Геометрия оқыту әдістемесі

Сабақтың тақырыбы: Төртбұрыштар тарауын қайталау
Жалпы мақсаты: Оқушылардың төртбұрыштар туралы білімдерін кеңейту. Төртбұрыштардың қасиеттерін есептер шығаруда пайдалана білу бейімділіктерін арттыру.
Дерек көздері: 1. Мұғалімге арналған нұсқаулық.
2. Геометрия оқыту әдістемесі. Ә. Н. Шыныбеков
3. 8 - сыныпқа арналған Геометрия оқулығы авторлары Ә. Н. Шыныбеков
4. Төртбұрыштар тақырыбына берілген материалдар
Оқу нәтижесі: Төртбұрыштар туралы меңгерген білімдерін еске түсіреді, қайталайды, түсінеді
Негізгі идеялар: Оқушылардың жас және психолого - физиологиялық ерекшеліктеріне сай білім беру. Өз бетінше жұмыстарын ұйымдастыруда уақытты дұрыс бөлу, тексеруді ұйымдастыру формасын ойластыру
Сабақта қолданылатын оқыту әдістері: Интерактивті оқыту әдістері
СТО, ОүБ, Блум таксономиясы, топтық жұмыс, жұптық жұмыс, жеке жұмыс, оқумен оқытуды бағалау.
Сабаққа орындалатын тапсырмалар: Геометрия оқулығы бойынша берілген есептер, логикалық есептер, кестемен жұмыс, сызба, толықтыру тесті, постер құрау, сөзжұмбақ шешу.
Ұйымдастыру кезеңі
2 мин Психологиялық ахуал
- Кәне, сабағымызды бір - бірімізге жақсылық тілеуден бастайық. Балалар, жүрек тұстарыңды ұстаңдар.
Қолдарыңды кеуделеріне қойындар. Қалай соғып тұрғанына құлақ түріңдер: дүрс - дүрс. Жүректеріңнің орнына мейірімді күннің бір бөлшегі тұр деп елестетіңдер. Оның жылы да жарқын сәулесі денелеріңе, қолдарың мен аяқтарыңа таралуда. Көптігі сондай, бойымызға сыятын емес. Келіңдер, аздаған жылу мен жарықты бір - бірімізге сыйлайық. Олай болса бір - бірімізге жақсы тілек тілейік.
Блум таксономиясы бойынша:
Мұғалімнің тапсырмасы
1) Әр түрлі геометриялық фигуралар бейнеленген түрлі - түсті қағаздар арқылы топқа бөлу
2) Төртбұрыштар тарауын квадрат, ромб, параллелограмм, трапеция тақырыптары бойынша қайталау, яғни әр тақырыптың мазмұнын ашу үшін топтарға толықтыру тесті беріледі
1) Төртбұрышты құрайтын кесінділер…, кесінділердің ұштары…деп аталады.
2) Параллелограмның қарама - қарсы…тең болады.
3) Тік төртбұрыштың …тең.
4) Егер параллелограмның барлық қабырғалары тең болса… деп аталады.
5) Барлық қабырғалары тең…квадрат деп аталады.
6) Трапецияның …табандарына параллель және … жарты қосындысына тең.
7) Ромбының … өзара перпендикуляр, бұрыштарының … болады.

Интерактивті тақтада тапсырма беріледі.
№1. Параллелограмның қабырғалары 14 см, 19 см. Параллелограмның периметрін табыңдар. Жауабы: 66 см.
№2 Тіктөртбұрыштың қабырғалары 13 см, 18 см. Тіктөртбұрыштың периметрін табыңдар. Жауабы: 62 см
№3. Ромбының бір бұрышы 50 0 – қа тең. Ромбының қалған бұрыштарын тап. Жауабы: 500, 1300, 1300
№4. Трапецияның орта сызығы 8 см, бір табаны 6 см. Басқа табаны неге тең? Жауабы: 10 см



Ұқсас жұмыстар

Бұрыштарды өлшеу
Группалар теориясын геометрия есептерін шешуде қолдану
Геометриялық фигураларды оқыту әдістемесі
Мектеп геометриясындағы векторлық алгебра элементтері
Мектепте матиматиканы үйретудің жалпы мақсаттары
Бастауыш сыныптарда геометриялық ұғымдарды оқыту
Геометриялық материалды оқыту әдістемесі
Көпбұрыштар мен дөңес көпбұрыштар
7-8-9 сыныптардан геометриядан таңдау курстарын оқыту
Өскелең ұрпаққа білім мен тәрбие беру мәселесі
Оқытудың жаңа технологиясын пайдалану
Қашықтықтан оқыту
Қазақ тiлiн оқытудың, ұйымдастырудың әдiстемелiк ерекшелiктерi
Көркем шығарманы детальдап талдауда модульдік оқыту технологиясын пайдалану
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Дене тәрбиесі кафедрасының оқытушысы Ахбаев Е.М. 2006-2007 оқу жылының ғылыми зерттеу жұмыс жоспары
Мектепте тарихты оқыту әдістемесі пәні
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА ҚАЗАҚ ТІЛІН ОҚЫТУДА ЖАҢА ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ