Мұғалім үшін оқу нәтижелері

4 сынып
Сабақтың атауы: Фигуралардың көлемдерін салыстыру
Сілтеме: Математика Суреттер
Сабақ жоспары
Жалпы мақсаты: Фигуралардың көлемдерін салыстыру жолдарын үйрету; көбейту кестесін дұрыс пайдалана білуін пысықтау; ойлау, есте сақтау қабілеттерін дамыту; жауапкершілікке тәрбиелеу.
Міндеттер: Оқушылардың қызығушылықтарын ояту.
Жаңа тақырыпқа оқушылардың білетін білімі арқылы кіру.
Сыни тұрғыдан ойлау процестері арқылы әр баланы дамытуға жағдай жасау.
Жаңа сабаққа белгілі бір ой қорытындылау жасау.
Мұғалім үшін оқу нәтижелері: Оқушылардың бірін – бірі оқытуы арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу.
Мұғалім оқуға бағыттап отыру.
Оқушылардың өзін және достарын бағалау мүмкіндіктері.
Сабақта туындаған негізгі идеялар: Оқшылардың өмірдегі біліміне, білігіне сүйену.
Жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы оқушыға жаңа ойлау дағдысын, мәнерін, амалдарын қалыптастыруға ықпал жасау.
Күтілетін нәтиже: 1. Оқушылардың еркін ойлауын, дүниетанымының кеңіп, рухани өсуін іске асыру.
2. Оқушының шығармашылық дамуына мүмкіндік туғызу.
3. Өз ойын айтуға, салыстыруға, талдауға үйренеді;
4. Мазмұнын айтуға жаттығады;
5. Бір - бірінің жауабын соңына дейін тыңдауға дағдылана алады;
Сабақтың түрі: Жаңа білімді меңгеру, білік - дағды қалыптастыру сабағы, сұрақ - жауап, талдау, ой қозғау, көрнекілік, өзіндік.
Сабақтың әдісі: Сыни ойлату, диалогтік оқыту, интерактивті әдіс

Психологиялық ахуал туғызу. 1 - слайд. Мұғалім немен айналысады?
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныпта психологиялық ахуал қалыптастыру.
Мұғалім: Екі көз не үшін керек?
Оқушы: Жақсыларды көру үшін.
Мұғалім: Екі құлақ не үшін керек?
Оқушы: Ақыл - кеңес тыңдау үшін.
Мұғалім: Екі қол не үшін керек?
Оқушы: Елге көмек беру үшін.
Мұғалім: Екі аяқ не үшін керек?
Оқушы: Шетте жүрсең туған жерге жету үшін.
Мұғалім:- Дұрыс балалар, олай болса бәріңе үлкен денсаулық тілеймін.
Тапсырмалар Оқыту барысындағы мұғалім әрекеті жетелеуші сұрақтар

2 - слайд.
Үй тапсырмасын сұрау.
Өтілген тақырыптарға байланысты сұрақтар ұсыну.
- Бізге қазір қай сабақ, үйге қандай тапсырма берілді?
ІІ. Үй жұмысын тексеру. № 8,
716+184= 900
632 - 153= 479
575+235=810
864 - 375=489
770 - 358=412
456+244=700

3 - слайд. Жаңа сабақ. Қызығушылықты ояту. Тірек білімді өзекті ету. Ыстық орындық ойыны.
Ауызша жұмыс. 1. Көбейту кестесі бойынша оқушылар бір – біріне сұрақтар қояды.
2 ∙ 2 = 4
2 ∙ 5 = 10
2 ∙ 8 = 16
2 ∙ 3 = 6
2 ∙ 6 = 12
2 ∙ 9 = 18

Атырау қаласы, №11 орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Қалиева Нұргүл

Фигуралардың көлемдерін салыстыру. жүктеу



Ұқсас жұмыстар

Қалыптастырушы бағалаудың мәні
Портфолио және оны даярлау жолдары
Мұғалімнің міндеті зерттеу іскерліктерін зерттеу бойынша қызметті ұйымдастыру
Бастауыш мектепте жиын және логика элементтері тақырыбын оқыту әдістемесінің ерекшелігі
Мультимедиялық оқыту технологиясы
Қазақ тілі сабақтарында оқушыларды жаңа сөздерді меңгертуде қолданылатын әдіс - тәсілдер
Оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру
Критериалды бағалаудың құрылымы
Педагогикалық бағалау функциялары
Танымдық дидактикалық ойындар
Тергеушінің тергеу бөлімінің бастығымен және анықтау органдарымен өзара әрекеттесуі
Ауыл мектебі оқушыларын рухани-адамгершілікке тәрбиелеудің педагогикалық шарттарының орындалуы
Кәсіби бағдар берудегі оқушылардың тұлғалық ерекшеліктерін психологиялық зерттеу
Мемлекеттік қызмет көрсету стандарттарын анықтау үшін модельдік методикалық нұсқаулар
Газды-сұйықты өнімнің атқылауын болдырмау үшін ұңғы сағасын жабдықтау жүйелерін зерттеу және жетілдіру
Жоғары оқу орындарының экология бөлім студенттеріне қазақ тiлiн дамыта оқытудың әдiстемесі
Математикадан сыныптан тыс жұмысындағы оқушылардың шығармашылық қызметін дамыту
Ақыл-ойының дамуы артта қалған 2-3 сынып оқушыларының уақыт және кеңістік жөніндегі түсініктерді қолдануы
ОҚУШЫҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ - ПЕДАГОГИКАЛЫҚ МІНЕЗДЕМЕ