Жаңа сабақта білуге тиіс өлшемдері

Қазақ тілі 7 - сынып
Тақырыбы: Шартты рай
Мақсаты: Оқушылардың білімді меңгеруіне мүмкіндік беру және өздігінен білім алуға бағыттау.
Оқытуда қолданылатын әдіс - тәсілдер: жеке, жұптық әдіс, топтық әдіс, Мен... білдім, сен ше? , БББ, Тосын сый , Шығу парағы әдістері
Модульдердің кіріктірілуі: оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау мен оқуды бағалау, оқытуды басқару мен көшбасшылық, СТО.
Оқып үйренудің нәтижесі: сыныпта ынтымақтастық атмосферасы артады, топпен жұмыс жасауға, білімдерін пысықтауға, талдауға, жинақтауға, көшбасшылыққа, өзара және өзін - өзі бағалауға дағдыланады.
Кезеңдері:
І. Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу.
2. Топқа бөлу.
3. Мен жасаған жақсы іс әдісі (оқушылар өздері жасаған жақсы іс туралы айтады)
4. Сендерге кімнің жақсы ісі ұнады?
5. Оқушылар кімнің ісі ұнағанын айтады

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
1. Білемін!
Мен... білемін, сен ше? әдісі
1 - топ үй тапсырмасы бойынша не білетінін айтады.
Қалған топтар тыңдап, не білетінін жазып отырады.

ІІІ Жаңа сабақ
І. Жаңа сабақта білуге тиіс өлшемдері.
Білуге тиіс 5 нәрсе.
1. Шартты рай неге олай аталатынын.
2. Қандай жұрнақтар арқылы жасалатынын.
3. Шартты рай тұлғасы тиянақты бола алатын, бола алмайтынын.
4. Қандай сөзбен тіркесетінін.
5. Жіктелу үлгісін
Оқушылар өлшемдер бойынша жаңа сабақты өз бетінше оқиды. Оны жұп болып талқылайды. 2 - топ жаңа сабақты топ болып баяндайды. Қалған топтар мұқият тыңдап, не білгенін жазып отырады.

ІІ. Жаттығу жұмысы.
187 - жаттығу. Шартты райлы етістікті теріп жазыңдар, жіктік жалғауын бөліп көрсетіңдер.
188 - жаттығу. Шартты райлы етістіктерді тауып, қай жақта тұрғанын анықтаңдар.
ІV Сабақты бекіту.
Тапсырма. "Тосын сый" Қорапшада сыйлыққа арналған конфет бар.
Тапсырма берілген.
Оқушылар парақшаға жазылған мақалды ыммен, қимылмен көрсетеді. Оны тапқан топ сыйлыққа ие болады.
1. Не ексең, соны орасың.
2. Қорқақты көп қусаң, батыр болады.
3. Көп түкірсе, көл болар .

V. Сабақты қорыту
Шығу парағы(Сабақтан алған әсерім)
Сабақ саған ұнады ма?
Несімен ұнады?
Сен үшін қандай тәсіл тиімді болды?
Сабақтан алған әсерін жазады. Оның ішінде1 сөйлем шартты рай болуы керек.

VІ. Үйге тапсырма:
189 - 190 жаттығу.
VІІ Бағалау
Мұғалім оқушыларды бағалайды.
Оқушылар топты бағалайды.



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып математикасын оқытуда көрнекілік принципін теориялық жағын қарастырып, оны жүзеге асыру
Мектеп жасына дейінгіі балаларға білім беру жұмысының құралдары мен оқыту ісі
Көрнекі құралдар түрлері
Балаларды геометриялық пішіндермен таныстыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным белсенділігін арттыруда көрнекі құралдарды қолдану
Бастауыш сынып оқушыларының сабаққа қызығушылық- тарын анықтау жұмыстары
Бейнелеу өнерінің оқу курсы
Мектеп жасына дейінгі балаларға математика элементтерін оқыту ерекшеліктері. Балаларды оқыту және дамыту және оның ерекшеліктері
Оқушыға оқудың пайдасын түсіндіру
Оқушыны критериалды бағалауды негізі қалыптастырушы бағалау
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Жаңа заман талабы
Модулдық технологияны сабақта пайдалану
Негізгі қорлардың амортизациясын анықтау әдістері және олардың кәсіпорынның негізгі капиталын жаңартудағы ролі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Жаңа экономикалық сасат жылдарындағы Қазақстан.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ
Жаңа заман мәдениеті