Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу
Балауса естиярлар тобы
Білім беру саласы: Қатынас
Тақырып: Көктем көріністері
Мақсаты: Жыл мезгілдерін ажыратып айта білуге, көктем мезгілін суреттеп, әңгімелей білуге, табиғат көрінісін сипаттай білуге дағдыландыру, үй жануарлары туралы түсінік беру, төлдерімен таныстыру, үй жануарларын жабайы аңдардан ажырата білуге, байланыстырып сөйлеуге жаттықтыру. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айта білуге, сөз ойлап, сөйлем құрастыруға, сөздік қорларын пайдалана білуге үйрету. Табиғатты сүйе білуге тәрбиелеу.
Сөздік жұмыс: тәуірленді, қақырап,бүршік, абыр-сабыр, әсем, сыртылдатып, титтей, шүйіреді.
Көрнекіліктер: Сюжетті суреттер, үлестірмелі суреттер, ойыншықтар, магнитті тақта, магнитофон.
Экологиялық ойындар арқылы балаларды табиғатты аялауға тәрбиелеу
Мектепке дейінгі мекемелерде балаларға экологиялық тәрбие берудің алғы шарттарын құру
Мектепке дейінгі ұйымдағы балаларды табиғатты қорғауға тәрбиелеу
Эстетикалық тәрбие туралы жалпы түснік
Мектепке дейінгі балаларды туған жердің табиғатымен таныстыру және экологиялық тәрбие беру
Балаларды табиғатпен таныстырудың міндеттері, мазмұны
Балаларды табиғатпен таныстыру әдістері
Экологиялық білім экологиялық тәрбие экологиялық сана
Табиғатты қорғаудан сынып жұмыстары
Экология және экологиялық тәрбие жайлы ұғым
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
Табиғатты қорғау
Табиғаттың ластануы
Оқыту және тәрбиелеу тілі
Рахит Күн сәулесі тимей, күн нұрының қуатты қызуын сезінбеген баланың аяғы қисайып, сүйектері басқадай деформацияға ұшырауы (рахит) мүмкін
Отбасының басты қызметі баланы тәрбиелеу
Миға шабуыл Сен табиғатты қалай түсінесің
Мұғалім сенің тәрбиелеушің
Одағай Леп белгісіне сүйеніп, орнынан тұрып жатып