Ұйымдастыру кезеңі - оқушылармен сәлемдесіп, жоқ оқушыларды түгелдеу

Сабақтың тақырыбы: Сан аралықтарына есептер шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Білімділік
Оқушыларды теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаза білуге, координаталық түзуде кескіндей білуге қалыптастыру.
2. Дамытушылық
Оқушылардың ой - өрісін кеңейту, математикалық тілде сөйлей білу қабілеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік
Оқушыларды тез ойлап, дәл таба білуге, бірін – бірі сыйлауға, шапшаңдыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: білім мен дағдыны қорытындылау сабағы
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, есептер шығару
Сабақтың көрнекілігі: плакат, тест тапсырмалары, деңгейлік тапсырмалар

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі
- оқушылармен сәлемдесіп, жоқ оқушыларды түгелдеу;
- оқу құралдарының түгел болуын талап ету;
- сынып тазалығы мен тәртіптеріне көңіл бөлу;
- назарларын сабаққа аудару.

2. Үй тапсырмасын тексеру
№990 есеп (оқушылар дәптерлерін алмастыру арқылы тексереді)
жауабы: 1. сәуле 2. кесінді 3. интервал 4. жартылай интервал
3. Қызығушылықты ояту
Көрнекілік стратегиясы
Сандар аралығы [- 3; 2] (-; 4 )
(1; 6) (- 2;+ )
Сан аралығының аты
Теңсіздікпен жазылуы
Сандар аралығы (- 4; 5) (-; 2]
[ - 1; 3 ] ( - 6; 8]
Сан аралығының аты
Теңсіздікпен жазылуы
Сандар аралығы (-; 2]
(- 2; 7] [- 1; 6] (- 4; 3 )
Сан аралығының аты
Теңсіздікпен жазылуы
4. Түсіну кезеңі
(оқулықпен жұмыс)

№995
1)- 4;- 2; - 6; 0; 7; 9, 3; 8, 4 сандарынан [- 3; 8, 5] аралығына тиістілерін теріп жазыңдар.
Жауабы: - 2; 0; 7; 8, 4.
2) сандарынан (-; 4, 8] аралығына тиістілерін теріп жазыңдар.
Жауабы:
№996 Қос теңсіздіктердің жиынын координаталық түзуде кескіндеп,
сан аралығын белгілеп көрсетіңдер
5. Қолдану кезеңі (Деңгейлік тапсырмалар)
1) [- 1, 7; 4]
2) (- 4; 5 ]
3) (-; 5 ]
4) [- 2;+ )
А деңгейі Сан аралығының атын жаз
В деңгейі Сан аралығының координаталық түзудегі кескінін сал
С деңгейі Теңсіздікпен жазылуы

6. Сергіту сәті ( логикалық есеп)
Фигуралар сандармен белгіленген болса, онда төмендегі суретке қай жауап сәйкес
A) 388 131 388
B) 331 838 811
C) 113 383 188
D) 881 313 811
7. Топтау. (тест тапсырмасымен жұмыс)
1) (-; 5] сан аралығының аты
а ашық сәуле в интервал с сәуле
2) Белгіленуімен жаз 1 - ден 4 - ке дейінгі кесінді
а [1; 4 ] в (1; 4 ) с [1; 4)
3) Теңсіздіктер шешімін сан аралығымен жаз
а (2; 6] в [2; 6) с [2; 6]
4) Сан аралығындағы бүтін сандарды тап (4; 7]
а 4; 5; 6 в 4; 5; 6; 7 c 5; 6; 7
5) [- 4; 5) аралығындағы ең кіші және ең үлкен бүтін санды тап
а - 4 ж е 4 в - 4 ж е 5 с - 3 ж е 5
8. Сабақты қорытындылау
9. Оқушылар білімін бағалау
10. Үйге тапсырма 1003, 1004



Ұқсас жұмыстар

Кіші мектеп жасындағы ақыл есі кем оқушылардың жазбаша сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Инновациялық педагогикалық технологияларды пайдаланудың негізгі принциптері
ЖАНУАРТАНУ ПӘНIНДЕ БУЫНАЯҚТЫЛАР ТИПIНIҢ ҚҰРЫЛЫСЫН OҚЫТУ ӘДIСТЕМЕСI
Сызуды оқыту әдістемесі
Азот және Фосфор элементтерін және олардың қосылыстарын жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша оқыту әдістемесі
Оқушылардың экологиялық тәртібін қалыптастыруда, ықпалын үйлестіруде мұғалімнің рөлі
6-сынып. ежелгі дүние тарихынан дәрістер
Волейбол ойын ережесі
Бастауыш мектеп оқушыларының сөйлеу дағдысын қалыптастыру
Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
ҚР қоғамдық жаңа даму кезеңінде жоғары білім беру
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Қаржы механизмі қаржы қатынастары мен қаржы саясатын ұйымдастырудың экономикалық механизмі
ҚР банктеріндегі ипотекалық несиелендіруді ұйымдастыру және дамыту. Ипотекалық несиелер есебі
Мақта тазалау кәсіпорын басқарушылық есебін және ішкі аудитін ұйымдастыруды ( Шардара - мақта ЖШС)
Шаруашылық жүргізудің әр түрлі меншік формаларындағы кәсіпорынның қаржысын ұйымдастыру ерекшеліктері«СЕНІМ» АҚ
Брокерлік фирманың қор операциялары жобаларына сараптама жасауды ұйымдастыру