Дуадақ қандай құс
Сабақтың тақырыбы: Дуадақ
46 сабақ
Әдебиеттік оқу
Сабақтың мақсаты:
а\ Білімділігі: Мәтінді түсініп оқып, құстардың тіршілігі туралы түсінік беру.
ә\ Тәрбиелілігі: Құстарға қамқор болуға, табиғатты аялауға, қорғауға тәрбиелеу. б\Дамытушылығы: Құстардың тіршілігіне деген қызығушылықтарын дамыту.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, салауаттану.
Әдісі: сұрақ - жауап.
Түрі: аралас.
Сабақтың барысы. І. Ұйымдастыру бөлімі.
Сабаққа деген ынтасын арттыру.
Бүгінгі табиғат терезеден қарап отырып көктем көріністі суреттеу.
ІІ. Өткен сабақты қайталау.
1. Мәтіннен түсінігін айту.
2. Сұрақ қою арқылы бекіту.
Сергіту сәттері. Сөйлеуде тыныс алуды дамытуға арналған жаттығу Алақанымызды жылытайық
- Біздің алақанымыз жылыну үшін алақанымызға ұзақ үрлеу керек,
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Суреттегі құстардың атын атау.
2. Осы құстардың тіршілігі туралы әңгімелеу. тауып жаз.
3. Біздің жерде мекен ететін құстардың тіршілігін айту.
4. Құстар сөзін топтастыру.
2. Мәтінмен жұмыс.
а) Мәтінді оқушыларға оқыту.
ә) Жалғастыра отырып мазмұнын айту.
б) Іштей оқу.
Сергіту сәттері. Есте сақтауын дамыту
Орнымыздан тұрайық
Ал алақанды соғайық
Бір отырып, бір тұрып
Біз тынығып алайық
3. Сұрақтар мен тапсырмалар:
- Қалбайдың іс - әрекетіне баға бер.
- Сен оның орнында болсаң не істер едің?
- Дуадақ қандай жерді мекен етеді?
- Дуадақ қандай құс?
- Дуадақтың мінезі барлық құстарға тән бе?
4. Жаңылтпашты жаңылмай айт.
Ала қарға қарға қонды,
Қара қарға қарға қонды.
IV. Сабақты бекіту.
1. Дуадақтың балапанына араша түсу үшін жасаған әрекетін немен теңестірер едің?
2. Аспан айналып жерге түскендей деген тіркесті қалай түсінесің?
3. Қыс - қысаң,
Жаз - жазық. Мақалының мағынасын түсіндір.
V. Үйге тапсырма.
1. мәтінді түсініп оқы.
2. Құсқа қомқорлық тақырыбына шығарма жазу.
VI. Бағалау.
Қазақстанның Қызыл кітабы туралы
Тауық тәрізділердің кең тараған түрлері
Құстардың экологиялық жағдайы
Құстар класы.
Қазақстранның өсімдіктері мен жануарларына жалпы сипаттама
Құстар жарысы
ДҮНИЕЖҮЗІЛІК ҚЫЗЫЛ КІТАП
Құстардың жіктелуі
Орманды даланы мекендеуші жануарлардың бәрі даланың немесе орманның немесе көлдің батпақтың жануарлары
Құстардың көбеюі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Педагогикалық процестің мәні мен мазмұны, құрылымы, қозғаушы күштері мен принциптері
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Оқушыларды тәрбиелеудегі отбасы мен мектеп тәрбиесі
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР туралы
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҚОРҒАУҒА ЖАТАТЫН ҚҰСТАР