Жолақша суреттері арқылы ұзын жолақша, қысқа жолақша екенін түсіндіру

Сабақтың тақырыбы: Есеп. (Қанша ұзын?)

Сабақтың мақсаты: 1. Бірінші заттың екінші заттан қанша ұзын екенін табуға үйрету. Есептерді салыстыру
2. Ұқыптылыққа. баулу. Есептеу машығын арттыру, ой - өрісін дамыту.
3. Отанын сүюге, білімді болуға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: жолақшалар, интерактивті тақта, қима қағаздар.
Пән аралық байланыс: ана тілі, дүниетану
Оқыту әдісі: сұрақ - жауап, түсіндіру.
Сабақтың түрі: жаңа сабақ.

Сабақтың мазмұны.
І. Ұйымдастыру. 1 Оқушылардың зейінін сабаққа аудару.
Оқу, мағынасын ашу.
Әрбір адам – туыс, досым, жұрағат,
Әрбір сабақ – үйрену, ұғу, ұлағат.
ІІ. Өткенді пысықтау.
6 санын қосып азайтуға байланысты өрнектер (Балық аулау ойыны)

ІІІ. Жаңа сабақ:
1. Интерактивті тақта. Жолақша суреттері арқылы ұзын жолақша, қысқа жолақша екенін түсіндіру.
- Ұзындықты қандай өлшем бірлігімен өлшейміз?
- Сантиметр
2. Дәптермен жұмыс
Көркем жазу
44 44 44 44
33 33 33
3. Оқулықпен жұмыс:
- Ұзындықты табу үшін оқулығымыздағы 1 есепке қарайық.
- Түсіндіру, мағынасын ашу.
- Нені табу керек?
- Ұзындықты

№ 1
Қ - 10см? см ұзын ----------- Қ - 5см
Ж - 5 см ----------- Ж - 5см
Шешуі: 10 - 5=5(cм) ---------- Шешуі: 5+5=10(см)
Жауабы: 5 см ұзын ----------- Жауабы: 10 см

№ 2 Азайғышы 4 болатын айырмалардың мәнін өсу ретімен жаз:
4 - 3 4 - 2 4 - 1 4 - 0

№ 4 Қосу кестесін пайдаланып, айырманың мәнін тап.
4 - 2 6 - 3 8 - 4 10 - 5
9 - 6 10 - 6 8 - 6 7 - 6

ІҮ. Сергіту сәті
1, 2, 3 кәне қанат қағайық
1, 2, 3 қарлығаш боп ұшайық
1, 2, 3 жинап алдық күш.
Ү. Топпен жұмыс
1- топ
Компоненттерін ата.
2 топ
Геометриялық фигураларды ата.
3 топ
Топтастыр және қалай аталады?

ҮІ. Шығармашылық тапсырма
Суретте неше үшбұрыш бейнеленген?
10 3 8
ҮІІ. Сабақты қорытындылау.
- Ағаштар ұзын, қысқа.
- Сызғыштар ұзын, қысқа
- Қаламдар ұзын, қысқа
- Біз бүгінгі сабақта нені табуды үйрендік?
- Ұзындықты
- Балалар, Алдар Көсені бәріміз білеміз бе?
- Онда бізге Алдар Көсе тапсырма беріпті Мен бір сан ойладым (ойын)
- Ол қандай сан?
Мадақтау



Ұқсас жұмыстар

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. Геометриялық пішіндер
Маталарды дайындау технологиясы
Мақта маталарын өңдеу
Мектепке даярлық тобындағы балалардың ойлау қабілетін қарапайым математикалық түсініктер арқылы жетілдірудің теориялық негіздері
Жылдамдықты дамыту жаттығулары
Еттің химиялық құрамы мен тағамдық құндылығы
Көйлек үлгісіне сайкес лекалдарды дайындау
«ЗЕРЕК БАЛА» БАҒДАРЛАМАСЫ
Кіші мектеп жасындағы балалардың ең сүйікті пәні – бейнелеу өнері
Резерфорд тәжірибелері, Ритцтің комбинациялық принципі, Бор-Зоммерфольдтің квантталу ережелері туралы ақпарат
Объектіден ақпараттың техникалық арналар арқылы сыртқа кетуі және оған қарсы іс-шаралар
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама туралы
Ақша туралы қысқаша түсінік
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Локомотив құралдарын қалпына келтіру, жөндеу және жаңаша жабдықтау «Жолбарыс» ЖШС-не қысқаша сипаттама
Республикасының Кедендік шекарасы арқылы өткізу туралы негізгі ережелері
Бауыр ауруларын зерттеудегі қысқаша тарихи мағұлмат
БЕЙІНДІК МЕКТЕПТЕ МУЗЫКА ПӘНІН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ АСПАПТАР АРҚЫЛЫ ҮЙРЕТУ
Некенің сот арқылы сотсыз бұзылуы туралы
Қан арқылы аурдың жұғуы