Оқушыларды алгоритмге машықтандыру, екі амалмен бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтай түсу

Математика 2 сынып
Сабақтың тақырыбы: 26+42, 68 - 42 түріндегі өрнектерді жазбаша қосу және азайту.
Сабақтың мақсаты: 26+42, 68 - 42 түріндегі қосу және азайтуды меңгерту.

Оқушыларды алгоритмге машықтандыру, екі амалмен бір амалмен шығарылатын есептерді пысықтай түсу. Оларды салыстыру. Логикалық ойлау қабілеттерін арттыру.
Шапшаңдыққа, ептілікке баулу, білімге деген құштарлықтарын ояту.
Көрнекілік: өлеңдер, слайд 1, 2
Әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру
Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі: Құтты қонақ келіпті,
Төрімізге еніпті.
Амандасу үлкенге,
Тәрбиенің ізеті
Сәлем дейік үлкенге
Сәлеметсіздер ме апайлар!
Сәлеметсіздер ме ағайлар!

Психологиялық дайындық
Бір, екі, үш,
Сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз

II. Үй тапсырмасын тексеру (дауыстап оқытып тексеру)
1 слайд бойынша орындау
Ширату:
Математика - қызық пән,
Бәріміз оны білеміз
Қызықты есеп шығарып,
Тез жауабын береміз
14+9=
56+7=
90 - 36=
55 - 9=
66+5=
28 - 6=
60 - 6=
48+7=
39+6=

2 слайд III Жаңа сабақ
Түсіндіру: Қосындының мәні қалай табылған?
ондықтар бірліктер
Шешуі: 26 +42 = 68

Айырманың мәні қалай табылған?
ондықтар бірліктер
Шешуі: 68 - 42 = 26
3 слайд
Ереже: 1. бірліктерді бірліктердің астына, ондықтарды ондықтардың астына жазамыз.
2. бірліктерді қосамыз (азайтамыз) нәтижелерін астына жазамыз.
3. ондықтарды қосамыз (азайтамыз)
4. жауабы...

IV. Оқулықпен жұмыс.
4 слайд
Балалар, бұл тапсырманы орындамас бұрын жолда жүру ережелеріне тоқталайық.
- Қоғамдық көлікке қай жерден отырамыз?
- Аялдамадан.
Дұрыс, ендеше аялдамадан автобусқа отырайық та келесі есепті шығарайық
№ 3. түсіндіре отырып, шығар.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта оқытудың есеп шығару тиімділігін қалыптастыру
Қарапайым түсініктер заттарды санау
2-сынып оқушыларының математикадан шығармашылық қабілетін дамыту
Екінші сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Математика сабағында бастауыш сынып оқушыларының есеп шығару және есептеу қабілеттерін арттыру
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
Алгебралық материалды оқытудың педагогикалық негізі
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктерін зерттеу
2 – сынып математика сабақтарында оқытудың тәрбиелік функциясын жүзеге асыру
БАСТАУЫШ МЕКТЕП МАТЕМАТИКАСЫНДА АЛГЕБРАЛЫҚ ҰҒЫМДАРДЫҢ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Екінші деңгейлі банктеріндегі валюталық операциялар
Ақтөбе қаласы бойынша салық және басқа да міндетті төлемдердің бюджетке түсуін талдаудың ақпараттық жүйесін тұрғызу
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Қазақстан Рсепубликасының екінші деңгейлі банктерінде бағалы қағаздар нарығын құру
ХІХ ғасырдың екінші жартысы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Екі жақтан қоректенетін машина негізіндегі электржетегінің математикалық сипатталуы
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша