Жылан қалай дыбыс шығарады, бәріміз бірге айтайықшы

Тақырыбы: С дыбысымен сиқырлы орманға саяхат
Кезең: сөзде машықтандыру кезеңі
Мақсаты: С дыбысын ғажайып қорапша ойыны арқылы сөзде анық, дұрыс айтуға
үйрету.
Түзете - дамытушылық: Балалардың артикуляциялық мүшелерінің қозғалыс белсенділігін арттыру. Дұрыс тыныс алуын, фонематикалық есту қабілетін жетілдіру. Қолдың ұсақ моторикасын мозайка және дәнді - дақылдармен жұмыс жасау арқылы дамыту.
Тәрбиелік: Логопедті мұқият тыңдауға, өзін - өзі баға дұрыс беруге және өз бетінше жұмыс жасай алуға тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Айна, салфетка, стакан, түтікше, мозайка, дәндер, суреттер, слайд.
Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, сұрақ - жауап, слайд көрсету.

Іс - әрекет кезеңі
Мотивациялық қозғаушы кезең
Ізденуші - ұйымдастырушы кезең
Логопедтің іс - әрекеті
- Сәлеметсіңдер ме?
- Көңіл - күйлерін қалай?
- Балалар, бүгін біздің оқу іс - әрекетімізге көп қонақтар келіпті. - Олар сендердің дыбыстарды қалай айтатындарыңды тыңдауға келіп отыр екен.
- Ендеше, оқу іс - әрекетімізге жақсы қатысып, дыбыстарды қалай айтатынымызды көрсетейік.
- Балалар мен сендерге бір дыбыс жасырамын, сол дыбыс ненің даусы екенін табуларын керек?
- Бәріміз мұқият тыңдап көрейікші ненің дыбысы?
- Иә, дұрыс жыланның дыбысы екен.
- Жылан қалай дыбыс шығарады, бәріміз бірге айтайықшы?
- Балалар қандай дыбыс естіліп тұр?
- Жарайсыңдар, балалар!
- Бүгін біз С дыбысын дұрыс, әдемі айтып үйренеміз.
- Алдымыздағы айнаға қарап С дыбысын айтайықшы?
- С дыбысын айтқан кезде ерініміз, тіліміз, тісіміз қандай қалыпта болады екен?
- Жарайсыңдар, балалар!
- Балалар с дыбысы созылмайды, кедергіге ұшырап барып айтылады.
- С дыбысы дауыссыз дыбыс, оны көк текшемен белгілейміз.
- С дыбысы неге ұқсайды?



Ұқсас жұмыстар

Биология сабағында қосмекенділер класын оқыту
Халық ойындар теориясы мен проблемасының педагогикалық, психологиялық, әдістемелік әдебиеттерде зерттелуі
Сөздің дыбыстық мәдениеті мен интонация туралы ой – тұжырымдар
Тәжірибелер жиынтығы
Оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану ерекшеліктері
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдыларын жетілдіруде интерактивті әдістерді қолдану әдістемесінің теориялық негіздерін зерделеу, әдістемесін жасау
Сауат ашу жүйесінде деңгейлеп оқытудың әдістемелік негіздері
Бастауыш сыныптарына арналған диктанттар жинағы
Музыкалық білім берудің әдістемесі оқу құралы
Ә.Нұрпейісов шығармашылығының бастау –бұлақтары
Экономикалық өкіметке кім және қалай қожалық етуде - меншік және меншік құқығы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары. туралы
Бюджет тапшылығын қаржыландырудың жолдары.
Жылумен өңдеген кезде Жылқы еті қалай өзгереді?
Мемлекеттік қызметке қалай түсуге болады
Корпорацияны қаржыландырудағы заемдық құралдары.
Есім хан қазақ тарихында Еңсегей бойлы ер Есім деген атпен әйгілі болды, оған бұл атақ 1598 - жылы ағасы Тәуекел ханмен бірге Мауреннахрға жасаған жорықта ерекше көзге түскені үшін берілген екен
Міне, үш ай жазғы демалыстан шығып, жаңа оқу жылына зейін қоямыз деп жүргенде, күздің суық та қоңыр күндерінің қалай өткендігін де байқамай қалыппыз
Көрінбей қалай жүргенсің бұрын көзіме ерке қыз