Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс

Тақырыбы: Сан есімнен өткенді қайталау
Мақсаты:
А) Білімділік: Оқушылардың сан есімнен алған білімдерін практикалық, жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы бекіту. Сан есім, мағыналық түрлері, құрамына қарай бөлінуінен алған білімдерін бақылау;
Ә) Дамытушылық: Сан есім, сан есімнің емлесі туралы білік дағдыларын дамыту;
Тәрбиелік: Сан есімдерді жаттығу жұмысы кезінде, басқада уақыттарда мағынасына, құрылысына қарай ажырата білуге тәрбиелеу;
Түрі: Қайталау, білімді бекіту;
Типі: Дәстүрлі емес;
Қолданылған технология: Сын тұрғысынан ойлау;
Әдісі: Сұрақ – жауап, топтастыру, фонетикалық талдау, шығармашылық
жұмыс, семантикалық карта, сәйкестендіру тестісі;
Пәнаралық байланыс: Математика
Көрнекілігі: Оқулық, бор, тақта, сан есім туралы плакат, интерактивті тақта;

Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу, сабаққа қатысын, оқу құралдарын тексеру, жаңа сабаққа дайындығын қадағалау.
ІІ. Жаңа сабақтың мақсатымен, кезеңдерімен таныстыру.
ІІІ. Сыныптағы оқушылардың білімге құштарлығын арттыру мақсатында жақсы аура, көтеріңкі көңіл күй қалыптастыру үшін психологиялық тренинг жүргізу.
І. Қызығушылықты ояту
Көбейту кестесін кім жақсы білсе, бүгінгі сабақтың тірек сөзін, яғни тақырыбын табады.
1. 8 х 10 = сексен
2. 2 х 3 = алты
3. 2 х 5 = он
4. 5 х 10 = елу
5. 9 х 10 = тоқсан
6. 2 х 1 = екі
7. 100 х 10 = мың
Шыққан сан есімдер мағынасына, құрамына қарай қандай сан есімдер?
Сонымен бүгінгі сабағымыз сан есім туралы болмақ.

ІІ. Мағынаны тану Оқулықпен жұмыс.
182 – жаттығу. Берілген сан есімдерден реттік, жинақтық, болжалдық сан есім жасап, сөзбен жазу.
Жеке оқушымен жұмыс.
183 – жаттығу.
Дара сан есімді бір оқушы, күрделі сан есімді бір оқушы бөліп жазу.
Сәйкесін тап!
Бір асым ----------- тұз
Бір ұрттам ----------- қамыр
Бір жайым ------------ сөз
Бір ауыз ------------ су
Бір шымшым ------------- ет
Бір үзім ------------- қазы
Бір елі ---------------- нан
Қызықты сөздер Тез тауып, ұйқасын айт.
К + 2 + Л =
К + 3=
Қ + 10 + АҚ =
КҮ + 1=
5 + ІК =
Өздерің қалаған бір сөзге дыбыстық талдау жасау.



Ұқсас жұмыстар

Химия сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясының тиімділігі
Тірек - сызба нұсқаларын пайдалану арқылы «атом құрылысын» оқыту
Бастауыш сыныпта математика сабағында дидактикалық ойынды пайдалану әдістемесін ұғыну
Бастауыш сыныптарда мысалдарды оқыту
Қалыптастырушы бағалаудың әдістері
Формативті бағалау әдістері
Әдебиет сабағындағы жаңа әдіс-тәсілдер
Педагогикалық процесінің компоненттері Мазмұндағы басымдылық
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы жайлы
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
Жастар арасындағы жұмыссыздықтың алдын алу шаралары.
Социум және әлеуметтік қатынастарды әлеуметтік жұмыс өрісінің объектісі ретінде қарастыру
Мәтін және онымен жұмыстың бағдарламалық талаптарын орындаудың негізгі жолы – тілдік талдау
Теңіз сорапты штангілі қондығылармен жабдықталған ұңғылардың жабдығын таңдау және технологиялық жұмыс режимін орнату
Қазақстан Республикасының бюджет жүйесінің болашақта даму және жұмыс істеу программасы
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Ахмет Байтұрсынұлының «Әдебиет танытқыш» еңбегі ХХ ғасыр басындағы әдебиеттану ғылымының контексінде
Жер үсті ж/е жер асты суларының ластануы.
Литосфера ж/е топырақ жамылғысының техногенді ластануының негіздері.