Бір таңбалы сандар арқылы ондықтан аттап қосу алгоритмі

Математика
Сабақтың атауы: Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу тәсілі
Мақсаты Сабақтың тақырыбы: Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу тәсілі
Білімділік мақсаты: бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу дағдысын жетілдіру.
Дамытушылық мақсаты: есеп шығару дағдыларын дамыту
Тәрбиелік мақсаты: шапшаң есептеуге баулу
Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал
ә) Оқушыларды топқа бөліп отырғызу
Қызығушылықты ояту
Салыстыр.
10 - 5*9 - 2 7+2*4+5
5+3*6+4 9 - 7*1+7
5. Есепте:
7+3 100 - 60 50 - 40 80 - 60
4+5 40+50 80 - 10 70+30

Мағынаны тану Мысалдарды шешіңдер:
9+1+4=14 7+3+2=12
8+2+3=13 6+4+1=11
 Біз алдымен шеңбердегі амалдарды орындадық та, 5 санын алдық. Яғни, біз 9+5, 8+5, 7+5, 6+5 мысалдарын шығардық, оңай болуы үшін біз 5 санын бөлшектеп қостық.
Бір таңбалы сандар арқылы ондықтан аттап қосу алгоритмі.
Бірінші қосындыны 10 - ға дейін толықтыр.
Қалған бөлігін қос немесе қалған бірліктерді қос.

Ү. Оқулықпен жұмыс.
Оқулықтағы 1 - есепті түсіндіру арқылы орындау. 2 - есеппен 5 - есептерді бастапқы пысықтауға арналады. Бұл тапсырмаларды бір таңбалы сандарды қосу тәсіліне жан жақты көңіл бөле отырып, орындаған дұрыс. 6 - есеп
А) Қолдорбаға 5 кг картоп және a кг пияз салынды. Қолдорбада неше килограмм көкөніс бар?
Көкөніс дүкеніне b кг өрік және a кг шабдалы әкелінді. Көкөніс дүкеніне неше килограмм жеміс әкелінді.
Өрнек арқылы шығармыз 5+а b+a
Теңдеулерді шеш
У - 70=20 100 - х=70 х+10=70
4. Салыстыр.
3+7*9+1 6+2*4+6
10 - 5*6 - 3 4+3*8 - 2
5. Есепте:
8+2 100 - 40 70 - 40 60 - 30
9 - 5 50+50 100 - 10 70+20

Сергіту сәті
Күміс қақпа тапсырмасы
Тапсырма - 2. Есептер шығару
Түлкіде 25 шабақ және одан 5 – еуі артық сазан бар. Түлкіде барлығы неше балық бар?
– Не белгілі?
– Есептің сұрағы қандай?
Тапсырма - 3

Үйге тапсырма 3 есеп 22 бет
Бағалау
Білімнен бақыт табамыз.
Өнер, білім көп алып,
Өсе берсін санамыз.
Өзін - өзі бағалау

Бір таңбалы сандарды ондықтан аттау арқылы қосу тәсіл. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Бастауыш сыныпта оқытудың есеп шығару тиімділігін қалыптастыру
Жазбаша қосу және азайту
Ондықтан аттамай қосу және азайту
Арифметикалық амалдар
Бастауыш мектепте математиканы оқыту үдерісі
ҚОСУ МЕН АЗАЙТУДЫ ОҚЫТУ ƏДІСТЕМЕСІ
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
МАТЕМАТИКАНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Екінші сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктері
2 – сынып математика пәні мазмұнының ерекшеліктерін зерттеу
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Delphi программасы - зерттелінетін процесстің алгоритмін компьютерде жүзеге асыратын программа құру
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
ҚАЗАҚСТАН БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗШК СОҒЫС ЖЫЛДАРЫНДА
Біріктірілген тақша
Ұйқы- демалыстың бір түрі
Салық қызметі органдарының қызметін ұйымдастыру мен басқарудағы кейбір мәселелер және оны жетілдіру жолдары
ҚАЗАҚСТАН ЖӘНЕ БІРІККЕН ҰЛТТАР ҰЙЫМЫ
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Медициналық генетика және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу