Тақ сан мен жұп сандарды табу
Математика сабағы
Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау .
Сабақтың мақсаты:
білімділігі: өткен тақырыптарды еске түсіре отырып есептер шығару арқылы білімді тиянақтау;
тәрбиелігі: сыпайылыққа, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу;
дамытушылығы: ой-өрісін, ойлау, есте сақтау қабілеттерін, есеп шығару дағдыларын дамыту;
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, кестелер, кеспе қағаздар, бақылау кестесі.
Сабақты өту әдісі: Ф.Я.Вассерманның Б және С технологиясы элементтері
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а) оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу;
ә) оқушылардың көңілін сабаққа аудару, ол үшін:
Ой қозғау интерактивті тақтадағы сандарды атап шығу (жылдамдық);
ІІ. Өтілген тақырыптарды еске түсіру:
1т = 1000кг
1ц = 100кг
1кг = 1000г
1м = 10дм
1м = 100см
1км = 1000м
ІІІ. Жаңа сабақ.
Өтілген тақырыптарды еске түсіре отырып, түсіндіру
200см = 20дм
500см = 50дм = 5м
3ц = 300кг = 300000г
2т = 20ц = 2000кг = 2000000г
24+45=69
63+12+3=75+3=78
72+66+-10+2=138-10+2=128+2=130
Есте сақтау: 25, 76, 347, 968, 1.237, 2.365, 9.617, 2.231, 327, 10.263
Оқушылардың білімін әр кезеңде тақтадағы Бақылау кестесіне + таңбасымен белгілеп отыру
1-мысал 1. Байқау
(Оқушылардың бәрі бір рет шапалақ ұрады)
700см = 70дм
6кг=6000г
41+24=65
6м=60дм=600см
7ц=700кг=700000г
58+32+9=90+9=99
800см=80дм=8м
9т=90ц=900кг=900000г
95+79-100+5=174-100+5=79
Есептерді дұрыс шығарған оқушыларды санай отырып % анықтау
Сергіту жаттығулары: сандарды 1-20-ға дейін санау.
Тақ сан мен жұп сандарды табу.
Тақырыпты түсіндіру.
2т=20ц=2000кг=2000000г
3ц=300кг=300000г
2-мысал 2. Бекіту
(Оқушылардың бәрі екі рет шапалақ ұрады)
8ц = 800кг = 800000г
9м = 90дм = 900см
34 + 68 + 7 = 102 + 7 = 109
6т = 60ц = 6000кг = 600000г
7т = 70ц = 7000кг = 700000г
67 + 89 – 56 + 8 = 108
Есептерді дұрыс шығарған оқушыларды санай отырып % анықтау
Сергіту жаттығулары: бірлік сандарды сол қолдарымен жаздыру.
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Тақырыпты түсіндіру
2т=20ц=2000кг=2000000г
3ц=300кг=300000г
72+66+10+2=138-10+2=128+2=130
3-мысал 3.Есте сақтау
(Оқушылардың бәрі үш рет шапалақ ұрады)
5т=50ц=5000кг=5000 000г
7т=70ц=7000кг=7000 000г
8т=80ц=8000кг=8000 000г
96+87-100-3=80
89+65-54+20=120
Есептерді дұрыс шығарған оқушыларды санай отырып % анықтау
Мысалдарды дұрыс шығара алмаған оқушыларды тақтаға шығару. Тақтада тұрып түсіндіру.
Сергіту жаттығулары: Доп лақтыру ойыны
Ұзындық өлшем бірліктері туралы
1км=1000м
1м=10дм
1000м=1км
10дм= 1м
ІV. Оқушыларды бағалау, мадақтау.
Интерактивті тақтада Бақылау кестесін көрсету
Күні:
Сыныбы:2
Пәні: Математика
Оқушылардың саны:32
Тақырыбы: Білімді тиянақтау
1.Байқау
Түсіндіру уақыты:3 мин
Орындау уақыты: 5 мин
Орындалғаны: 56%
1.Бекіту
Түсіндіру уақыты:3 мин
Орындау уақыты: 5 мин
Орындалғаны: 60%
1.Есте сақтау
Орындау уақыты: 5 мин
Түсіндіру уақыты:3 мин
Орындалғаны: 65%
Есепті дұрыс, шапшаң шығарған оқушыларды + белгісімен анықтау кестесі.
Парталардың қатар саны1, 2, 3
«Таңғажайып сандар сыры» тақырыбындағы ғылыми жұмыс
Жай сандар ұғымы
Нақты сандар жиыны
Жай сандар саны
Нақты сандар және олардың қасиеттері. Рационал сандар. Иррационал сандар. Жиын. Жиындарға қолданылатын амалдар. Жиынның қуаты
Математика және күнтізбе
Логикалық есептердің түрлері
Бір өлшемді жиындарға амалдар қолдану
Builder С ортасында бағдарламалау
Сандар теориясы
Бу қазандықтары мен шаң дайындау жүйелері есебі
ТҮМЕН ҰЛЫ МҮДЕ ҚАҒАН
Диалектика — даму мен ең жалпы байланыс жөніндегі ілім
Қазақстан Республикасының заңдарын сақтауын тексерулерді ұйымдастыру мен жүргiзу ережесi
Бухгалтерлік есептің концепциялары мен принциптері
Қаржы-несие мекемелері рыноктық экономиканың негізгі элементі ретінде
СӘБИТҰЛЫ АСАНҚАЙҒЫ
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ақшаның мәнi мен пайда болу тарихы
Валюталық нарықтың және валюталық операциялардың ерекшеліктері мен дамуы