Райымбек Кітаппен жұмыс

Күнделікті сабақ жоспары, қазақ әдебиеті 9 сынып.
Тақырыптар:
56. І. Есенберлиннің поэзиясы
57. М. Мақатаев (1931 - 1976)
58. Ілияс Жансүгіров
59. Мұхтар Әуезов (1897 - 1961)
60. Мұхтар Әуезовтің әңгімелері, повестері(1897 - 1961)

Сабақтың тақырыбы: М. Мақатаев (1931 - 1976)
Сабақтың мақсаты:
а) Ақынның өміріне қысқаша шолу, поэзиясына талдау жасай отырып, ақын өлеңінің идеясын, мақсатын ұғындыру;
ә) ақиық ақынның жырларымен таныстырып, оқушылардың поэзия туралы түсініктерін сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту;
б) оқушыларға поэзияны сүйе отырып сұлулық пен махаббатты тануға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру
Сабақтың көрнекілігі: кітаптар, газеттер
Пәнаралық байланыс: тарих

Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу, оқу құралдарын тексеру. Сыныптың тазалығына көңіл бөлу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
ә) Үй тапсырмасын пысықтау.
Үйге берілген тапсырманы сұраймын. Оқушыларға бірнеше сұрақтар қоямын.
б) Жаңа сабақты түсіндіру:
Қазақ поэзиясында өзіндік жарқын із қалдырған дарынды ақындардың бірі Мұқағали Мақатаев 1931 жылы ақпанның тоғызы күні Алматы облысының Райымбек ауданына қарасты Қарасаз деген жерде дүниеге келген. Анасы Нағиман Батанқызының айтуынша: Мұқағалидың әкесі Сүлеймен шаруа адамы еді.... Тиын деген енем бар еді...
Мұқағали бастауыш сыныптарды Қарасаз өңіріндегі шағын ауылдарда оқып, үлкен мектепті аудан орталығы – Нарынқолдағы интернатта бітіріп шықты. Ауқаттылардың балалары Алматыға барып, үлкен оқу іздеп жатқанда, ол ауылдық кеңесте хатшы болып қызметке тұрды. Он төрт - он бес жасынан жаза бастаған өлеңінен қол үзген жоқ. Төбесі аласа үйге қалың - қалың кітаптарды үйіп тастап, бірінен кейін бірін оқитын да жататын. Ауылдың атқамінерлері сол кезде - ақ таңданатын: Нағиман шеше, сіздің тентегіңіз осынша орысшаны қайдан үйреніп жүр - дейтін... Сөйтсем, өзін - өзі оқытыпты ғой, шырағым .
М. Мақатаевтың ақындық қабілеті бала кезінде - ақ белгі берген. Бала кезінен көптің назарына іліккен Мұқағали ауыл арасындағы қағыс - айтыстарға да түсіп, әріптестеріне алдырмайды екен. 1962жылы Алматыға көшеді. Қазақ радиосында директор, қазақ әдебиеті газетінде, Жұлдыз журналында поэзия бөлімінің меңгерушісі болады.
өлеңдері Отыздан асып барамын , дариға, домбырамды берші маған , Фариза , Бір бала т. б.
поэмалары: Аққулар ұйықтағанда , Райымбек! Райымбек

Кітаппен жұмыс: Кітаптан Мұқағалидың өлеңдерін мәнерлеп оқиды.
Тақтамен жұмыс: Тақтаға бір шумақ өлеңін жазып құрылысына қарай талдайды.
Сен сүйген орман көлдерде 1 шумақ
Жыл сабып құстар келгенде 4 тармақ
Көк жиек сонау белдерден 11 бунақ
Сағынам сағым көргенде 8 буынды.
Білімді бекіту: Оқушыларға тест сұрақтары беріледі
Білімді бағалау: Оқушыларды жауаптарына қарай бағалаймын.
Үйге тапсырма: М. Мақатаевтың өмірбаянын және поэзиясын оқып келуге беремін.



Толық нұсқасын қарау



Ұқсас жұмыстар

Оқушыларға поэманы оқыту
КӨМЕКШІ МЕКТЕПТЕ СЫНЫПТАН ТЫС ОҚУДА БАЛАЛАРДЫҢ ТІЛІН ДАМЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Көше 1990 жылдан бері Райымбек батыр атында
Бейнелеу өнеріндегі көркемдік дәстүр жалғастығы мен жаңа бағыттар
Қазақстан Республикасының Тәуелсіздік алғашқы 1991-1999 жылдарында еліміздің кітапхана саласы
Мұқағали Мақатаев лирикасының өміршеңдігі
ӘДЕБИЕТТЕН СЫНЫПТАН ТЫС ЖҮРГІЗІЛЕТІН ЖҰМЫСТАР
ӘДЕБИЕТТЕН СЫНЫПТАН ТЫС ОҚЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Қазақ өлеңдеріндегі табиғат тақырыбы (М.Мақатаев, К.Мырзабеков өлеңдері негізінде)
ҚАЗАҚ ТІЛІНЕН СЫНЫПТАН ТЫС ОҚЫТУ ЖҰМЫСТАРЫ
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
ХАНГЕЛДІҰЛЫ РАЙЫМБЕК
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ономастикалық жұмыс және талдау бөлімі туралы ереже
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары