Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу

Математика 3 - сынып
Сабақтың тақырыбы: Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу.
Сабақтың мақсаты: - Оқушыларды тіктөртбұрыштың периметрін табудың әртүрлі тәсілдерімен (қосындыны санға көбейту ережесі негізінде) таныстыру.
- Есептерді шешудің тиімді жолдары мен тәсілдерін іздестіру, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
- Тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу білімін толықтыру.
Күтілетін нәтиже:
- Геометриялық фигураларды танып, олардың элементтерін атап, маңызды белгілерін ажыратады.
- Тіктөртбұрыштың периметрін табу, тіктөртбұрыш сызу біліміндегі кемшіліктер түзетіледі.
- Оқушылар периметрді түрлі тәсілдермен табуды үйренеді.
Сабақтың әдіс - тәсілдері:

Сабақтың барысы
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық
- Ой сананы арттыру.
Бүгінгі күн талабы.
Біле білсең бұл дәуір.
Математика заманы.
Ғылымның сырын ұғына.
Шығыңдар білім шыңына.
Ұқыптылық пен зеректік.
Жеткізеді біздерді
Математика шыңына!
- Балалар, бізде қазір қай сабақ? (математика)

1) Блиц сұрақтары
- Геометрия сөзі нені білдіреді? (Жер өлшеу)
- Тік сызық жүргізуге арналған қарапайым құрал (сызғыш)
- Қозғалыстағы нүктенің ізі (Сызық)
- Екі сәулемен шектелген жазықтың бөлігі (бұрыш)
- Белгілі бір нүктеден бастау алатын түзу сызық (сәуле)
- Қабырғалары тең төртбұрыш (шаршы)
- Дөңгелекті басқаша қалай атаймыз? (шеңбер)
- Кеміту амалы (азайту)
- Шаршы дегеніміз не?
- Тіктөртбұрыш дегеніміз қандай фигура?

2) Есіңе түсіріп қайтала.
Оқулықтағы №1 тапсырма Кім жүйрік?
Әртүрлі тәсілмен есепте.
(60+30) 5= (20+50) 6 =
(30+20) 4= (60+30) 3 =
(2+4) 70 = (80+10) 8 =
(5+4) 30 = (50+3) 10 =
Оқушы: Қосындыны санға көбейту әртүрлі тәсілмен орындалады.
1 - тәсіл: Қосындыны есептеп, оны санға көбейту.
2 - тәсіл: Әр қосылғышты санға жеке көбейтіп, алынған көбейтіндіні қосу.
Бұл - қосудың үлестірімділік қасиеті: (а+в) с = а с+в с
Қаңтардың 23 - і
Сынып жұмысы
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу.
Геометрия – ол геометриялық фигуралардың қасиеттері туралы ғылым.
Геометриялық фигуралар сан алуан түрлі болып келеді.
Ежелгі гректер мысырлықтардың геометриялық білімін алған. Геометрия Ежелгі Грекияда логикалық ой тұжырымдау және дәлелдемелер мен олардың жүйесі ретінде туындаған.
- Қандай геометриялық фигураларды білесіңдер?
Топтастыру стратегиясы
Тіктөртбұрыштың периметрін әртүрлі тәсілмен табу жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Бастауыш сынып оқушыларына геометриялық материалдар жайлы түсініктерін қалыптастыру
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Математика пәнінен тапсырмалар жинағы
Фигураның қабырғалары мен бұрыштарының әдеттенбеген қатыстары
Бастауыш мектеп оқушыларының геометриалық түсініктерін қалыптастыру жолдары
Бастауыш сыныптарда математиканы оқытуды ұйымдастыру
БАСТАУЫШ СЫНЫПТАРДАҒЫ МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ МАТЕРИАЛДАРДЫ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕМЕСІ
Шама өлшеу ұғымы
Материалдар санын есептеу
Түс табушы
Лабиринттен шығуды табу
Радиоактивті заттар күмістенудің негізінде өздерін өздері әртүрлі деңгейде қараю арқылы фотоүлбірге түсіреді
Аксоплазмада эндоплазмалық тордан туындайтын базофилді (хроматофилді) заттың кесекшелері болмайды, митохондриялар және жүйкелік медиаторларға толған мөлшері әртүрлі көпіршіктер болады
Үшінші белгісіз қосылғышты табуға берілген есептер
Мінез құрылымы Адамның мінезін оның құрылымын анықтау дегеніміз мінездің негізгі компоненттерінің не қасиеттерін ажырату және күрделі қатынас пен өзара байланыста туындайтын өзіндік бітістерді табу деген сөз
Аралшық без құрылысы мен қызметі әртүрлі безді жасушалар - инсулощптерден (А, В, D, D, РР) құралған
Үшбұрыштың ауданын табу
Әртүрлі мүшелердегі борпылдақ дәнекер ұлпасы жасушааралық тірі затындағы негізгі аморфты заттың мөлшері мен химиялық құрамы сол ұлпаның қызметі мен жағдайына байланысты ұдайы өзгеріп отырады
НӨҚ орташа жылдық құнын табу