Ондық бөлшекті натурал санға көбейту. Сабақтың ұраны

Математика 5 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту[ b]
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Ондық бөлшекті натурал санға көбейтіп, үтірлерді дұрыс қоя білуге үйрету.
Дамытушылық: Сын тұрғысынан ойлау қабілетін, білімге деген құштарлығын, қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелік: Өзін - өзі тексеру, өзінің білім деңгейін өзгелермен салыстыра білу дағдысын қалыптастыру.
Сабақтың ұраны: Намысымды қамшылап, өзімді - өзім тексерсем, білімдегі биігім асқар тауға жетеді.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, әр оқушының бағалау бетшелері, диктант, бағалау үлгісі, ереже шығару карточкасы.

Сабақтың жүрісі:
1. Ұйымдастыру. Сабақтың мақсаты, ұраны, ерекшелігі, жүріс тәртібі түсіндіріледі.
2. Үй жұмысын тексеру.
3. Үй жұмысын қорытындылау
1. Үй жұмысында қандай амалдар орындадыңдар?
2. Ондық бөлшектерді қосу үшін не істейміз?
3. Ондық бөлшектерді азайту үшін ше?

4. Жаңа тақырыпты түсіндіру үшін математикалық диктант орындаймыз:
1. Нөл бүтін жүзден бес (0, 05).
2. Екі бүтін мыңнан бір (2, 001).
3. Он жеті бүтін жүзден отыз алты (17, 36).
4. Отыз бес бүтін оннан екі (35, 2).
Жаңа тақырып: Ондық бөлшекті натурал санға көбейту.

Ондық бөлшекті натурал санға көбейту үшін:
1. Үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейткендей көбейту керек.
2. Шыққан көбейтіндіде оң жақтан ондық бөлшекте үтірден кейін неше ондық таңба болса, сонша цифрды үтірмен айыру керек.
5. Санаға сіңіру.
1 - мысал
4, 23
* 5
21, 15
Үтірден соң екі сан бар, демек шыққан көбейтіндіден оң жақтан екі саннан соң үтір айырамыз.
2 - мысал
0, 009
* 7
0, 063
Үтірден соң үш сан бар, демек шыққан көбейтіндіден оң жақтан үш саннан соң үтір айырамыз.
6. Дербес жағдайлар.
Ондық бөлшекті 10, 100, 1000 және т. с. с разряд бірліктеріне көбейту үшін, ондық бөлшектің үтірін разряд бірлігінде неше нөл болса, сонша цифрға оңға қарай жылжыту керек.
7, 465*10=74, 65
7, 465*100=746, 5
7, 465*1000=7465
7, 465*10000=74650

7. Қасиеттері.
Ондық бөлшекті натурал санға көбейткенде көбейтудің ауыстырымдылық, терімділік және үлестірімділік қасиеттері орындалады.
1) 2, 81*3=3*2, 81
2) (3*2, 5)*4=3*(2, 5*4)
3) (6, 3+2)*5=6, 3*5+2*5
8. Бекіту (Кітаппен жұмыс)
№1080 (1, 3, 5, 7)
1) 6, 3*7=44, 1
5) 8, 31*14=116, 34
9) 2, 15*12=25, 8
2) 9, 6*8=76, 8
7) 9, 03*7=153, 51
№1081 (2, 4, 6, 8)
2) 13, 7*10=137
6) 8, 071*100=807, 1
4) 7, 549*100=754, 9
8) 12, 7*1000=12700

9. Кім алғыр ойыны.
1. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг болады, ал екі аяғымен тұрса, оның салмағы қанша?
2. Бұл құралды әдебиет мұғалімі ешқашан қажет етпейді. Ал математика мұғалімі бесінші сыныптан қолынан тастамайды. Ол өзі бір ерекше зат, өлшеп - өлшеп алып, түр - түрге бөліп тастайды. Бетіндегі белгілерді ауырып, қызуың қатты көтерілгенде мамаң да, дәрігер де қайта - қайта айтып қоймайды. Бұл не?
3. Ұшақ Астанадан Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінуге болады?
4. Электр пойызы шығыстан батысқа қарай жүріп келе жатты. Ол сағатына 60 км шапшаңдықпен жол жүрді. Сол бағытта шығыстан батысқа қарай жел соғып тұрды. Бірақ оның шапшаңдығы сағатына 50 км. Жел пойыздың түтінін қай жаққа қарай айдап әкетті?
5. Ойымды жалғастыр...
Жеті жұрттың тілін біл...
6. Жұмбақты шеш
Жүз мүйізі бар,
Үстінде киізі бар.
7. Көңілді санау.
Дүкеннен мен сабын алдым,
Оның және қабын алдым.
Екі дәптер, бір қарындаш
Тіс ысқышты тағы алдым
Есептеші сонда бәрі
Қанша болды, қолда бары?
10. Үй жұмысы
№1080 (2, 4, 6, 8); №1081 (1, 3, 5, 7, 9)
11. Бағалау, мадақтау.
12. Қорытындылау.

Бағалау үлгісі
5 алу үшін 10 және одан көп
4 алу үшін 7 - 9 аралығы
3 алу үшін 4 - 6 аралығы
Бағалау бетшесі
Үй жұмысы. Математикалық диктант. Жаңа тақырыпқа қатысуы. Кітаппен жұмыс. Кім алғыр ойыны. Қорытынды



Ұқсас жұмыстар

Нақты сандар және олардың қасиеттері. Бүтін сандар және оларға амалдар қолдану
Бөлшектерге амалдар қолдану
Математика мамандығы бойынша дипломалды тәжірибесі бойынша есебі
Жай бөлшектерге амалдар қолдану
Теріс Сандар арифмет
Натурал саннан бөлшекті азайту
3-сыныпта көбейту мен бөлуді игерту әдістемесі
Интеграцияланған сабақ бірнеше пәннен білімдерін біріктіріп жинақтап сабақтың мақсатына жететін, бірнеше пән бойынша мәселелерді қарастыруға мүмкіндік беретін арнайы ұйымдастырылған сабақ
Математиканы оқытуда гуманизациялау ұстанымын жүзеге асыру жағдайлары
Бастауыш сыныптарда үлес ұғымдарын оқытудың әдістемесі
Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс,бұлардың кейнстік үлгісі
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Электрондық кестенің көмегімен мектеп информатика курсы бойынша көпнұсқалы тестер жасау әдісі
Электрондық үкімет
Қазақстан Республикасы мемлекеттік әнұраны
Натуралистшіл немесе позитивтік
«Жігер» ұйымының әнұраны
Электрондық оқулықтарды пайдалану
Оқу процесінде гипермәтіндік электрондық оқулықтарды енгізу