Туған жер тақырыбына әңгіме жазу
Сабақтың тақырыбы: Сан есімді қайталау
Сабақтың мақсаты 1. сан есім туралы алған білімдерін толықтырып, жетілдіре түсу.
Сөз таптарын ажырата білуге, мәнін терең ұғына отырып таным белсенділігін арттыру. Ойлау қабілетін, тілдік қорын дамыту.
Ұжымды жауап беруге дағдыларын қалыптастыра отырып, ізденімпаздыққа, салауаттылыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі Саяхат сабақ
Сабақтың әдіс - тәсілдері түсіндіру, көрсету, сұрақ - жауап
Сабақтың көрнекілігі интерактивті тақта, тірек сызба, таратпа суреттер т. б
Сабақтың жүрісі 1. Ұйымдастыру. Психологиялық әзірлік
Жарқырап күнде ашылды,
Айналаға нұр шашылды
Қайырлы күн Біз көңілді баламыз.
Қайырлы күн Сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз білім алу
Міндетіміз еңбектену
Еңбектену арқылы
5 - ке қолды жеткізу
2. Үй тапсырмасын тексеру. 522 - жаттығу. Туған жер тақырыбына әңгіме жазу.
3. Өткенді қайталау.
- Сөз таптары туралы алған білімдерімізді қайталап, пысықтап алайық.
- Міне, балалар қандай көрініс көріп отырмыз
- Көктем мезгілі
- Көктемде табиғатта қандай өзгерістер болады
- Жаңбыр жауады. Шөптер өседі. Әдемі гүлдер шығады.
Ол үшін мына жерді күн көзін бұлттардан арылтып, әдемі көріністің куәсі болайық!
1 бұлт – Зат есім дегеніміз не? Мысал келтір.
2 бұлт - Етістік дегеніміз не? Мысал келтір.
3 бұлт - Сын есім дегеніміз не? Мысал келтір.
4 бұлт - Сан есім дегеніміз не? Мысал келтір.
- Жаңбырдан кейін аспанда не пайда болады?
- Кемпірқосақ.
- Дұрыс, бүгінгі сабақта кемпірқосақтың әрбір түсіне саяхат жасаймыз. Бір қызығы әр түсте ертегі кейіпкерлері бар. Сол ертегі кейіпкерлерінің тапсырмалары бар. Сендердің білімдеріңді көргісі келеді екен.
Олай болса бірінші Қожанасырдың тапсырмасы (көк түс)
Оқулықпен жұмыс: 523 - жаттығу.
524 - жаттығу.
Қасқыр мен қоянның тапсырмасы (сары түс) 525 - жаттығу
Ребус шешу
Жаздың бір күні, қыстың мың күнін асырайды,
Білгішбектің тапсырмасы (қызыл түс)
Мақал мәтелдердегі көп нүктенің орнына жоғалған сан есімдерді тауып жазу.
1. Батыр... рет өледі,
Қорқақ... рет өледі.
2.... теңге ақшаң болғанша,
... досың болсын.
3. Білекті... жығады,
Білімді... жығады.
4. Ел құлағы....
Алдар көсенің тапсырмасы (күлгін түс)
Кім тез табады ойыны
Саны бар сөздің шешуін тауып, сөйлем құрастыру.
К+3+ІК=КҮШІК
ЖЕЛ+90=ЖЕЛТОҚСАН
7+К=ЖЕТІК
1+ҚАЗАН=БІРҚАЗАН
ТҮ+1=ТҮББІР
6+БАҚАН=АЛТЫБАҚАН
ДЕР+5=ДЕРБЕС
8+КӨЗ=СЕГІЗКӨЗ
Бастауыш сыныптарда қазақ тілін оқытудың әдәс – тәсілдері
Бастауыш сыныптағы ертегілерді оқыту
Деңгейлеп оқыту технологиясы. Жобалап оқыту технологиясы
Ғ. Мүсіреповтің әңгімелеріне жүйелі талдаулар жасап, оның еңбектерінің қазақ әдебиеті тарихындағы алатын орны мен ролін анықтау
Ғабит Мүсірепов шығармаларының маңыздылығы
Бастауыш сынып қазақ тілі сабағында инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі туралы
Әдістемелік нұсқау. Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 4-сынып мұғалімдеріне арналған
Жазбаша тіл дамыту жұмыстары
Ана тілі сабағында оқушылардың тіл байлығын дамыту
Бауыржан Момышұлының әдеби мұралары
СҮЙІНІШҰЛЫ ҚАЗТУҒАН
Ресей Федерациясындағы жерге меншік және жер пайдалану құқығы
Алтай осы жерден басталады
Жергілікті қаржының мәні мен маңызы
Жер үсті ж/е жер асты суларының ластануы.
Жер-су реформасы.
Біз бүгін қай жерде тұрмыз
Қазақстан жер қыртысы ресурстары оны пайдалану және қорғау