Тіктөртбұрыштың ауданы8 сыныпСабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)Тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын есептейтін формулаларды қорытып шығаруға үйрету, тіктөртбұрыштың ауданының формуласын пайдаланып есептер шығару

Тіктөртбұрыштың ауданы
8 сынып
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Тіктөртбұрыштың, квадраттың аудандарын есептейтін формулаларды қорытып шығаруға үйрету, тіктөртбұрыштың ауданының формуласын пайдаланып есептер шығару.

Басталуы 5 минут
Психологиялық дайындық
Орнымыздан тұрайық,
Амандасып алайық. (Сәлеметсіздер ме!)
Сендердей ақылды балалар,
Жоқ шығар сірә әлемде.
Зерек те, алғыр балаларым,
Ұялып бүгін саспайық.
Жайдары жақсы көңілмен,
Сабағымызды бастайық

Шаттық шеңбері
Фигуралар арқылы топқа бөлу
Оқушыларды топқа бөлу
1 - топ Ромб
2 - топ Квадрат
3 - топ Трапеция
“Өткенге үңілмей, жаңаға қадам баспаңыз” әдісі
бойынша үй тапсырмасын пысықтау
Фигураның ауданы деп нені түсінеміз?
Тең шамалы және жай фигуралар дегеніміз не?
Жай фигураларға қатысты аудан ұғымының қандай қасиеттерін қабылдаймыз?

Ортасы 10 минут
Фигуралар сыры әдісі
Мына фигураларға мұқият қараңыздар.
Бұл фигураларды адам өзі ойлап тапты ма? Әлде бізді қоршаған ортада осындай фигураларға тән заттар бар ма?
Қай жерде осындай фигураларды көруге болады?
(Оқушылардың жауабын тыңдау)
Аспандағы күн, планеталар, ай - шеңбер
Қауын, тұқым, қияр – овал
Үшбұрыштарға мысал ретінде Хеопс пирамидасын айтуға болады, тауда көруге болады
Ал егер үшбұрыштың төбесі болмаса - трапеция
Осы фигуралардың ішінен үшбұрышқа жатпайтын, шеңбер бола алмайтын, төрт бұрышы бар, барлық жағының ұзындығы бірдей емес қандай фигура бар?
(Тіктөртбұрыш)
Тапсырма. Әр оқушыға конверт дайындап қойдым. Қазір бәрің көздеріңді жұмып, конвертті ашасыңдар да, қолдарымен ұстап тіктөртбұрышты табасыңдар.
- Кім қанша тіктөртбұрыш тапты?
(Қанша төртбұрыш тапқандарын айтады)
Бұл фигураның тіктөртбұрыш екенін қандай белгілеріне қарап таптыңдар?
Жаңалық әдісі
Олай болса, біздің бүгінгі тақырыбымыз: Тіктөртбұрыштың ауданы
Теорема
Тіктөртбұрыштың ауданы оның іргелес жатқан екі қабырғасының көбейтіндісіне тең.
Дәлелдеу. АВСД тіктөртбұрышы беріліп, іргелес жатқан қабырғалары а, b болсын. Ауданды S деп белгілейік.

ОҚО, Арыс ауданы, Монтайтас елді мекені
Математика пәнінің мұғалімі Джаманбаева Мейрамкүл



Ұқсас жұмыстар

Көпбұрыштың ауданын табу
7-8-9 сыныптардан геометриядан таңдау курстарын оқыту
Ауданның өлшем бірлігі ретінде квадрат алынады, оның жағы сегменттердің өлшем бірлігіне тең
Математика лекцилар жинағы
Шама өлшеу ұғымы
Кіші жастағы оқушылардың геометриялық шамаларды зерттеу әдістемесінің жалпы сипаттамасы
Бастауыш сынып оқушыларына геометриялық материалдар жайлы түсініктерін қалыптастыру
Бұрыштарды өлшеу
Бастауыш сынып оқушыларының геометриялық ұғымдарды және геометриялық материалдарды оқыту жолдарын зерттеу
Нүктемен танысу әдістемесі
ПАСКАЛЬ - Программалау стилі, деректерді енгізу және шығару
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Бас тоғанның негізделуі, Арыс-Түркістан каналын суғару мақсатында пайдалану және су әкету
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Еңбекақыны есептеудегі аудиттің мақсаты мен міндеттері
Мемлекеттiң әлеуметтiк саясаты мақсаттары, мiндеттерi, жүзеге асуы
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
Дыбыс үндестігі арқылы орыс бөлімі студенттерін қазақша сөйлеуге үйрету әдістемесі