Түлкі бауырсақты жеп қоймақшы

Сауат ашу
Тақырыбы: Ц ц дыбысы мен әрпі
Сабақтың мақсаты:
А) Білімділік: Ц ц дыбысының әріп таңбасымен таныстыру, жаңа сөздермен танысу, сөздерді буынға бөлу, сөйлемдер құрау;
Ә) Дамытушылық: Балалардың ойлау, қиялдау, түсіну қабілеттерін дамыту;
Б) Тәрбиелік: Балаларды адамгершілікке, тазалыққа, қамқорлыққа тәрбиелеу;
Көрнекіліктер: интерактивті тақта, слайдттар, жеміс суреттері
Әдіс - тәсілдер: Көрнекілік, ойын, ертегі, сұрақ - жауап;

Сабақ барысы
1. Ұйымдастыру.
А) Сәлемдесу
Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз.
Құрметпенен сіздерге,
Сәлем бердік біз.
Ә) Тренинг Жылулық шеңбері

2. Қайталау.
- Қазір жылдың қай мезгілі? (көктем)
- Көктемде күн ұзарады, адамдар әлсірей бастайды. Сол себепті жемістерден дәм татайық. (жеміс суреттерін алу, артындағы әріптерден сөз, сөйлем құрастыру: А, Т, К, С, Ш, Қ, М)

3. Жаңа сабақ.
- Балалар бүгін бізге қонаққа сендер күнделікті теледидардан көретін Саяхатшы Дара келіпті. Ор сендердің сабақты қалай оқитындарыңды көргісі келеді. Бірақ балалар Дараға СМС келген сияқты. Ол бізге өзінің досы бауырсақпен бірге келе жатқан екен. Одан қалың орманда адасып қалыпты. Дараға досын табуға көмектесеміз бе? (ия)
- Дараның досын орманда аңдар ұстап алыпты. Бауырсақты құтқарамыз ба? (ия)
- Ендеше әрбір аңның тапсырмаларын орындайық
1) Қоян:
- Балалар мына суреттердің атын атайықшы: Цемент, цирк, циркуль, цистерна.
- Балалар барлық сөзде қандай дыбыс естіліп тұр? (Ц дыбысы)
- Ц қандай дыбыс деп ойлайсыңдар? Неліктен? Қандай түспен белгіленеді?
2) Қасқыр:
- Енді Ц ц әрпінің жазылуына көңіл аударайықшы. (ауада жазу) Неше элементтен тұрады? (3)
4. Дәптермен жұмыс.
Ц ц әрпін жазу
А) ауада ә) бастыру б) үлгі бойынша жазу
3) Аю:
5. Сергіту жаттығуы
6. Ойын
- Балалар циркке барып көрдіңдер ме? Ол жерден не көрдіңдер?
Акробатикалық жаттығулар жасау.
4) Түлкі:
- Түлкі бауырсақты жеп қоймақшы. Ол бізге Мақта қыз бен мысық ертегісін сахналап беріңдер дейді.

7. Қорытындылау
Шеңбер жасап тұру
- Балалар біз бауырсақты түрлі аңдардан қорғап қалдық. Дара мен
бауырсақ сендерге алғыс білдіруде және олардың сендерге арналған сыйлықтары бар екен. Мадақтау. Жұлдызшалар беру.



Ұқсас жұмыстар

Балаларға қағазға заттарды орналастыру дағдыларын үйрету
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытудың ерекшеліктері
Мектепке дейінгі балалардың шығармашылық қабілетін қалыптастырудың ғылыми педагогикалық мәселелері
Ойлаудың логикалық формасын үйрету
Мектеп жасына дейінгі балалардың ақыл-ойының дамуы
Мектеп жасына дейінгі балалардың таным процестеріне талдау беруге көшелік
Балабақшада қарапайым математика сабақтарын өткізу технологиялары
Балаларды есептеуге үйрету кезінде ойын тәсілдерін қолданудың теориялық негізі
Заманауи инновациялық әдістерді қолдану арқылы баланы жан - жақты дамыту жолдары
Оқу сапасын арттырудағы көрнекіліктің бастауыш сыныптарда қолданылатын әдістері
Бір күні арыстан, қасқыр және түлкі - үшеуі серік болып, аңға шығыпты
Түлкі мен тырна достасып, бірге тұрмақ болыпты, Екеуі бір жерге қоныстаныпты
Қыпшақ Ізбасты би, он жасар күнінде көш үстінде көп адаммен бір түлкі қуысып, бәрінен бұрын жетіп түлкіні соғып алды
Түлкі аузын ашып
Тақсыр қайдан қашып келесің - дейді түлкі
Түлкі, қасқыр, жолбарыс, түйе төртеуі жолдас болыпты
Ертеде түлкі мен қасқыр айырылмас дос болыпты
Бір түлкі жортып келе жатып, лағып бара жатқан бір түйеге кездеседі
Бір түлкі жүгіріп келе жатып, абайсызда бір терең апанға түсіп кетіпті
Бұрынғы уақытта кең далада жүрген алты түлкі бас қосып, жолдас болыпты