Жолбарысқа көмек берген кімдер
4 сынып
Тақырыбы: Кешірім мен келісім
Құндылық: Дұрыс әрекет
Қасиеттері: мейірімділік, кешірімшіл, адамгершілік
Сабақ мақсаты: Кешірім мен келісімге келу дұрыс әрекет құндылығынан туындайтыны туралы түсініктерін кеңейту.
Міндеттері:
- кешірімді болуға үйрету
- оқушылардың адамгершілік қасиеттерін дамыту
- мейірімді болуға тәрбиелеу.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңi: Сәлемдесу. 5Т
Шаттық шеңбері (2 мин)
Оқушылар шеңберге тұрып амандасады, төмендегі өлең жолдарын бірге қайталайды.
Адамдарға кешіріммен қарайтын,
Жан жылуы жылылық боп тарайтын,
Кішіпейіл бала болғым келеді,
Айналасын нұрлы күнге балайтын.
- Балалар, Бір - біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезінген қандай тамаша, қандай қуаныш.
Кешірім, келісім, татулық сөздер арқылы топқа бөлу.
Әңгімелесу. (5мин)
Кешірім , Келісім дегенді қалай түсінесіңдер?
Кешірім сұраған сәтің болды ма?
Кешірім сұраудың достықты сақтауға көмектескен кездері болды ма?
Кешіре білу қын ба?, кешірім сұрау қын ба?
Үй тапсырмасын тексеру: (8мин)
Тапсырма: Мақтаншақ жолбарыс ертегісін оқып келу.
Сұрақтар:
- Бұлбұл неліктен бақтан ұшып кетті?
- Жолбарыстың мұңаюының себебі неде?
- Жолбарысқа көмек берген кімдер?
- Жолбарыс бұлбұлдан не үшін кешірім сұрады?
- Кешірімшіл болу әр адамның қолынан келеді ме?
- Айналаларыңа деген мейірімділіктеріңді қалай көрсетіп жүрсіңдер?
Дәйексөз. Қыл өтпестей татулықты бір ашуға сатпайық (3 мин)
Сергіту сәті. Қыдырып қайтайық (2 мин)
Жағдаяттарды талдау (5 мнн)
1. Қали түнімен сақаларға қорғасын құйды. Ертесіне ол ойын үстінде Досанның асықтарын ұтып алды. Досан Қалиға ренжіп, кетіп қалды.
- Сендер Қалидың орнында болсаңдар не істер едіңдер?
2. Жанар мектептен бүгін көңілсіз оралды. Ол құрбысы Мәдинамен алғаш рет ренжісіп қалды. Үзіліс кезі болатын. Ең жақын досы Мәдина Жанардың айнасын сұрады. Досының көңілін қимай Жанар айнасын берген еді. Мәдина айнаға қарады да, шыр айналып билей бастады. Жанар:
- Абайла, айна сынып қалмасын. Оны анам сыйлап еді. Ол мен үшін ең қымбат сыйлық, - деді. Сөйткенше болған жоқ, айна жерге түсіп кетіп, сынды да қалды. Жанардың көзі жасаурап кетті.
- Ой, не болды сонша, айна деген арзан емес па?- деді Мәдина.
Жанар не дерін білмей, тұрып қалды.
•Әңгіменің қалай аяқталғанын қалар едіңдер?
•Мәдина мен Жанардың достығы қалай жалғасуы мүмкін?
•Сендер мұндай жағдайда не істер едіңдер?
Мектеп: Бірлік
Мұғалiм: Серкова Р.
Кешірім мен келісім жүктеу
Тарих бастауы сақ дәуірі
Ордабасы кездесу және оның маңызы
Тарих пен әдебиет
Бастауыш сынып оқушыларын жанұямен бірлесе тәрбиелеуде этнопедагогиканың маңыздылығы
М.Жұмабаев шығармалары
Дарынды балалармен жұмыс жасағанда мұғалімнің қызметі
Ілияс Есенберлиннің өмірі және шығармашылығы
Оқушылардың білім, білік, дағдысын бақылаудың теориялық негізі туралы
Жолбарыстың биологиялық ерекшеліктері
Тәнеке батырдың балалық шағы
ТІЛЕПБЕРГЕНҰЛЫ ҚАЗАНҒАП
Шылау көмекшілердің жалпы сипаты
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету
Төлеген АЙБЕРГЕНОВ
Адамға талай жерді көрген артық, Танысып әркімдерді білген артық
Кенет клоун тасты бұлғап - бұлғап тұрып адамдарға қарай лақтырып жібергені
Ана - адам баласына берген Алланың асыл пендесі
Балалар әдебиеті арқылы көмекші мектеп оқушыларының сөз қорын дамытудың жолдары
Иондық сәулелендірумен зақымданғанда медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру
Қожаберген Толыбайұлы шамамен 1663 жылы Солтүстік Қазақстан облысы, Жамбыл ауданы, Гүлтөбе Маманай өңірінде дүниеге келіп, 1763 жылы қайтыс болған жырау, батыр