Айша мен Әсемнің ұшқыштың қызы еместігі және Әсем мен мұғалімнің қызы екеуі көрші тұратыны белгілі болса, қыздардың әкелері кім

Тақырыбы: Жүзден жүйрік
Мақсаты: Оқушыларды тапқырлыққа баулу, ой - өрісін, зейінін дамыту
ә Білімге құштарлығын арттыру, білімдерін сарапқа салу арқылы жеңімпаз топты анықтау

Барысы
1. Ұйымдастыру
Сыныпты 4 - топқа бөлу
2. Топтардың атын анықтау, таныстыру

3. Әр топқа логикалық тапсырма беріледі.
Логикалық тапсырмалар:
1 Арман, Аян, Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан, ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені, ортаншысы, кішісі кім?

2 Айша, Әсем, Жамал үшеуінің әкелері - дәрігер, мұғалім, ұшқыш. Айша мен Әсемнің ұшқыштың қызы еместігі және Әсем мен мұғалімнің қызы екеуі көрші тұратыны белгілі болса, қыздардың әкелері кім?

3 Майра, Камила және Сания үшеуі көк, сары, ақ түсті көйлектер киген.
Майраның көйлегі ақ емес, Камиланың көйлегі ақ та, сары да емес. Қыздардың көйлектерінің түсі қандай?

4 Ойын жүргізу үшін қызыл, көк, қара түсті үш тақия дайындалған. Ержан көк пен қараны кимейтіндігін, ал Ермек өзіне көк тақия жарасатынын, Самат таңдамай - ақ кие беретінін айтты. Балалардың әрқайсысы қандай түсті тақия киді?

4 Қазақ тілден тапсырма.
Әр топқа бір сөзден беріледі.
Сөзге дыбыстық талдау жасап, сөйлем құра.
1) Кітап
2) Дәптер
3) Қалам
4) Мектеп

5 Тәуелсіз елім – тірегім эссе жазу. Топтар осы тақырыпқа жазғандарын эсселерін оқиды

6 Жаңылтпашты дұрыс, жатқа айту.
Әр топқа бір жаңылтпаштан беріледі.
1 Ықылық тиді, ықылық, түйілдім қатты тұтығып,
Ықылық қалды тұтылып, сытылып шықтым құтылып.

2 Қайрақтыда Қайратты қайраттан деп қайрапты.
Қайрат біздің қайратты, құрыш қазан қайнатты.

3 Асан бақша жақтан ақ сабақ асқабақ әкелді,
Басқа жақтан басқарақ асқабақ әкелді.

4 Көк бұйра бір бұлақ тіл қатар былдырлап.
Тастарды ұрғылап, ағады құлдырап.

5 Қайырымдылық сөзінен сөздер құрастырып жазу

6 Ребустар шешу. Төрт топқа төрт ребус беріледі.

Сайысты аяқтау, жеңген топты анықтау.
Қорытынды



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш мектеп оқушыларының логикалық ойлау тәсілдерін дамыту
Түркі халықтарындағы әйел болмысының тарихи қалыптасуындағы ерекшеліктерін айқындап, бүгінгі күнгі қыз бала тәрбиесінде қолдану
Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету дағдылары
Періштелер Хауа анаға
Бастауыш сынып оқушыларын есептер шығаруға үйрету
Қазақ отбасындағы қыз баланың ұлттық ерекшеліктері
Бастауыш сынып математика сабағында логикалық есептерді шығару арқылы оқушыларды ойлауға үйрету
Болашақ мұғалімдердің қыз баласын тәрбиелеуде даярлау мәселесі
Қыз бала тәрбиесі
Бастауыш сынып оқушыларының ойлау қабілетін дамытудың ерекшеліктері
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Коммерциялық ақпарат пен коммерциялық кұпия мәні және оны қорғау
Жазаның жүйелерінің және түрлерінің жалпы сипаттамасы
Аудиттің мәні және оның нарықтық экономика жағдайындағы ролі
Адамдар арасындағы қарым-қатынас және іс-әрекет психологиясы
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi