Цифрмен қызыл шаршының санын көрсет
Тақырыбы: Артық, кем, тең түсініктері.
Мақсаты:
- Оқушыларға артық, кем, тең түсініктерін таныстырып, заттар жиынын саны бойынша салыстыруға үйрету;
- Артық, кем, тең таңбаларын дұрыс қолдануға дағдыландырып отырып, баланың логикалық ой - өрісін дамыту;
- Дәптер тазалығына, ұқыптылыққа тәрбиелеу;
Әдіс – тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, әңгімелеу, көрнекілік, проблемалық.
Көрнекілігі: суреттер, оқулық, дәптер.
Сабақ түрі: аралас сабақ
Сабақ барысы:
• Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа зейінін аудару;
Сабақ құралдарын түгендеу;
• Өткен сабақты қайталау:
- Қосу кезінде өрнектің мәні кеми ме? Арта ма?
- Азайту кезінде өрнектің мәні ше?
• Жаңа сабақ
Тақтаға 2 көк, 1 қызыл шаршы қою.
- Қандай шаршылар көп?
Цифрмен қызыл шаршының санын көрсет.
2 цифрының оң жағына қой. Қандай цифр заттардың санын артық екенін көрсетеді? Көп, аз таңбаларын таныстыру. 2 саны 1 - ден артық.
Бұдан кейін тең таңбасы таныстырылады. Жаттығулар орындата отырып, теңдік, теңсіздік құруды үйренеді.
Оқулықпен жұмыс:
№1. Оқушылар сурет бойынша теңдік, теңсіздік құру және оларды оқуға жаттығады.
Не артық - кружкалар ма немесе тәрелке ме?
Не кем - қасықтар ма немесе тәрелкелер ме?
Шанышқылар мен пышақтар ше?
3 1 3=3 2
№3. Алдымен берілген сурет бойынша жұмыс жасау. Үстелдің бетіндегі заттарды санау. Содан кейін қорғауды ішіне салынатын заттың санын анықтау. Сурет салынып болғаннан кейін торкөзге сәйкес сандар жазылып, балалар қандай таңба қоятынын айтады. Таңбаны сандар арасындағы жұлдызшаның үстіне жазады. Сәйкес математикалық жазу алынғаннан кейін балалар оны дұрыс оқуға жаттығады.
№4. Өз бетінше жұмыс.
Шығармашылық тапсырма. Берілген суреттен оқушылар артық фигураларды табу.
Сабақты қорытындылау.
Оқушылардан сабақта немен шұғылданғандарын, жаңадан не үйренгендерін, дәптерге тапсырманы қалай орындағандықтары туралы сұрайды. Балаларды өз жұмыстарын өздері бағалай алуға деген қызығушылықтарын арттыру маңызды болып табылады.
Бағалау - мадақтау.
Артық, кем, тең түсініктері. жүктеу
Мектепке даярлық топтарында санау және есептеу әрекеттерін оқып-үйрету әдістері
Арифметикалық ұғымдарды оқыту әдістемесі
Баланың танымдық дамуына математикалық ойындар мен жаттығулардың әсері
Сандық ұғымдарды қалыптастыру және сануға үйрету
Математика сабақтарында жаңа ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқушыларды мемлекеттік аралық бақылауға дайындау
МАТЕМАТИКА САБАҚТАРЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҚАБІЛЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Ондық жүздіктен неше есе кем
Мектеп жасына дейінгі балаларда геометриялық пішіндер жайлы ұғымдарды қалыптастыру ерекшеліктері жұмысының мазмұны
Математика сабақтарында оқушылардың үлгірмеушілігін болдырмау (2 сынып бойынша)
Математиканы Бастауыш сыныптардаоқыту технологиясы
Екінші деңгейлі банк клиенттеріне есеп-кассалық қызмет көрсетулер
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Өнімді өткізу, жұмыстар мен қызмет көрсетулерден түсетін табыс, оның өсу факторлары және оны жоспарлау
Жұмыспен қамтылған халық санын жай арифметикалық орташа шама әдісімен талдау
Аудиторлық қызмет көрсетудің ұйымдастыру формалары
Халыққа әлеуметтік көмек көрсету
Қазіргі кездегі инфляция жағдайын сипаттап, оның төмендету жолдарын көрсетіңіз
Инфрақызыл.
Ш.МҰРТАЗАНЫҢ «ҚЫЗЫЛ ЖЕБЕ» РОМАНЫНДАҒЫ ТАРИХИ ШЫНДЫҚ
Қызыл кітап туралы