезейік.
Шуақ шашқан күндей боп,
Күлімсіреп жүрейік.
Сабақтың ережесімен таныстыру.
1. Ұйымшылдықпен қатысу.
2. Бірін – бірі тыңдау.
3. Сұрақтарға нақты жауап беру.
4. Белсенділік таныту.
5. Ойын жүйелі жеткізе білу.
ІІ. Сабақтың түрін ашып алу
ІІІ. Жаңа сабаққа дайындық
Санай біл
ІҮ. Жаңа сабақ
1. 9 санының баспа жазба түрімен таныстыру
2. Сан қатарын санату
3. Сағаттан 9 уақытын көрсету, анықтату
Ү. Дәптермен жұмыс
9 цифрын жазу
ҮІ. Оқулықпен жұмыс
№1 Теңдіктің қалай құрылғандығын түсіндіру
Кесіндінің ұзындығын өлшеу
ҮІІ. Сергіту сәті
Қалт етпей қағып ал,
жауабын тауып ал.
9 санын өзінің алдында тұрған сандармен ауызша салыстыру.
ҮІІІ. Тақтамен жұмыс
Қандай сандар жетіспейді?
ІХ. Өзбетінше жұмыс
Ойлан, тап!
Х. Логикалық тапсырма
Кім тапқыр?
ХІ. Сабақты қорытындылау
Сиқырлы сандық
Сандық ішіндегі тапсырмаларға жауап алу арқылы балаларға тілек айту
1. Табақта 5 алма, қолымда 4 алма.
Қосқанда барлығын болады неше алма?
2. Ал, қане қараңдар. Неше қоян санаңдар
6 ақ, 3 көк. Шешуін кім табады?
3. Сымда отыр 7 торғай,
Тағы қонды 2 - еуі. Болды енді нешеуі?
4. Талда ілініп тұрды 9 жапырақ.
Ұшып кетті 5 - еуі. Қалды енді нешеуі?
5. Көктемде келді 8 тырна.
Тағы келді 1 - еуі. Болды сонда қанша тырна?
Еліміздің көк туын көкке көтерер, көк жүзіндегі күндей жалтырай берер, бүгінгі бала - ертеңгі дана сендердің араларыңда отыр деп сенім білдіре отырып сабақты аяқтаймын
Х. Оқушыларды бағалау, мадақтау
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларға күн бейнесі үлестіріледі.
Сабақтың мақсатын анықтау
Интерактивті тақтаның информатика пәнін оқытудағы мүмкіндіктері 050111- информатика мамандығы бойынша
Суретті слайдтың өзінен кірістіру оңай
Орта мектептегі оқытуды ұйымдастырудың негізгі түрі-сабаққа қойылатын негізгі талаптарды теориялық негіздеу
Орта мектепте сабаққа қойылатын негізгі талаптар
Бастауыш кластарда математиканы оқыту әдістемесі оқыту пәні ретінде
Қазіргі информатика курсы дүние жүзілік педагогика ісінде теңдесі жоқ құбылыс
Музыка сабағында заманауи технологияларды пайдалану
Бастауыш сыныптардағы математика пәнінен дәстүрлі емес сабақтарды ұйымдастыру
Дарынды балалармен жүргізілетін түзету – дамыту жұмыстары
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Сигналдың гармоникалық құрамдас бөліктерін графикалық түрде анықталуын бағдарлама түрінде іске асыру
БАЙМЫРЗАҰЛЫ БАЛУАН ШОЛАҚ жайлы жайлы жайлы
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
Нашақорлықтың, маскүнемдіктің, алкоголизмнің алдын алудағы Ішкі Істер Органдарының қызметі
Өндіріс шығындарын есепке алудың әдістері мен өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау
Диареяны алдын алу
Несиелік қатынас субъектілері қарыз беруші және қарыз алушы
Алматы әлемдегі табиғаты таза, сұлу қалаға айналу керек туралы