Амалдардың орындалу реті
Шығыс Қазақстан облысы, Тарбағатай ауданы,
Тана мырза орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі
Данабаева Арай Жумагазыевна
Ашық сабақ математика 2 - сынып
Тақырыбы: Амалдардың орындалу реті. Жақшалар.
Мақсаты: Жақшалармен таныстыру және жақшалардың ішіндегі амалдың алдымен орындалатынын айту; өрнектердегі амалдардың орындалу ретін анықтауға жаттықтыру; өзара кері есептер құру және шығартуды пысықтай түсу; уақыттың бірліктерін пысықтау; екі таңбалы сандарды оқуға, жазуға және салыстыруға машықтандыру.
Есте сақтау қабілетін дамыту. Уақытты тиімді пайдалануға тәрбиелеу.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау.
Көрнекілігі: амалдар туралы плакат.
Түрі: Жаңа сабақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану
Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: сабаққа әзірлік
- Балалар қазір қай мезгіл?
- Күз мезгілі екенін қалай біліп қойдыңдар?
- Дұрыс айтасыңдар балалар
- Ендеше сабағымызды бастамас бұрын сенбілік жүргізіп жапырақтарды жинап алайық.
Жапырақтардың түстері арқылы топқа бөлу
Психологиялық дайындық. екі топ смайликтер арқылы көңіл - күй білдіру
ІІ. Үй тапсырмасы: 4 - есеп
Өткенді еске түсіру: Ойлан тап ойыны слайд Тапсырма: Түрлеріне қарай топта. Өзге өрнек бар ма? - Ендеше, бүгін осы өрнекті шығару жолымен танысамыз.
Мақсат қою кезеңі: Тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
ІІІ. Жаңа сабақ
Электронды оқулық тыңдау
Болжау стратегиясы:
Амалдардың орындалу реті
І. Бүгінгі сабақта әңгіме не туралы болады деп ойлайсың?
ІІ. Қандай тақырып төңірегінде өрбиді?
ІІІ. Қандай негізгі мәселелер көтереді?
Оқулықпен жұмыс № 1 Жазуларды салыстыру.
(10 - 4) + 1
10 – (4 + 1)
Жақша туралы түсінік беру. Жақшаның ішіндегі амал алдымен орындалады. (10 - 4)+ 1
Есіңе сақта! Бірге айту, жаттау. ( ) түріндегі белгі жақшалар деп аталады. Жақшаның ішіндегі амал алдымен орындалады.
ҮІ. Түсінгендерін тексеру: № 2. Амалды орындау. а) тізбектей тақтаға орындау.
Өзіндік жұмыс. ә Теңдік тура болатындай етіп жақша қою. 4 - 1+2 (6+3)- 2 8 – (5+1).
№ 3. Есепті шығар: Топтық жұмыс
Ш: 13 - 10= 3
10+3
13 - 3
Ж: 3жас үлкен
Сергіту сәті:
№ 4. Топтық жұмыс
1тәулік =24 сағ. 20 сағат артық.
20 сағат кем 28 сағат
44 сағат 4 сағат кем 20+24+4 =48 сағат
№ 5. Ойын
39, 40, 41, 42
ҮІІ. Сабақты қорыту.
“Тұжырым” кестесін толтыру
Жай бөлшектерде қолданылатын арифметикалық амалдардың алгоритімі
Бастауыш сыныпта математика сабағында арифметикалық амалдарды оқыту
Алгоритмді үйретудің бастапқы кезеңдері
Өрнектер
«Математика» оқу пәнінің базалық мазмұны
Математика оқу бағдарламасы 1 - 4 сыныптар
Арифметикалық амалдар және олардың қасиеттері мен заңдары.
Арифметикалық өрнектер.логикалық өрнектер және операциялар
Кестелік шамалармен жұмыс істеу алгоритімі
Turbo Pascal программалау тілі туралы жалпы түсінік
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Ақша қаражаттарының қоры қаржы қатынастарының материалдық-заттық көрінісі ретінде
Туризмді экономиканың саласы ретінде дамытудың негізгі бағыттары. Оңтүстік Қазақстан облысы
Сұраныс пен ұсыныстың нарықтың әр түрлі құрылымындағы тауар бағаларын анықтау факторы ретінде
Ұсыныстар портфеліне кіретін бұйымдардың бәсекеге қабілеттілігінің деңгейін бағалау және жіктеу
Су табиғи қор ретінде пайдалану және қолдану
азіргі кезде компьютерлік математика өте маңызды және де информатика мен математикада ғылыми бағыт ретінде кеңінен даму үстінде
Бейнекарта компьютердің жадысында орналасқан бейнені түрлендіріп мониторға бейне сигнал ретінде жіберетін құрылғы