Топ басшылар жарысы

Сабақтың тақырыбы: ЕСЕП ШЫҒАРУ
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Сұйықтың ыдыс түбіне, қабырғаларына түсіретін қысымын, масса, көлем, тығыздық, салмақ ұғымдарын қалыптастыру.
Оқушылардың өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін жүйелеп, жинақтау және білімді игеру деңгейлерін бағалау.
Дамытушылық: Оқушының білім деңгейлеріне қарай есеп шығару арқылы оқушы ойын дамыту. Оқушыларды өз бетімен еңбектенуге үйрету, ой - өрісін кеңейту.
Тәрбиелік: Оқушыларды алғырлыққа, дәлдікке, зеректілікке, шапшаңдыққа баулу, пәнге деген қызығушылығын арттыру.
Сабақтың түрі: Қайталау сабағы. Есеп шығару.
Сабақтың әдісі: Сұрақ - жауап, деңгейлік тапсырмалар, топтық жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар, тірек сызба, бағалау кестесі, интерактивті тақта
Пәнаралық байланыс: Математика, сызу.

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру
2. Өткен тақырыптарды пысықтау.
3. Формуланың сәйкестігін тап
4. Деңгейлік тапсырма
5. Тест
6. Топ басшылар жарысы..
Сынып оқушыларын екі топқа бөлу. Сұйық тобы, Газ тобы. Топ басшыларын анықтау.
1 - тапсырма. Кестені толтыру.

2 - тапсырма. Формуланың сәйкестігін тап.
V= pgh
F= s t
p= mg
v= m p
F= pgV

3 - тапсырма. Деңгейлік тапсырма.
№1. Сұйықтың тереңдігі 0, 15 м - ге тең, эфир сұйығының ыдыс түбіне қандай қысым түсіреді?
№2. Ыдыстың ауданы 0, 6 м болса, оған 30Н күш әрекет етсе, онда оған түсіретін қысымды анықта.
№3. Судың пластинкадағы тереңдігі 10 см, сонда судың осы пластинкаға астыңғы жағынан түсіретін қысымын анықта.
№4. Бір шаңғының тірек ауданы 0, 1 м болса, массасы 50 кг шаңғыны қар бетіне қандай қысым түсіретінін есептеңдер.

4 - тапсырма. Біліміңді тексер тест.
1. Жылдамдықтың өлшем бірлігін көрсет:
А. км, см, м;
Б. км сағ, м с, см мин;
В. т, ц, кг;
С. сағат, минут, секунд.
2. Күн жүйесіндегі тоғыз планетаны күннен қашықтауына қарай ретімен көрсет:
А. Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Нептун, Плутон, Меркурий, Шолпан, Уран.
Б. Меркурий, Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Сатурн, Нептун, Плутон.
В. Уран, Нептун, Плутон, Шолпан, Жер, Марс, Юпитер, Меркурий, Сатурн.
С. Меркурий, Сатурн, Шолпан, Марс, Юпитер, Уран, Нептун, Плутон, Жер.
3. Қайсысы зат болып табылады?
А. Жарық;
Б. Ауа;
В. Трактор;
С. Булану.
4. Физикалық шаманы көрсет:
А. Уақыт;
Б. Тікұшақ;
В. Темір;
С. Үстел.
5. Қайсысы физикалық дене:
А. Қағаз;
Б. Дәптер;
В. Жылдамдық; С. Қайнау.
6. Жүрілген жолдың өлшем бірлігі:
А. км\сағ, м\с, мм\с;
Б. тәулік, ғасыр, сағат;
В. градус; С. м, км, см.

5. Топ басшылары ортаға шақырылады.
Сөздер беріледі: Астана, Пермь, Қызылтас, Қызылорда, Алакөл, Шахтинск, Электроскоп - деген сөздер жазылған. Осы сөздердің соңғы әріптерінен француз оқымыстысының фамилиясын шығарыңдар.
Жауабы: (Паскаль)

Оқушылардың білімін бағалау. Топ басшылары Бағалау парағы арқылы тобындағы әр оқушының жауабына қарай бағалайды.
Үйге тапсырма.



Ұқсас жұмыстар

М.С. Горбачевтың саяси портреті
Сабақ түрлерін биология сабақтарында қолдану
Палуандардың дене тәрбиесідегі әдістері
Салауатты өмір салтын спорт жаттығуларымен шұғылдануға көп мөлшерде уақыт бөле отырып, спортшы ізбасарлардың спортқа бейімділігін анықтаудың жаңа жолын ұсыну
Алғашқы қауым құрылысы дәуірі кезеңіндегі Қазақстандағы дене шынықтыру тарихы
Баскетбол ойынының ережесі
Бастауыш мектепте математика сабағынан сыныптан тыс жұмыстарда ойын есептердің маңыздылығы
Бастауыш сынып математикасын оқытуда ойын элементтерін қолдану
Дағдыларды қалыптастыруға бағытталған арнайы дене жаттығулары
Жеңіл атлетика туралы
Мұнаймен ластанған топырақтан бөлініп алынған микроорганизмдердің микробтық құрамын зерттеу
Оңтүстік Қазақстан облысы топонимиясының физикалық-географиялық астарлары
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.
Топырақ шіріндісі (гумус) және оны анықтау әдістері
БОНИТТЕУ ӘДІСІН ҚҰРУ ШКАЛАСЫ. ТОПЫРАҚ ЭТАЛОНЫ
КАРТОП
Қазақстанның топырақтары мен табиғи зоналары және олардың сипаттамалары
Изотоптар туралы
ҚҰЖАТТАРДЫ ТОПТАСТЫРУ
Жер қорының және топырақтың пайдаланылуының әлемдік тәжірбиелері