Сиырдың сүті

Сабақтың тақырыбы: Төрт түлік
Мақсаты: 1. Оқушылардың төрт түлік туралы түсініктерін кеңейтіп, әр малдың ерекшеліктері, пайдасы туралы білімдерін тексеру, ізденушілік қызығушылықтарын арттыра отырып, төрт түлік малға байланысты мақал - мәтелдер, әңгімелер, тақпақтар айтқызып, білімдерін толықтыру.
2. Оқушылардың сөйлеу шеберліктерін, ой - өрістерін дамыту, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру.
3. Төрт түлік малды қастерлей білуге тәрбиелеу.
Түрі: Қайталау сабағы.
Әдісі: Сұрақ - жауап, талдау - жинақтау, салыстыру, ізденушілік, сын - тұрғысынан ойлауды дамыту бағдарламасы.
Көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта.

I. Ұйымдастыру
Сабақтың барысы: Жарқырап күн ашылды,
Айнала нұр шашылды.
Қайырлы күн, біз көңілді баламыз,
Қайырлы күн, сәлемдесіп аламыз.
Мақсатымыз – білім алу,
Міндетіміз – еңбектену.
- Балалар, бүгінгі қайталау сабағымыздың тақырыбы: төрт түлік мал.
Қазір төрт топқа бөлініп, әр түрлі жұмыстар жасаймыз.
Ой шақыру әдісі: а) Төрт түлікке нелер жатады?
ә) Олардың төлдерін атаңдар.
І топ – Ботақандар
ІІ топ – Құлыншақтар
ІІІ топ – Бұзауқандар
ІV топ – Қошақандар

ІІ. Зерде бөлімі: Әр топ басшысы әр түліктің ерекшеліктері, маңызы
туралы толық мағлұмат беру.

ІІІ. Бәйге кезеңі: Әр топқа 3 сұрақтан беріледі.
1. Ботақандар тобы: 1. Түйе жасына қарай қалай аталады?
2. Түйенің сүті қалай аталады?
3. Түйенің жүнінен нелер жасалады?
2. Құлыншақтар тобы: 1. Жылқы жасына қарай қалай аталады
2. Жылқының сүті қалай аталады?
3. Жүйрік аттарды қалай атайды?
3. Бұзауқандар тобы: 1. Сиырдың сүтінен жасалатын заттарды ата.
2. Сиырдың етінен жасалатын заттарды ата.
3. Жасына қарай сиырды қалай атайды?
4. Қошақандар тобы: 1. Қойды жасына қарай қалай атайды?
2. Қойдың жүнінен нелер дайындалады?
3. Қойдың терісінен нелер дайындалады?

ІV. Жорға кезеңі: а) Поэзия минуты (төрт түлік туралы өлеңдерді мәнерлеп оқу).
ә) Мақал - мәтелдердің жалғасын табу.
1) Мал өсірсең қой өсір,...
2) Қойдың сүті қорғасын,...
3) Сиырлының үйі – айран,...
4) Нар жолында...
5) Сиырдың сүті...
6) Малды бақсаң, сиыр бақ...
7) Жылқы – малдың патшасы...
8) Ер қанаты...

Сергіту сәті: Тербеледі ағаштар,
Алдымыздан жел еседі.
Кіп-кішкентай ағаштар
Биік болып өседі.
Күн бұлттанды,
Найзағай шатырлады.
Жаңбыр жауды,
Кемпірқосақ ашылды.

V. Сыр сандық бөлімі: Оқушы шығармашылығын шыңдау.
1 топ: Эссе жазу. Төрт түлік пайдасы.
2 топ: Венн диаграммасы (Түйе мен жылқының ерекшеліктерін
салыстыру).
3 топ: Жұмбақты аяқтау.
1) Туа салып жүріп кеткен...
2) Кішкентай ғана бойы бар...
4 топ: Өлең құрастыру.

VI. Қойылым: Төрт түліктің айтысы.
Ән: Төрт түлік.
VII. Бекіту: Жалпы сабақ бойынша ойларын айтқызу.
Үйге тапсырма: Еркін жазу стратегиясы бойынша ой - толғаныс.



Ұқсас жұмыстар

Сиыр жасының сүттің майлылығына тигізетін әсері
«Бек+» ЖШС шарттарындағы әр түрлі ізге жататын сиырлардың сүт өнімділігі
Ағаш ыдыстарда сақталған сүт
Қазақтың дәстүрлі мәдениетінде төрт түлік малдың алатын орны
Сүт сапасы
Сиырдың сүт өнімдерін өндірудегі желінсау ауруы
Сиыр желінсауының эпидемиологиялың мәні
Сиырды саууға дайындау
Сүтті бағыттағы ірі қараны асылдандыру
Суалған сиырларды азықтандыру нормасы
Бие сүті және қымыздың құрамы мен қасиеттері. туралы
Бие сүті мен қымыздың шипалық және емдік қасиеттері.
Бие сүті және қымыздың құрамы мен қасиеттері.
Бір әйел далаға егін ора келіп, құмыраны сүтімен шөптің арасына тығып қояды
Ешкімі жоқ кемпір жалғыз сиырын сауып, сүтінен май жасап, оны көрші дүкенге өткізіп күнелтеді екен
Сасырдың сүті
Жылкы сүтінің құрамында сиыр сүтімен салыстырғанда қаит мөлшері
Кәрі малдың сүті
Түйе сүті
Сиырдың төлі - бұзау