Көптік жалғауды ата

Сабақтың тақырыбы: Етістіктің жіктелуі
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушының етістік туралы ұғымын толықтыру. Етістікке жіктік жалғауы жалғанып өзгеруін етістіктің жіктелуі деп аталатынын түсіндіру.
2. Етістіктерді жекеше, көпше түрде жіктеуді жаттығу, дағдыландыру тапсырмалары арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.
3. Оқушыны ұйымшылдыққа, білімпаз болуға баулу..
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап.
Көрнекілік: ойын, суреттер, сызбалар, АКТ.
Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық дайындық.
Өткен сабақты пысықтау.

ІІ. Бәйге ойыны.
1. Зат есім дегеніміз не?
2. Жалқы есім дегеніміз не?
3. Жалпы есім дегеніміз не?
4. Зат есімнің қандай түрі бар?
5. Көптік жалғауды ата.
6. Кісі аттарына қандай сұрақ қойылады?
7. Жануарлар мен заттарға қандай сұрақ қойылады?
8. Сөз таптарын ата.
9. Заттың жекеше түрлеріне қандай сұрақ қойылады?
Бүгінгі сабаққа байланысты сөз жұмбақ шешейік.

ІІІ. Сөзжұмбақ шешу.
1. Қар еріп, су көбейіп, сай - салаға ағады
Бүршік шашып, жапырақ ашып, гүл бәйшешек жарады.
Бөбектерім айтыңдаршы,
Бұл қай кезде болады? (Көктем)



Ұқсас жұмыстар

Зат есімдердің құрылымы
КӨПТІК ЖАЛҒАУЛАРДЫҢ ҚЫЗМЕТІ
Көптік жалғауын дамыта оқыту технологиясының әдістері
Қазақстан Республикасындағы тіл саясатының тұжырымдамасы
Түбір және қосымша
Көптік жалғау
ЗАТ ЕСІМНІҢ ЖАЛҒАУЛАРЫ
Морфологияны оқытуда оқушылардың тақырыпты түсінгендігін жаттығу жұмыстары арқылы жүзеге асыру
КӨПТІК ЖАЛҒАУЛАРЫН ДАМЫТА ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Мәшһүр-Жүсіп тілінің грамматикалық ерекшеліктері
ӘЛІБЕКҰЛЫ СЫПАТАЙ
ТАЙМАНҰЛЫ ИСАТАЙ
Нидерланды еліне экономикалық сипатама
МҰҚАҒАЛИ МАҚАТАЕВ
Оңтүстік Корея Республикасының дамыған елдер қатарына қосылудағы мемлекеттік шараларының рөлі
Матасов ерлеп тұр
Көйлектік маталар тобына арналған реляциондық мәліметтер қорын құру және өнімдер сапасын эксперттік бағалау
Абай атама
Физика сабағында оқушыларды қарқындата оқыту
Бүгінгі күндегі ата ұрпақтары қордың негізгі 4 түрлі мақсаты бар деп есептеледі