Септіктерді қайталау

Қазақ тілі. 5 - сынып (оқу орыс тілінде жүретін сыныптарға арналған).
Әлеуметтік - мәдени ая. Менің елім – Қазақстан модулі.
Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның астанасы – Астана қаласы. Сен қайдан келдің? Септіктерді қайталау.
Сабақтың мақсаты:
1. Білімдік:
1. Тілдік бөлім: септіктер бойынша білімін пысықтау, Қазақстан қалалары туралы түсініктерін кеңейту.
2. Қатысымдық - сөйлесімдік бөлім:
тақырыпқа байланысты диалогтік қатысымда мұғалімнің және сыныптастарының сөзін түсіну дағдысын қалыптастыру;
Астана қаласына қатысты мәтіндегі сөздерді лексикалық мағынасына сәйкес түсініп оқу, оқығанын мазмұндап айту дағдысын қалыптастыру;
Астана туралы баяндау дағдысын қалыптастыру;
Астана туралы өз ойын жазу дағдысын қалыптастыру;
сыныптастарымен Астана туралы сөйлесу, диалог құрастыру.
1. 3. Мәдениетаралыққарым - қатынас бөлімі: ҚР Туы, Елтаңбасы, Гимні.
2. Тәрбиелік: оқушылардың патриоттық сезімін ояту, өз елін, оның рәміздерін құрметтеуге баулу.
3. Дамытушылық: оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін, ізденушілік қабілетін арттыру, сөздік қорын молайту.
Сабақтың типі: жаңа сабақ.
Сабақтың әдістері: сұрақ - жауап, баяндау, оқу, жазу, тыңдау, демонстрация.
Сабақтың көрнекілігі: перфокарта, мәтін, интерактивтік тақта, Астана туралы слайдтар, бейнефильм.
Пәнаралық байланыс: тарих, орыс тілі.

САБАҚ БАРЫСЫ
1. Ұйымдастыру кезеңі: оқушылардың сабаққа даярлығын, оқу құралдарын тексеру.
2. Қайталау – білім анасы (1 - слайд). 1) Қай жалғау дұрыс жалғанбаған Слайд - 2
2) График құрастырамыз . Слайд - 3
3) Қарлы адам . Слайд - 4
Мұғалімнің сөзі: - Иә, сонымен балалар, біз септіктерді еске түсірдік, тағы да бір қайталап жіберейік:

Есенғалиева Нұргүл Бақтыгерейқызы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Ақтөбе облысы, Қарғалы ауданы,
Шәмші Қалдаяқов ауылы
В. И. Пацаев атындағы орта мектеп

Қазақстанның астанасы – Астана қаласы. Сен қайдан келдің? Септіктерді қайталау. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Әдебиет сабағында тіл дамыту жұмыстары
Әдебиет сабағында қазақ тілін дамыту ерекшеліктері
ҚАЗАҚ ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ТИІМДІ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ МАБ ЖӘНЕ ҰБТ ДАЙЫНДЫҚТАРЫН АРТТЫРУ
ЕТІСТІКТІҢ РАЙ КАТЕГОРИЯСЫ (КАТЕГОРИЯ НАКЛОНЕНИЯ)
4-сынып «Қазақ тілі» оқулығының құрылымы мен құрылысы
БАЛАЛАРДЫҢ СӨЙЛЕУ ТІЛІНДЕГІ ДЫБЫС БҰЗЫЛЫСЫН ТҮЗЕТУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Сауат ашу кезінде оқушылардың үйренетін шеберліктері мен дағдыларының шеңбері
Тіл дамыту және оның зерттелуі
Тілдердің типологиялық тұрғыдан топтастырылуы
Инклюзивтібілім беру жағдайында бастауыш сынып оқушыларына қазақ тілін үйрету
Тіршілік процестерін реттеу тақырыптарын оқып қайталау
Оқушылардың өткен сабақтардан алған білімдерін пысықтап, қайталауға арналған есептер шығару. Оқушылардың логикалық ойлау, есептеу қабілеттерін дамыту
Токтың жұмысы мен қуатының физикалық мағынасын қайталау
Жай қайталау
Өтілген тақырыптарды қайталау
Қазақ тілінің төл технологиясы сатылай кешенді талдау арқылы фонетикадан алған теориялық білімдерін қайталау
Дауысты дыбыстардан өткенді қайталау
Оқушылардың ақша тақырыбында өтілген материалдарды қайталау және толықтыру