Атырау облысы, Индер ауданы, Құрылыс ауылы, М. Мөңкеұлы атындағы орта мектебінің І санаттыбастауыш сынып мұғалімі Тулегенова Гулаим ЕділқызыБаяндамаТақырыбы
Атырау облысы, Индер ауданы, Құрылыс ауылы,
М. Мөңкеұлы атындағы орта мектебінің І санатты
бастауыш сынып мұғалімі Тулегенова Гулаим Еділқызы
Баяндама
Тақырыбы: Оқытуда жаңа технологияны пайдаланудың ерекшеліктері
Қазақстан Республикасының Білім туралы заңының 8 - бабында Білім беру жүйесінің басты міндеттерінің бірі - оқытудың жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық ғаламдық коммуникациялық желілерге шығу деп атап көрсеткен. Қазіргі ақпараттық қоғамда өндірістің дамуының құралы болып ақпараттық ресурстардың қажеттілігі көрінеді. Сондықтан білім беру саласы да өзінің дамуы үшін жаңа қадамдарға баруда. Осыған байланысты адамға ақпараттар кеңістігінде дұрыс бағытты таңдауға мүмкіндік жасай алатын оқытудың жаңа технологиялары пайда болуда.
Жаңа технология - педагогтың мүмкіндігін күшейтетін құрал, бірақ ол мұғалімді алмастыра алмайды. Білім беру жүйесіндегі қайта құрулардың негізгі субьектісі - мұғалім. Қазіргі мектепте шығармашылық ізденіс, қабілеті дамыған, жаңа педагогикалық технологияларды жете меңгерген, мамандық шеберлігі қалыптасқан мұғалім қажет.
Білім беру жүйесінің алдына қойылған мақсаты адамзаттың прогрестік ерекшелігіне, қоғамдық – тарихи, саяси - әлеуметтік, экономикалық жағдайына сай негізделеді. Қоғам ілгері дамыған сайын адамдардың өмірге деген көзқарастары өзгеруде, білім алуға, тілдерді үйренуге деген ынтасы арта түсуде. Білім беруді ақпараттандыру, пәндерді ғылыми - технологиялық негізде оқыту мақсаты алға қойылуда. Интернет желісі мен электронды поштаның кеңеюі, оның күнделікті өмірде қолданысқа енуі болашақ мамандардың ойлау жүйесінің артуына, ақпараттарды мол қабылдауына өз әсерін тигізіп отыр.
Оқытуды компьютерлендіруде компьютердің мүмкіндіктері өте кең электрондық оқулықтардың көмегімен білім, жаттықтыру тапсырмаларын беру оқушылардың білімін тексеру, тетілеу. Оқытуда компьютерді қолданудың екі бағыты бар:
1. Компьютердің мүмкіндіктерін сезініп, оны әр түрлі жағдайда пайдалана білуге қажетті білім, іскерліктер мен дағдылармен қаруландыру.
2. Компьютер оқытудың тиімділігін жоғарылатып, сапасын көтеретін күшті құрал болып табылады.
Қазіргі кезде мұғалім сабақ мазмұны қызықты әрі жаңаша өтуі үшін өзінің бағалы уақытын қажетті материалды іздеу мен жүйелеуге жұмсайды. Ол үшін басты міндет - концептуалды аспектісін жасау. Осыған орай оқытуды ақпараттандыруда төмендегі сәттерді ескеру қажет.
- оқыту үрдісін компьютерлендіру кезінде компьютерді белгілі бір үрдістерде, құбылыстарда, экономикалық жағдайда модельдеуге үйрету.
- компьютерлендіру мұғалімді оқыту үрдісінен шығарып тастамай, оқушылармен неғұрлым тиімді жұмыс жасауға жағдай туғызуы керек.
- компьютерді алға қойылған педагогикалық мәселені сапалы және тез шешуге көмектесетін жағдайда ғана пайдалану қажет. Сондықтан мұғалім оқытудың жаңа әдіс - тәсілдерінің бірі – компьютер арқылы пәндік сабақтар өткізуі қажет
Әлеуметтік инфрақұрылымды дамыту индикаторлары
Атырау облысындағы аудандар
Қатты тұрмыстық қалдықтар
Сыр бойының жыраулық мектебі
АТЫРАУ ОБЛЫСЫНДА ІШКІ ЖАСТАР ТУРИЗМІН ДАМЫТУ
Қазақстан территориясындағы мазарлар
Мұраттың өмірбаяны,ақын мұрасының зерттелуі
ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы Жарма ауданының тарихы
Жайық өзені: «табиғаты- халқы- шаруашылығы» мектеп жобасы
Оңтүстік Батыс Қазақстан экономикалық ауданы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҰМАР
Тасымалдау шаруашылығын ұйымдастыру
Аурудың тұрақтылығы және даму себебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Қазіргі дүниежүзінің саяси картасы
МЫҢЗЫҚҰЛЫ ЕДІЛ ҚАҒАН
Дербес компьютерлердің шығу тарихы