Шұбалшаңның қозғалуы

Презентациясымен
Сабақтың мақсаты: Көпжасушалы жануарлардың орын ауыстырып қозғалуының алуан түрімен, тірек - қимыл жүйесінің құрылысымен және жауар тіршілігіндегі оның маңызын, қозғалыс тіршілікті сақтаудың негізгі бір жағдайы екенін түсінуін қамтамасыз ету.
Білімділігі: Жануарлардың алуан түрлілігін, таралуын, орын алмастыруының түрлері туралы оқушының өмір тәжірибесінен білетіндері, қаңқа – тірек, бұлшықет - қимыл - қозғалу мүшелері.
Дамытушылығы: Оқушылардың ой - өрістерін дамыту, шығармашылық қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелілігі: Топпен жұмыс жасауға, білгендерін, өмірде, табиғатта көргендерін еркін айтуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Сайыс сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың құрал - жабдықтары: Видео көрсетілімдер, слайдтар, сызбанұсқалар, қағаздан жасалған үлгілер.

Сабақтың барысы.
I. Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Түгендеу. Құралдарын тексеру.

II. Үйге берілген тапсырма. Ой қозғау.
Омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесінің құрылысы туралы әңгімелеу.
1. Жүрегі 2 бөлімді. Қанайналым жүйесі бір шеңберлі. Организмі оттегіне бай таза артериялық қанмен қамтамасыз етіледі?
2. Жүрегі үш бөлімді. Организмі веналық және артериялық қан бірдей мөлшерде араласқан қанмен қамтамасыз етіледі неліктен?
3. Жүрегі үш бөлімді. организмі артериялық қаны көбірек аралас қанмен қамтамасыз етіледі? қанайналым жүйесі екі шеңберлі.
4. жүрегі төрт бөлімді организмі таза артериялық қанмен қамтамасыз етіледі неліктен?

III. жаңа сабақты меңгерту. Миға шабуыл. 2 слайд
Жануарлар әлемінде бір орыннан екінші орынға қозғалып; дамыл таппай жүретіндері көп. Осыған мысал келтіріп; не үшін қозғалатындарын айтыңдаршы?

Жануарлар түрлері қандай мүшелердің көмегімен қалай қозғалатынын талдайық.
1. Гидраның қозғалуы: Видео көрсетілім. 3 слайд
2. Шұбалшаңның қозғалуы. Видео көрсетілім.
3. Ұлулардың қозғалуы. Видео көрсетілім
4. Шаян мен өрмекшілердің қозғалуы. Видео көрсетілім
5. Бунақденелілердің қозғалуы. Суреттер. 4 слайд

IV. Қызығушылықты арттыру. 5 слайд
1 топ. Гидраның қозғалуының суреттеп, мазмұндау.
2 топ. Шұбалшаңның қозғалуын суреттеп, мазмұндау.
Сандар сыры. 6 слайд
4 3 2 1 8 6

Сәйкестендір
1. Гидра ---------------- А. Топырақтың құнарлығын арттырады
2. Шұбалшаң --------- Б. Адымдап, тоңқаңдап қозғалады
3. Ұлу ------------------- В. 2 жұп қанаттары бар
4. Шаян ---------------- Г. Өрмек бездерімен өрмек тоқиды
5. Өрмекші ----------- Д. Құйрық жүзбеқанаттары бар
6. Инелік -------------- Е. Өте баяу қозғалады

Венн диаграммасы. 7 слайд
1 топ. Гидра мен шұбалшаңның ұқсастығы мен айырмашылығы.
2 топ. Шаян мен өрмекшінің ұқсастығы мен айырмашылығы.
Семантикалық карта. 8 слайд

Адасқан әріптер. 9 слайд
1. Нақденләелербу -
2. Аянш -
3. Лершікемрө -
4. Дргаи -
5. Үзжмі улұ -
5. Ңашбшұал -
6. Кілени -
7. Рсқаұмқы -

IV. Сабақты бекіту. Рефлексия. 10 слайд
Нені білдім? Нені білгім келеді? Қосатыным
V. Бағалау. Үйге тапсырма.§42 оқу, мазмұндау.



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларының құрттар жайлы білімдерін практикалық тұрғыда қарастыру
Қарапайымдылар
Мектеп бағдарламасына сәйкес биология пәнінен зертханалық жұмысты ұйымдастыру
Азотты тыңайтқыш
Этология: негізгі ұғымдар мен түсініктер
Биологиядан ҰБТ-ға арналған шпаргалка
Буынаяқтылар сыртқы және ішкі құрылысы
Жүйке саласы психикалық әрекеттердің негізі
Көру нейрондары мыңдап, миллиондап
Буылтық құрттар типіне жататын жәндіктердің негізгі ерекшеліктері
Циклондар - орталығында қысымы төмен облыспен бірге атмосфераның құйынды қозғалуы
Көпжасушалы жануарлардың қозғалуы