Оқу мен тәрбие үрдісіндегі нәтижелер мен қорытындылар есебі

ПОРТФОЛИО
Менің педагогикалық қызметім. (эссе)
Оқыту! Жарату! Жеңу! Мен, мұғаліммін! Мен әлемдік ғаламдандыру күннен күнге өсіп келе жатқан халықаралық бәсекелестік қоғамда болып жатқан өзгерістердің куәсімін және бірден - бір себепкерімін. Себебі, мен осы заманның оқытушысымын, қоғамды өркендетуші жеке тұлға тәрбиешісімін. Кезінде ұлтымыздың ұлы ұстазы Ахмет Байтұрсынов Білім біліктілікке жеткізер баспалдақ, ал біліктілік сол білімді іске асыра білу дағдысы деген екен Ресейде Педагогикалық еркіндік деген термин бар. Еркіндік – мақсат емес, тиімді әдістер. Ағылшын филосовы Д. Дьюи Еркіндіксіз даму жоқ деген. Сондықтан деңгейлік бағдарлама мұғалімдердің ой және іс - әрекет еркіндігіне баса назар аударылуына жетелейді. Өйткені мұғалім теория мен концепцияның авторы, талдап жасаушысы, зерттеушісі, тұтынушысы және насихатшысы қызметін атқарады.
Ұлы педагог Ы. Алтынсарин пікірімен айтқандай: Маған жақсы мұғалім бәрінен қымбат, өйткені мұғалім - мектептің жүрегі”.

Портфолионың мақсаты:
Мұғалімнің шығармашылық, зерттеу жұмыстарындағы іс - тәжірибені жинақтап көрсету.
Оқу мен тәрбие үрдісіндегі нәтижелер мен қорытындылар есебі.
Мұғалімнің кәсіби өсу траекториясы мен жетістіктерінің талдауы мен нәтижелерін жинақтау.
Мұғалім портфолиосының мазмұны
I бөлім: Мұғалім жөніндегі жалпы мәліметтер, марапаттаулар.
II бөлім: Өзекті тақырыппен жұмыс және педагогикалық зерттеулер.
III бөлім: Ғылыми ізденіс жұмыстар.
IV бөлім: Пән бойынша мониторингтік қорытындылар.
V бөлім: Дарынды және қабілетті оқушылармен жұмыстар нәтижесі.
VI бөлім: Деңгейлі бағдарлама мен шығармашылық - зертхана жұмыстары.

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы,
Ш Қодаманов ауылы, № 158 орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Кетепова Жаухар Қобыланбекқызы

Портфолио. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Математика ғылымын оқытуда пәнаралық байланысты жүзеге асыру әдістемесі
Студенттердің ғылыми–зерттеу жұмыстары
Бастауыш мектепте білім беру мазмұнын анықтау принциптері
Практикалық және лекциялық дәрістерді өткізу және оған дайындық
Тарих сабағында жаңа технологияларды қолдану
Психологиялық-педагогикалық зерттеулер
Педагогикалық бақылаудың мәні
Қазақстандық жаңашыл ұстаздардың іс-тәжірибесін насихаттаудың маңызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспарына жалпы шолу
Бастауыш сыныптың оқыту процесі
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы