Сөйлемдерді оқып, біріккен сөздерді тап

Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер
Сабақтың мақсаты: 1. Біріккен сөздер туралы ұғымымен таныстыра отырып, жаттығу
жұмыстарын жүргізу.
2. Оқушыларды ойындар арқылы ойлау қабілетін дамыту, тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру.
3. Топпен жұмыс жасай білуге тәрбиелеу отырып, патриоттық тәрбие беру.
Сабақтың түрі: Кіріктірілген сабақ
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру, ой қорытындылау
Көрнекіліктер: слайд біріккен сөздер
Барысы: І Ұйымдастыру кезеңі
1. Оқушылардың назарын сабаққа аудару
ІІ. Үй жұмысын тексеру
Өткен сабақта танысқан күрделі сөздерге сұрақтар арқылы пысықтап алу
күрделі сөздер

Біріккен сөз
Қос сөз
Тіркесті сөздер
Қысқарған сөз

ІІІ. Жаңа сабақ
Суретте не бейнеленген
Ақбөкен=ақ+бөкен
тасбақа=тас+бақа
аққу = ақ + қу

- Ақбөкен, тасбақа, аққу сөздері қалай жасалып тұр, екі түбірдің бірігуі арқылы жасалған күрделі сөз, екі түбірдің бірігуі арқылы жасалған күрделі сөз, ендеше бұл сөздер біріккен сөз болып табылады.
- Қорытынды: кейбір сөздер екі түбірден құралады, екі түбірден жасалған сөз біріккен сөз деп аталады. Біріккен сөзді құрайтын түбірлер бірігіп жазылады.

ІV. Оқулықпен жұмыс
226 – жаттығу Сөздерді оқып, сөз құрамына талда, әр сөз неше түбірден құралған?
227 - жаттығу Сөйлемдерді оқып, біріккен сөздерді тап. Біріккен сөз құрамындағы түбірлердің арасына (+) белгісін қойып жаз.

V. Дәптермен жұмыс
228 - жаттығу Өлеңді көшіріп жаз, біріккен сөздерді тауып астын сыз, олардың қалай жасалғанын түсіндір.
229 жаттығу Біріккен сөздерді жазу

Ойын Жоғалған сөздерді тап
мүйіз - бақан
суық - қазан
көл - торғай
жол - сүйек
алты - қу
жеті - бақа
бір - барыс
ақ - тұмсық
ақ - қарақшы

VІ. Сабақты бекіту
Ойын:
1. Күрделі сөз дегеніміз не?
2. Оның түрлері қандай?
3. Біріккен сөзге мысал келтір
4. Біріккен сөз дегеніміз не?
5. Біріккен сөзден жасалған кісі аттарын ата
6. Біріккен сөзден жасалған жер - су аттарын ата
7. Біріккен сөзден жасалған аң - құс аттарын ата
VІ. Үйге тапсырма: Біріккен сөздерге байланысты ребустар дайындау.



Ұқсас жұмыстар

Қазақ тілінен ұйымдастырылатын оқу жұмыстары. Оның түрлері
Бастауыш сыныптарда қазақ тілінің морфологиялық жүйесін оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру
Бастауыш мектеп оқушыларының сөз жаттау
Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту теориясы мен технологиясы
Бастауыш мектепте сөз таптарын оқыту
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДА АНА ТІЛІН ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІ
Грамматикалық анықтамалардан кейін қолданылатын жаттығулар
Диктант мәтінінің мазмұндылығы
Үстеу бар сөйлемдер
Грамматиканы оқытудың ғылыми негіздері
Қосарлама сөздердің семантикалық сипаты
Бюджет балансы және бюджет тапшылығы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
GRAPH кітапханасын қолдану
Бюджет тапшылығының проблемалары және бюджет тапшылығының болу себептері , оны төмендетудің әдістері .
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
Техникалық процесті қауіпсіз жүргізу техникасын оқып- үйрету
МTV парақтарының бастапқы беті
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ
Ислам философияның бастапқы негізін қалаушылар