Көңілді бақшада, Шолып едім бақшаны
Тақырыбы: Салатқа арналған көкөністер
Іс - этаптары
Тәрбиешінің іс - әрекеті Балалардың іс - әрекеті
Мотивациялық - қозғаушы
Ертеңгілік жиын
Қайырлы таң көк аспан!
Қайырлы таң Жер ана!
Қайырлы таң қонақтар!
Қайырлы таң достарым!
Балалардың шеңбер жасап, бір - бірімен сәлемдесуі.
Ұйымдастырушылық - ізденімпаздық
- Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
- Күз мезгілі екенін қайдан білдіңдер?
Өткен оқу іс - әрекетін естеріне түсіре отырып, жаңа тақырыпты хабарлау.
Көңілді бақшада,
Шолып едім бақшаны.
Көкөніс біткен көңілді,
Жасыл, сары, қызыл, көк,
Сан алуан көкөніс.
Күзгі бақта күлімдеп
Көз тартады атырап.
- Өлеңде не туралы айтылған?
- Күз, көкөністер туралы.
- Дұрыс айтасыңдар, балалар.
Біз бүгін Салатқа арналған көкөністер тақырыбында сурет саламыз.
Тақтаға сурет ілініп, балаларға сұрақ қою арқылы жауап алу.
Балалар, тобымыздағы ойыншықтар көкөністерден салат жасағылары келеді екен. Бірақ, олардың көкөніс алайын десе ақшалары жоқ, өсірейін десе бақшалары жоқ екен. Ендеше, ойыншықтарға көмектесіп, салатқа арналған салып
берейік.
Балаларға тақтайдың суреті салынған парақты таратып беріп, өз қалаулары
Бойынша әртүрлі көкөністердің суретін салуды ұсыну.
Балаларға суреттің салыну жолдарын
Көрсету.
Сергіту сәті...
Тосын сәт: Есік қағылып топқа Көкөністер ханшайымы кіреді.
- Сәлеметсіңдер ме, балалар!
Мен қызанақпын, қызанақпын,
Қызарып ақ пісемін.
Дәмім тәтті болғасын
Көкөністер ханшайымы атына иемін.
- Сендер қандай әдемісіңдер, ақылды әрі тәртіпті екенсіңдер. Мен сендердің салған суреттеріңді көрейін деп келдім.
Балалармен жұмыс.
Жеке баламен жұмыс.
Балалар сендерге ханшайым Ұқсастығын тап деген ойын алып келіпті. Бәріміз бірге ойнайық.
Ойын шарты: Көкөністердің түсін, пішінін табу.
Балалар алдарына берілген алдарына берілген суретке қарап, пішіндерді дұрыс табуы керек.
Көкөністер ханшайымы балалардың ойыншықтар үшін салған
Суреттеріне рахмет айтып, бірге ойнайды.
Жыл мезгілдері туралы айтуы.
Өлеңді мұқият тыңдап, қойылған сұрақтарға жауап береді
Көкөністер ханшайымының . Келгеніне қуанып, қызығушылықтарын білдіреді.
Ойын шартымен ойнауы
Рефлексивті - түзетушілік
Жұмысын аяқтаған соң,
Балаларды ұқыптылығы үшін мақтап, мадақтау.
Қорытынды.
Оқу іс - әрекетінен алған әсерлеріне бөліседі.
Күтілетін нәтиже:
Меңгереді: Көкөністерді бейнелеуді меңгереді.
Игереді: Бояумен бір бағытта бояды игереді.
Қолданады: Негізгі түстерді ажырата біледі.
Тимур және оның командасы
Лэпбук мектеп жасына дейінгі балаларға жыл мезгілдерін оқытудың заманауи құралы ретінде атты 4-5 жастағы балаларға арналған жоба
Бостандық ауданына қарасты №72 бөбекжай –бақшаны кешенді түрде тексеру
Мектеп жасына дейінгі балалардың мінез - құлық мәдениетін тәрбиелеу жолдары
Мектеп жасына дейінгі балалар үшін еңбектің маңызы түрлері ұйымдастыру жолдары
Абай және аударма өнеріндегі рухани үрдіс
Бала бақшаның жер учаскесінің көгалдандырылуы
Балалар бақшасындағы жер учаскесінің маңызы
Ақан серінің шығармашылық өмірбаяны
Ақан сері өмірі мен шығармашылығы
Көңілді Әсет келді көтергелі, Болмайды кеуде шіркін жөтелгелі
Менің алтын қайырымды жан құрбым Тілеубектегі Анарбекқызы Жүсіпнемересі Гүлсананың бойындағы ең бір ерекше ұнайтын қасиеті - оның ақкөңілділігі мен асқан мейірімділігі
Маған десе Туған жер - деген сөзді естігенде ішкен асымды жерге қояр едім
Егер мен президент болсам дәл елбасы Нұрсұлтан Назарбаев секілді дара да, дана тұлға болар едім
Соққан едім санымды
Көңілді шеңбер
(Күнделік жазған келіншектің әңгімесі) - Мектеп қабырғасында оқып жүргенде - ақ күнделік жазумен айналысушы едім
Азуы алты қарыс арғынның Қошқарұлы Жәнібек, Алшынның бір алжыған шалын келемеж қылып кетейін деп едім десеңші
Мамыр айының алагеуім ымыртында салт атпен өзіміздің қорықты аралап жүр едім
Жаз мезгілінде егін егіп, бақшаның жұмысымен жүресің